Geef nietsquote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorryHad niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ookquote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen)
We gaan lekker door.
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooitWat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.
Meer bewegen is er ook nog ééntjeHad grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar
Maar ik ben niet meer obees
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |