Dat is toch helemaal niet slecht joh!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..!![]()
Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui...![]()
Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !
Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Zie mijn reactie hierbovenquote:
ik denk niet dat ik van 'down under' benquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn
Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
Ik weet niet hoe lang je er woont enzoquote:
Straat en huisnummer puhleasequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veelze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh
Ja das een beetje TE 'down under'quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.quote:
Welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.
groetjes Sira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |