Geef nietsquote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorryHad niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ookquote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen)
We gaan lekker door.
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooitWat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.
Meer bewegen is er ook nog ééntjeHad grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar
Maar ik ben niet meer obees
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels
ik vind het anders best wel tegenvallen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef RandomMoron het volgende:
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is
Was het niet ivm de datum?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
Dat is toch helemaal niet slecht joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..!![]()
Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui...![]()
Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !
Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Zie mijn reactie hierbovenquote:
ik denk niet dat ik van 'down under' benquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn
Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
Ik weet niet hoe lang je er woont enzoquote:
Straat en huisnummer puhleasequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veelze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh
Ja das een beetje TE 'down under'quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.quote:
Welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.
groetjes Sira
jij ook al? zit zeker in het weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
Waaat, ik ben hier even niet, en je bent gewoon 20 kilo afgevallen....!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...
Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau
En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal
Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is...
Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...
Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk
Edit: Muks!! Wat goehoed
:S zijn de grote temperatuur verschillen waarschijnlijk. Ik heb een constante aura momenteel als ik wakker word of ga douchen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jarenquote:
klinkt heel fijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef trovey het volgende:
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen.Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel
)
Ben je al veel afgevallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl.
Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef RandomMoron het volgende:
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
Heerlijkquote:
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben.quote:
Zo! Ben je nu op je streefgewicht?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben.
3,5 kilo is netjes! Je mag jezelf ook wel een keer verwennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.
en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd
Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekochten vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.
Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
Nee, er moet nog meer af.quote:
Dat is een goed streven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, er moet nog meer af.Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36.
Gewoon rustig verder gaan....de volgende dag gewoon weer het geheel oppakken en gewoon gaan voor het lange termijn afvallen. Ik mag van mijn dietiste 2x per week gewoon zoiets als een koekje/hartig vet hapje hebben anders is het niet vol te houden. Die twee dingen per week maakt ook niet uit als je het over de tijd bekijkt maar helpen wel om het vol te houden en niet ineens totaal over de de top te gaan (dus dat je een kilo drop ineens naar binnen zit te werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.
en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd
Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekochten vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.
Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
38 kilo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen matedus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan
anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
Was trouwens de eerste vraag van mijn dietiste bij het eerste gesprek: Wat verwacht je van mij? Toen ik zei dat ik voor een gezond gewicht ging en niet voor een maat kleding hoorde ik haar opgelucht zuchten. Er schijnen nogal eens mensen te komen die voor maatje 34-36 komen terwijl vanaf het begin al duidelijk is dat ze dat nooit zullen halen (b.v. omdat ze gewoon te brede heupen hebben ervoor om ooit in die maat te passen, botten kun je er nou eenmaal niet afdietenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat is een goed streven.Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.quote:
Dat is nogal..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Ik ben ook maar 1,69 maar als vrouw richting menopauze zal ik blij zijn als ik 40-42 ga halen, de brede heupen krijg ik van z'n leven niet in een kleinere maat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen matedus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan
anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:
weer een grens -25 kg !
![]()
dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.
migraine is weggebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra
Nee klopt, dat is niet mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
Dat is een beetje veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante Xquote:
Daarom!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef Muks het volgende:
[..]
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
Ook dat bier bevat vele calorieën..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is een beetje veel.Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |