abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97467289
Vorige: [Dieetclub] # 317

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

zondag 29 mei 2011 @ 20:19:37 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_97468055
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_97468734
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Geef niets ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 08:09:57 #4
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97485539
ghehe, gaat de "dieetclub" tegenwoordig titelloos door het leven :P
Live life to the Ender :D
pi_97494351
Was ff zoeken, bij onze tegenhanger zijn ze trouwens wel heel enthousiast met 2 topics tegelijkertijd :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 30 mei 2011 @ 14:17:41 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495139

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97495225
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ook _O-
  maandag 30 mei 2011 @ 14:20:19 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495235
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97513409
yeey
  maandag 30 mei 2011 @ 21:25:16 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_97513645
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97530147
Hier staat de hometrainer in de schuur, en daar blijft hij voorlopig ook staan ook... :D
Want ik vind lopen veelste leuk *O*

Gister weer ruim 3 km gelopen... ik ben nog niet echt goede (lekker) zittende schoenen tegen gekomen dus durf ik ook nog niet echt veel verder...

Verder gaat het eigenlijk heel erg goed, ik heb niet zoveel trek in zoetigheid als ik maar 1 beschuitje neem met hagelslag.
Verder gaat alles gewoon heel beheerst en lekker gezond eten :9

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 09:25:01 ]
pi_97532953
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
pi_97534808
Even een vraagje voor de experts hier.. Ik heb sinds kort een weegschaal van Soehne maar dat ding zegt telkens als je erop staat wat anders :{ Vanochtend op 2 plekken in de slaapkamer (laminaat) 67,4 kilo, in de gang (ook laminaat) ook 67,4 en toen in de badkamer (tegels) de eerste keer 68,1 en de 2e keer op dezelfde plek 69,2 :? Is dit normaal?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:19:40 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97534927
Kan wel ja, dan staat hij misschien niet overal even recht :) En metingen hebben altijd variatie.
pi_97535001
gewoon een plek uitzoeken die globaal hetzelfde resultaat geeft en voortaan precies daar wegen :) dan heb je iig een redelijk betrouwbare meting.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97535147
Ik ben 1.5 maand terug voor het eerst gaan wegen met dat ding ook op het laminaat en toen gaf ie 71,9 aan :o Nu echt telkens onder de 68 op het laminaat dus dan kan ik er vanuit gaan dat ik toch wel afgevallen ben?

Bedankt voor de reacties :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 12:27:00 ]
pi_97535335
wrs wel ja ;) maar als je helemaal zeker wilt weten kun je ook gewoon je maten nemen en die over een maand weer nemen ofzo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:33:53 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97535351
Ik heb ook een weegschaal gehad die elke keer iets anders aangaf. Toen was ik nog veel lichter en ik ging maar uit van het gemiddelde dat dat ding aangaf. Ik woog een paar kilo zwaarder dan een vriendin met een supermooi figuur die iets kleiner is dus ik dacht dat het wel goed zat en dat ik gewoon een zeurende vrouw was met mijn ontevredenheid. Tot ik er bij de dokter achter kwam dat ik dus mooi 8 kilo zwaarder was en dat mijn weegschaal thuis dus kapot was. Dat was geen mooi moment. Maar ach, inmiddels is er 20 kilo bij sinds toen :+
Spoilers!
pi_97535646
Nieuwe batterijen doen ook de truc.... ik bleef stilstaan, bleek dat hij gewoon het gewicht in het geheugen liet zien... was dr toch 1,3 af met nieuwe batterijen :+
Maar nu weer stil, maar das niet erg, plateau na 9 weken is niet vreemd. Dus we gaan gewoon verder en houden de moed erin. Kwa cm ging het deze week wel hard : 4 in de taille kwijt en 5 op de heupen..
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97537067
Ik sta gewoon voorlopig nog niet op de weegschaal :@ -O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:37:23 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97539933
ik ook even niet :P

ik zit weer midden in mijn allergie-seizoen :S ik kan al geen perziken meer eten, nectarines niet...en appels doen ook raar. Ik baal als een stekker.

ik heb ook bewust voor zo'n ouderwetse weegmachine gekozen, ik zou er niet tegen kunnen als ik telkens een ons meer of minder zou wegen.
pi_97540140
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
pi_97550773
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
:Y
Ik denk het ook, ik lees al een tijdje mee O-)
Ik verlies na één drankje al mijn 'eetrem'. Het kan me dan gewoon niet meer schelen wat ik in mijn mond stop.
pi_97551117
Hier nog iemand die zich een hele week volstrekt niet aan een dieet heeft gehouden. Het bericht dat de weegschaal me liet zien, was dan ook niet zo heel erg verrassend :+

Sinds gisteren weer braaf, maar ik ben een beetje dieetmoe merk ik, na ruim een half jaar. Ik wilde dat ik één van die mensen was die aan één blokje chocolade of een koekje (of dus... en niet én :P ) genoeg had in plaats van een hele reep of een hele rol koekjes :9 Oftewel.. maat houden kan ik nog niet...

Het is of streng.. of niet. Dat is dan ook gelijk m'n grootste valkuil wanneer ik gewicht heb verloren.. dan ga ik toch gezellig weer aan het Ben & Jerry's ijs bijvoorbeeld..
pi_97554956
Oh dat heb ik ook! Ik lijn of heel fanatiek of gewoon helemaal niet. 'Een beetje opletten' kan ik niet :{

@Lucky_strike, das ook niet leuk :o Maar ik denk niet dat ik meer dan 70 weeg, de weegschaal in het ziekenhuis zei een half jaar geleden ook 67 en die zijn wel redelijk goed volgens mij?:P

@Muks, nu al nieuwe batterijen? Hijs net nieuw -O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:34:29 #26
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559258
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is ;)
pi_97559352
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef RandomMoron het volgende:
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is ;)
ik vind het anders best wel tegenvallen eigenlijk
Maar goed we mogen weer aan de komkommer *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:42:20 #28
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559681
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
pi_97559718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
Was het niet ivm de datum? :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:44:33 #30
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559786
nee :P daar lette ik nog op :P
maar ja, en dan nog..ik vind het prima, waarom maakt me weinig uit ..

grillgroenten <3

ook als ze de klaarmaakmaaltijd hebben met de wraps, kip en groentes..die kan ik ook nooit laten liggen, alhoewel ik de kip dan vervolgens meestal niet opeet :P . Normaal koop ik het liever vers, vanwege alle zouten enzo, maar die is zo fijn.
pi_97559942
Ik ga morgen weer boodschappen doen dus ben benieuwd wat ik aantref :D
Sommige groentes kan je ook invriezen O+ Zoals Paprika enzo :@

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 21:48:37 ]
pi_97560941
Die zijn niet eens zo goedkoop hoor :P 3 voor ¤1,69 geloof ik..
pi_97571320
Hier wel aan het dieet gehouden en het resultaat mag er zijn : *O* over de helft ! *O*
Nog 16/17 weken te gaan bij gemiddeld afvallen voor ik mag gaan op en afbouwen.
pi_97571461
Hang nu alweer vast en het is pas m'n tweede week. Stiekem kan ik best janken nu. Ik baal ervan dat alles wat ik probeer, hardcore shakes, normaal eten, normaal eten en fitness gewoon geen ene flikker doet. Ik val elke keer misschien 1 kilo af en dan stagneert m'n gewicht.

Had ik die verdomde galblaas nog maar.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:12:40 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97572491
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97572636
Goed bezig Muks ^O^

Ben vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan... tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
pi_97576109
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:39 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97576427
Gisteravond flink gevreten. Maar vergeten te ontbeten. Ik zou beter moeten weten. Nu voel ik me bescheten.
pi_97577356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
Dat is toch helemaal niet slecht joh!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:22:07 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97577719
wOOtwOOt, na drie etentjes was gister de weegschaal boos, maar vanmorgen allemaal weer terug op het oude gewicht! Jeuj :D

Vandaag heb ik weer een grote oude liefde teruggevonden, kokosbrood :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RandomMoron op 01-06-2011 12:28:57 ]
pi_97578566
Kokosbrood, dat vinden ze (de heren) hier ook zo lekker. Ik vind dat dus echt niets. Kokos wel maar zo droog op brood... nee
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:07:59 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97579093
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
pi_97579321
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:23:13 #44
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97581622
het is helaas veel suiker inderdaad, maar het bevat enorm veel vezels in verhouding met brood. Meestal ontbijt ik met havermout met kaneel maar nu vind ik dit wel heel lekker als afwisseling :)
pi_97589549
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
pi_97596281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?
pi_97597504
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.
En ik was vorig jaar toch echt goed op weg :@
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet slecht joh!
Zie mijn reactie hierboven ;)

Ik heb vanavond weer gelopen, bijna 4 km *O* zaterdag ga ik weer voor schoenen kijken, hopelijk slaag ik voor goede...
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:36:41 #48
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97597821
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
pi_97599860
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
ik denk niet dat ik van 'down under' ben :D
Maar vertel eens? Want nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2011 22:15:44 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:33:56 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97600799
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
pi_97601114
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang je er woont enzo :P, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn :P Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde :D! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe ;)

Lust je aubergine?
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:42:54 #52
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97601242
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
pi_97601296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
Straat en huisnummer puhlease :7
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:46:46 #54
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97601447
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
pi_97601808
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Ja das een beetje TE 'down under' :D _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:40:20 #56
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97604393
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Straat en huisnummer puhlease :7
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.
Anyway, we hadden een vegetarische kip gekocht voor op de barbecue, en iedereen vond hem zo lekker! En vegetarische eend, maar die was een beetje vreemd :P

partner is vegetarier, ik eet af en toe vlees, maar dat is omdat ik dan stiekem alles aan mijn katten door kan schuiven :#
pi_97614786

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
pi_97615033
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
Welkom ^O^
pi_97617045
Ging ik voor de grap vanmorgen weer op de weegschaal staan was er weer een halve kilo af :?
Vaag zeg...
Nou volgende week maar weer hoor :X
Stomme weegschaal
pi_97619357
LL weer 500 gram :W Goed gedaan !

Sira welkomt hier !
pi_97619400
Ik ben aangekomen :{ ...vreemd, ik heb niets anders gedaan dan toen ik afviel....nu maar hopen dat het weer gewoon vocht is. :')
Optimist tot in de kist
pi_97632066
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
pi_97632205
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
jij ook al? zit zeker in het weer -O-
Alsof er een goederentrein in mijn hoofd denderde met 300km per uur :X
pi_97633262
Dit is dus de tweede avond op een rij dat ik trek heb in bier en chips! Normaal gesproken zou ik eraan toegeven, zeker op de tweede avond. Maar ik wil heel graag in juni 73 kilo wegen, want dan ben ik namelijk precies 10 kilo afgevallen in een jaar tijd :')
pi_97633606
quote:
Ik hoop het. ;( Sterkte met je migraine. :*
Optimist tot in de kist
pi_97637603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Waaat, ik ben hier even niet, en je bent gewoon 20 kilo afgevallen....!!!

Goed hoor!

Ik zit al een half jaar op een plateau. Op de een of andere manier willen die laatste zwembandjes er met geen mogelijkheid vanaf. Iemand nog tips?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_97649837
Vanmorgen gewogen er was iets meer dan 1kg eraf! *)
Zal voornamelijk vocht zijn, maar dit motiveert wel om de andere 9 eraf te krijgen.
pi_97651225
Een tijd terug ook met een dieet begonnen, maar mee gestopt.
Nu weer de draad opgepakt, en in de eerste week 2 kg afgevallen. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:42:00 #69
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97651841
quote:
:S zijn de grote temperatuur verschillen waarschijnlijk. Ik heb een constante aura momenteel als ik wakker word of ga douchen.

Ik voel hem ook al een paar dagen aankomen..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:59:32 #70
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652368
Ik heb me nog niet opnieuw gewogen maar ik heb hoop dat het bij mij vocht is.....ik kan de laatste 1,5 dag wel een tentje opzetten in de wc (vooral 's nachts, 6x eruit :( slaapt voor geen meter }:| ). Geen idee waar het vandaan komt want ik drink gewoon niet anders dan anders....we gooien het maar op het weer. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:14:31 #71
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97652775
hm,..ik ben begonnen met het slikken van een van die groene thee fat burn pillen omdat daar veel vocht-afdrijvende dingetjes in zitten en ik juist altijd zo veel vocht vasthoud, dus ik loop opeens ook veel naar de wc :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:17:55 #72
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652887
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen. :') Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel _O- )
Optimist tot in de kist
pi_97652906
Wat voor dieet doen jullie?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:27 #74
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653062
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:42 #75
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Sam-x het volgende:
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren :') ) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl. :P Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:24:06 #76
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef trovey het volgende:
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen. :') Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel _O- )
klinkt heel fijn :P
pi_97653113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren :') ) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl. :P Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Ben je al veel afgevallen?
pi_97653120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef RandomMoron het volgende:
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
Hetzelfde hier :) Lukt het een beetje?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:25:28 #79
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653121
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:24 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

klinkt heel fijn :P
Heerlijk :') ...rennen is toch goed voor het afvallen? :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:26:24 #80
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Ben je al veel afgevallen?
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben. :')
Optimist tot in de kist
pi_97653219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben. :')
Zo! Ben je nu op je streefgewicht?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:30:12 #82
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653247
:P wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.

en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd :P

Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekocht :P en vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.

Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
pi_97653291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
:P wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.

en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd :P

Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekocht :P en vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.

3,5 kilo is netjes! Je mag jezelf ook wel een keer verwennen. ;) Als je het maar met ''mate'' doet :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:31:56 #84
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Zo! Ben je nu op je streefgewicht?
Nee, er moet nog meer af. :P Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36. ;)
Optimist tot in de kist
pi_97653402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, er moet nog meer af. :P Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36. ;)
Dat is een goed streven. :) Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:36:29 #86
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653445
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen mate ;( dus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut :P
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan :P

anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:36:47 #87
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:

Gewoon rustig verder gaan....de volgende dag gewoon weer het geheel oppakken en gewoon gaan voor het lange termijn afvallen. Ik mag van mijn dietiste 2x per week gewoon zoiets als een koekje/hartig vet hapje hebben anders is het niet vol te houden. Die twee dingen per week maakt ook niet uit als je het over de tijd bekijkt maar helpen wel om het vol te houden en niet ineens totaal over de de top te gaan (dus dat je een kilo drop ineens naar binnen zit te werken :') ) want dat is wel fout.
Optimist tot in de kist
pi_97653488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen mate ;( dus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut :P
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan :P

38 kilo? :?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:40:36 #89
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Dat is een goed streven. :) Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor ;)
Was trouwens de eerste vraag van mijn dietiste bij het eerste gesprek: Wat verwacht je van mij? Toen ik zei dat ik voor een gezond gewicht ging en niet voor een maat kleding hoorde ik haar opgelucht zuchten. Er schijnen nogal eens mensen te komen die voor maatje 34-36 komen terwijl vanaf het begin al duidelijk is dat ze dat nooit zullen halen (b.v. omdat ze gewoon te brede heupen hebben ervoor om ooit in die maat te passen, botten kun je er nou eenmaal niet afdieten :+ ) en die mensen worden nogal eens teleurgesteld en gaan de fout in als blijkt dat die maat er gewoon niet in zal zitten. :{
Optimist tot in de kist
pi_97653617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Sam-x het volgende:
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
pi_97653657
*O* weer een grens -25 kg ! *O*

dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.

migraine is weg :W gebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra :D
pi_97653664
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Dat is nogal..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:42:31 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:

Ik ben ook maar 1,69 maar als vrouw richting menopauze zal ik blij zijn als ik 40-42 ga halen, de brede heupen krijg ik van z'n leven niet in een kleinere maat. _O-
Optimist tot in de kist
pi_97653672
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:
*O* weer een grens -25 kg ! *O*

dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.

migraine is weg :W gebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra :D
Gefeliciteerd!
pi_97653703
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
pi_97653725
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
Nee klopt, dat is niet mooi :N
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:45:16 #97
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653745
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is een beetje veel. ;( Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat. :')
Optimist tot in de kist
pi_97653752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Nee klopt, dat is niet mooi :N
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
pi_97653762
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef Muks het volgende:

[..]

Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
Daarom! :)
pi_97653775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is een beetje veel. ;( Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat. :')
Ook dat bier bevat vele calorieën..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')