In principe zijn rustdagen niet nodig bij een half uurtje low impact bewegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en rustdagen heb ik ook. Net 2 gehad. Wil ongeveer 3 keer per week lopen....
Nu lekker uitrusten in mijn bedje
Op je lieve zijdezachte voetjesquote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben vanmorgen ook lekker wezen sporten
Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjesquote:
Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjesquote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjes
()
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjes
Ooow, ik merk het na 9 kiloquote:Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan
Bij mij eerlijk gezegd ook, ik zit nog steeds te raspen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan
Respectquote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.
Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik
Wat MC zegt SevD!quote:
Wat zijn toch die "miles"quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PaarsBeestje, heb jij dat nou ook dat je INQ pilatesmat op een plek ingedeukt is van al die milesIk zat er net aan te denken (heb net Vol 1 gedaan, dus de teller voor vandaag staat op 3 miles
) dat ik de mat misschien moet omdraaien.
Uiteraard had ik mijn raam open en dankzij mijn fladder gordijntjes zag ik de buurman van de flat schuin tegenover me op het balkon:@ Ik heb er geen bezwaar tegen als mensen mij mijn pilates oefeningen zie doen, maar de miles .....:')
Hulde!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.
Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik
Vrolijk is ok!quote:
Voor miles moet je kijken naar leslie sansone op youtube. PaarsBeestje kan je beter helpen, ik doe namelijk walking pilates.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil ook wel weten wat miles zijnIs het trouwens ok dat ik hier een beetje mee kom posten? Heb dan wel geen overgewicht maar het slank topic gaat meer ontopic dan wat anders
quote:
quote:
Dank!quote:
Jep, gaan d'r voorquote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Muks het volgende:
SevD goed gedaan man ! Op naar die laatste paar kg !
Ik heb niet last van mijn gewrichten, ik heb last van slijmbeursontsteking in mijn heupquote:Op zondag 5 juni 2011 14:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik welAlleen kan ik het niet zeker weten ivm fokken vanaf mobiel. Ik zal het je op een kort door de bocht manier proberen uit te leggen.
Overgewicht is belastend voor de gewrichten, als mensen last krijgen van een gewricht gaan ze bewust/onbewust hun beweging er op aanpassen. Jij hebt last van je rechterheup, dit heupgewricht moet al jouw veels te zware rechtergedeelte van je bovenlijf dragen. Je bent rechtshandig en tilt dus het meeste met rechts (wat je waarschijnlijk ook nog verkeerd doet) dus je belast dat gewricht meer dan links.
Zoals reeds eerder gezegd dit is kort door de bochtHet lijkt me raadzaam om eens een sportfysio te bezoeken die eens kijkt hoe jij dat rechterpootje van je neerzet/afrolt
Goede schoenen zijn namelijk geen oplossing voor een slechte lichaamshouding.
Slijmbeursontsteking is rot! Ik ben hypermobiel en heb jarenlang de ene na de andere gehad, meestal in (1 of 2 tegelijk) mijn heupen...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet last van mijn gewrichten, ik heb last van slijmbeursontsteking in mijn heup
Desondanks is het denk ik wel deels waar.. en zit ik in een oneindige vicieuze cirkel...
Overgewicht-> willen bewegen-> bewegen veroorzaakt pijn -> pijn belemmert afvallen -> overgewicht blijft....
SevD nog een paar kilo te gaansupergaaf
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil ook wel weten wat miles zijnIs het trouwens ok dat ik hier een beetje mee kom posten? Heb dan wel geen overgewicht maar het slank topic gaat meer ontopic dan wat anders
Welkom!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Tink89 het volgende:
Hallo!
Ik kom hier mee kijken (als dat mag). Ik heb het hele verhaal over de ticker gelezen, wat een gedoe zeg... Maar volgens mij is het gelukt en het is in ieder geval motiverend om te zien dat ik al over de helft ben!
http://swlf.lilyslim.com/m1brp2.png
Momenteel even tentamens en dus 2 kilo aangekomen de afgelopen 2 weken.
Jullie zijn mijn stok achter de deur
Xx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |