Geef nietsquote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorryHad niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ookquote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen)
We gaan lekker door.
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooitWat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.
Meer bewegen is er ook nog ééntjeHad grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar
Maar ik ben niet meer obees
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels
ik vind het anders best wel tegenvallen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef RandomMoron het volgende:
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is
Was het niet ivm de datum?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
Dat is toch helemaal niet slecht joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..!![]()
Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui...![]()
Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !
Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Zie mijn reactie hierbovenquote:
ik denk niet dat ik van 'down under' benquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn
Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |