abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97467289
Vorige: [Dieetclub] # 317

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

zondag 29 mei 2011 @ 20:19:37 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_97468055
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_97468734
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Geef niets ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 08:09:57 #4
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97485539
ghehe, gaat de "dieetclub" tegenwoordig titelloos door het leven :P
Live life to the Ender :D
pi_97494351
Was ff zoeken, bij onze tegenhanger zijn ze trouwens wel heel enthousiast met 2 topics tegelijkertijd :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 30 mei 2011 @ 14:17:41 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495139

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97495225
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ook _O-
  maandag 30 mei 2011 @ 14:20:19 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495235
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97513409
yeey
  maandag 30 mei 2011 @ 21:25:16 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_97513645
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97530147
Hier staat de hometrainer in de schuur, en daar blijft hij voorlopig ook staan ook... :D
Want ik vind lopen veelste leuk *O*

Gister weer ruim 3 km gelopen... ik ben nog niet echt goede (lekker) zittende schoenen tegen gekomen dus durf ik ook nog niet echt veel verder...

Verder gaat het eigenlijk heel erg goed, ik heb niet zoveel trek in zoetigheid als ik maar 1 beschuitje neem met hagelslag.
Verder gaat alles gewoon heel beheerst en lekker gezond eten :9

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 09:25:01 ]
pi_97532953
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
pi_97534808
Even een vraagje voor de experts hier.. Ik heb sinds kort een weegschaal van Soehne maar dat ding zegt telkens als je erop staat wat anders :{ Vanochtend op 2 plekken in de slaapkamer (laminaat) 67,4 kilo, in de gang (ook laminaat) ook 67,4 en toen in de badkamer (tegels) de eerste keer 68,1 en de 2e keer op dezelfde plek 69,2 :? Is dit normaal?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:19:40 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97534927
Kan wel ja, dan staat hij misschien niet overal even recht :) En metingen hebben altijd variatie.
pi_97535001
gewoon een plek uitzoeken die globaal hetzelfde resultaat geeft en voortaan precies daar wegen :) dan heb je iig een redelijk betrouwbare meting.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97535147
Ik ben 1.5 maand terug voor het eerst gaan wegen met dat ding ook op het laminaat en toen gaf ie 71,9 aan :o Nu echt telkens onder de 68 op het laminaat dus dan kan ik er vanuit gaan dat ik toch wel afgevallen ben?

Bedankt voor de reacties :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 12:27:00 ]
pi_97535335
wrs wel ja ;) maar als je helemaal zeker wilt weten kun je ook gewoon je maten nemen en die over een maand weer nemen ofzo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:33:53 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97535351
Ik heb ook een weegschaal gehad die elke keer iets anders aangaf. Toen was ik nog veel lichter en ik ging maar uit van het gemiddelde dat dat ding aangaf. Ik woog een paar kilo zwaarder dan een vriendin met een supermooi figuur die iets kleiner is dus ik dacht dat het wel goed zat en dat ik gewoon een zeurende vrouw was met mijn ontevredenheid. Tot ik er bij de dokter achter kwam dat ik dus mooi 8 kilo zwaarder was en dat mijn weegschaal thuis dus kapot was. Dat was geen mooi moment. Maar ach, inmiddels is er 20 kilo bij sinds toen :+
Spoilers!
pi_97535646
Nieuwe batterijen doen ook de truc.... ik bleef stilstaan, bleek dat hij gewoon het gewicht in het geheugen liet zien... was dr toch 1,3 af met nieuwe batterijen :+
Maar nu weer stil, maar das niet erg, plateau na 9 weken is niet vreemd. Dus we gaan gewoon verder en houden de moed erin. Kwa cm ging het deze week wel hard : 4 in de taille kwijt en 5 op de heupen..
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97537067
Ik sta gewoon voorlopig nog niet op de weegschaal :@ -O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:37:23 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97539933
ik ook even niet :P

ik zit weer midden in mijn allergie-seizoen :S ik kan al geen perziken meer eten, nectarines niet...en appels doen ook raar. Ik baal als een stekker.

ik heb ook bewust voor zo'n ouderwetse weegmachine gekozen, ik zou er niet tegen kunnen als ik telkens een ons meer of minder zou wegen.
pi_97540140
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
pi_97550773
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
:Y
Ik denk het ook, ik lees al een tijdje mee O-)
Ik verlies na één drankje al mijn 'eetrem'. Het kan me dan gewoon niet meer schelen wat ik in mijn mond stop.
pi_97551117
Hier nog iemand die zich een hele week volstrekt niet aan een dieet heeft gehouden. Het bericht dat de weegschaal me liet zien, was dan ook niet zo heel erg verrassend :+

Sinds gisteren weer braaf, maar ik ben een beetje dieetmoe merk ik, na ruim een half jaar. Ik wilde dat ik één van die mensen was die aan één blokje chocolade of een koekje (of dus... en niet én :P ) genoeg had in plaats van een hele reep of een hele rol koekjes :9 Oftewel.. maat houden kan ik nog niet...

Het is of streng.. of niet. Dat is dan ook gelijk m'n grootste valkuil wanneer ik gewicht heb verloren.. dan ga ik toch gezellig weer aan het Ben & Jerry's ijs bijvoorbeeld..
pi_97554956
Oh dat heb ik ook! Ik lijn of heel fanatiek of gewoon helemaal niet. 'Een beetje opletten' kan ik niet :{

@Lucky_strike, das ook niet leuk :o Maar ik denk niet dat ik meer dan 70 weeg, de weegschaal in het ziekenhuis zei een half jaar geleden ook 67 en die zijn wel redelijk goed volgens mij?:P

@Muks, nu al nieuwe batterijen? Hijs net nieuw -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')