klinkt heel fijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef trovey het volgende:
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen.Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel
)
Ben je al veel afgevallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl.
Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef RandomMoron het volgende:
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
Heerlijkquote:
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben.quote:
Zo! Ben je nu op je streefgewicht?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben.
3,5 kilo is netjes! Je mag jezelf ook wel een keer verwennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.
en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd
Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekochten vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.
Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
Nee, er moet nog meer af.quote:
Dat is een goed streven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, er moet nog meer af.Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36.
Gewoon rustig verder gaan....de volgende dag gewoon weer het geheel oppakken en gewoon gaan voor het lange termijn afvallen. Ik mag van mijn dietiste 2x per week gewoon zoiets als een koekje/hartig vet hapje hebben anders is het niet vol te houden. Die twee dingen per week maakt ook niet uit als je het over de tijd bekijkt maar helpen wel om het vol te houden en niet ineens totaal over de de top te gaan (dus dat je een kilo drop ineens naar binnen zit te werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.
en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd
Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekochten vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.
Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
38 kilo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen matedus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan
anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
Was trouwens de eerste vraag van mijn dietiste bij het eerste gesprek: Wat verwacht je van mij? Toen ik zei dat ik voor een gezond gewicht ging en niet voor een maat kleding hoorde ik haar opgelucht zuchten. Er schijnen nogal eens mensen te komen die voor maatje 34-36 komen terwijl vanaf het begin al duidelijk is dat ze dat nooit zullen halen (b.v. omdat ze gewoon te brede heupen hebben ervoor om ooit in die maat te passen, botten kun je er nou eenmaal niet afdietenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat is een goed streven.Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.quote:
Dat is nogal..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Ik ben ook maar 1,69 maar als vrouw richting menopauze zal ik blij zijn als ik 40-42 ga halen, de brede heupen krijg ik van z'n leven niet in een kleinere maat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen matedus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan
anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:
weer een grens -25 kg !
![]()
dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.
migraine is weggebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra
Nee klopt, dat is niet mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
Dat is een beetje veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante Xquote:
Daarom!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef Muks het volgende:
[..]
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
Ook dat bier bevat vele calorieën..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is een beetje veel.Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |