Ik heb er vanochtend 3 gedaan, 1 Mile van Leslie dat een nummer bevat waar ik zo een blije doos van wordt, dat ik dat stukje steeds terugspoel als ik die Mile doequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
[..]
3! Misschien vanavond nog een keer ofzo... Ik wil vanaf nu in ieder geval iedere dag weer wat gaan doen. Jij dan?
Mijn favoriete salades van hem zijn de hummus en de aubergine. Verder heeft hij ook ''hete saus'' dat is lekker om je wokgroente mee af te blussenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nice! Dank voor de tip. Ik weet welke je bedoelt, ben er wel eens binnen geweest vroeger (ik heb aan de Voorstraat gewoond). Ik ga hem eens uitchecken, misschien vanmiddag al, tenzij ik te lui ben
[..]
Lusten wel, een favorietje is het niet, maar het is wel leuke opvuller
Jezelf een andere levenstijl aanleren gaat nou eenmaal met vallen en opstaan. De key is dat je niet stopt met proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil nog steeds graag in de OP..
[ afbeelding ]
En verder.. uhm.. de enige dag doe ik het HEEL goed (vind ik zelf) en de dag erop is echt weer 10 x bagger.
Ik doe m'n best. Probeer hetzelfde 'ritme' weer op te pakken als ruim een jaar geleden, maar dat blijkt verdomde lastig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jezelf een andere levenstijl aanleren gaat nou eenmaal met vallen en opstaan. De key is dat je niet stopt met proberen
haha, dat is precies de reden waarom ik dik ben geworden. Ik was postbode, toen ben ik gaan studeren, toen werd ik dikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Probeer hetzelfde 'ritme' weer op te pakken als ruim een jaar geleden, maar dat blijkt verdomde lastig.
Zeker omdat ik in tegenstelling tot toen (postbode, dus 5 dagen in de week een uur of 8 lopen) nu hele dagen 'thuis' zit.
Wel 2 honden de apart uitgelaten moeten worden, dus ik loop wel redelijk veel, daarnaast nog 5 katten waar ik de hele dag achteraan zit, en VEEL schoonmaken, maar het is toch anders.
Daarnaast 'vergat' ik toen te eten, en dat was ook wel handig.
Ik WAS dik, heb toen een slechte relatie beeindigd, werd postbode, verloor 30 kg, kwam mijn huidige vriend tegen, allemaal veel te gezellig, maar stabiel gewicht, en toen scheurde ik mijn enkelbanden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
haha, dat is precies de reden waarom ik dik ben geworden. Ik was postbode, toen ben ik gaan studeren, toen werd ik dik
De weegschaal mag wat mij betreft altijd flexibel naar beneden zijn, helaas is het bij mij altijd flexibel naar bovenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wilde dat mijn weegschaal wat minder flexibel was op de wat mindere dagen
Minder bier, MC, minder bier...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De weegschaal mag wat mij betreft altijd flexibel naar beneden zijn, helaas is het bij mij altijd flexibel naar boven
Prachtige tips, ik ga ze checken. Dank je voor de uitgebreide beschrijvingquote:
Ik ben ook bescheiden geweest met mijn 3 halve liters bierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben bescheiden geweest gister met 3 wijntjes
Ik drink niet zoveel en zovaak gelukkig
Heel belangrijk om het ding op dezelfde plek te houdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef Yrck het volgende:
Vanmorgen nog een keer gewogen, voor de zekerheid..![]()
Woog voor ik begon 84,6/84,7 en nu 83,5!![]()
De weegschaal geeft wel verschillende resultaten. Zet hem daarom altijd op dezelfde plek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |