abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97559942
Ik ga morgen weer boodschappen doen dus ben benieuwd wat ik aantref :D
Sommige groentes kan je ook invriezen O+ Zoals Paprika enzo :@

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 21:48:37 ]
pi_97560941
Die zijn niet eens zo goedkoop hoor :P 3 voor ¤1,69 geloof ik..
pi_97571320
Hier wel aan het dieet gehouden en het resultaat mag er zijn : *O* over de helft ! *O*
Nog 16/17 weken te gaan bij gemiddeld afvallen voor ik mag gaan op en afbouwen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97571461
Hang nu alweer vast en het is pas m'n tweede week. Stiekem kan ik best janken nu. Ik baal ervan dat alles wat ik probeer, hardcore shakes, normaal eten, normaal eten en fitness gewoon geen ene flikker doet. Ik val elke keer misschien 1 kilo af en dan stagneert m'n gewicht.

Had ik die verdomde galblaas nog maar.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:12:40 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97572491
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97572636
Goed bezig Muks ^O^

Ben vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan... tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
pi_97576109
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:39 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97576427
Gisteravond flink gevreten. Maar vergeten te ontbeten. Ik zou beter moeten weten. Nu voel ik me bescheten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97577356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
Dat is toch helemaal niet slecht joh!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:22:07 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97577719
wOOtwOOt, na drie etentjes was gister de weegschaal boos, maar vanmorgen allemaal weer terug op het oude gewicht! Jeuj :D

Vandaag heb ik weer een grote oude liefde teruggevonden, kokosbrood :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RandomMoron op 01-06-2011 12:28:57 ]
pi_97578566
Kokosbrood, dat vinden ze (de heren) hier ook zo lekker. Ik vind dat dus echt niets. Kokos wel maar zo droog op brood... nee
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:07:59 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97579093
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97579321
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:23:13 #44
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97581622
het is helaas veel suiker inderdaad, maar het bevat enorm veel vezels in verhouding met brood. Meestal ontbijt ik met havermout met kaneel maar nu vind ik dit wel heel lekker als afwisseling :)
pi_97589549
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
pi_97596281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?
pi_97597504
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.
En ik was vorig jaar toch echt goed op weg :@
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet slecht joh!
Zie mijn reactie hierboven ;)

Ik heb vanavond weer gelopen, bijna 4 km *O* zaterdag ga ik weer voor schoenen kijken, hopelijk slaag ik voor goede...
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:36:41 #48
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97597821
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
Live life to the Ender :D
pi_97599860
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
ik denk niet dat ik van 'down under' ben :D
Maar vertel eens? Want nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2011 22:15:44 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:33:56 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97600799
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
:Y
pi_97601114
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

:Y
Ik weet niet hoe lang je er woont enzo :P, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn :P Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde :D! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe ;)

Lust je aubergine?
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:42:54 #52
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97601242
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
pi_97601296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
Straat en huisnummer puhlease :7
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:46:46 #54
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97601447
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Live life to the Ender :D
pi_97601808
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Ja das een beetje TE 'down under' :D _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:40:20 #56
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97604393
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Straat en huisnummer puhlease :7
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.
Anyway, we hadden een vegetarische kip gekocht voor op de barbecue, en iedereen vond hem zo lekker! En vegetarische eend, maar die was een beetje vreemd :P

partner is vegetarier, ik eet af en toe vlees, maar dat is omdat ik dan stiekem alles aan mijn katten door kan schuiven :#
pi_97614786

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
pi_97615033
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
Welkom ^O^
pi_97617045
Ging ik voor de grap vanmorgen weer op de weegschaal staan was er weer een halve kilo af :?
Vaag zeg...
Nou volgende week maar weer hoor :X
Stomme weegschaal
pi_97619357
LL weer 500 gram :W Goed gedaan !

Sira welkomt hier !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')