abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97601114
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

:Y
Ik weet niet hoe lang je er woont enzo :P, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn :P Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde :D! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe ;)

Lust je aubergine?
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:42:54 #52
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97601242
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
pi_97601296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
Straat en huisnummer puhlease :7
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:46:46 #54
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97601447
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Live life to the Ender :D
pi_97601808
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Ja das een beetje TE 'down under' :D _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:40:20 #56
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97604393
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Straat en huisnummer puhlease :7
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.
Anyway, we hadden een vegetarische kip gekocht voor op de barbecue, en iedereen vond hem zo lekker! En vegetarische eend, maar die was een beetje vreemd :P

partner is vegetarier, ik eet af en toe vlees, maar dat is omdat ik dan stiekem alles aan mijn katten door kan schuiven :#
pi_97614786

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
pi_97615033
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
Welkom ^O^
pi_97617045
Ging ik voor de grap vanmorgen weer op de weegschaal staan was er weer een halve kilo af :?
Vaag zeg...
Nou volgende week maar weer hoor :X
Stomme weegschaal
pi_97619357
LL weer 500 gram :W Goed gedaan !

Sira welkomt hier !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97619400
Ik ben aangekomen :{ ...vreemd, ik heb niets anders gedaan dan toen ik afviel....nu maar hopen dat het weer gewoon vocht is. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97632066
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97632205
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
jij ook al? zit zeker in het weer -O-
Alsof er een goederentrein in mijn hoofd denderde met 300km per uur :X
pi_97633262
Dit is dus de tweede avond op een rij dat ik trek heb in bier en chips! Normaal gesproken zou ik eraan toegeven, zeker op de tweede avond. Maar ik wil heel graag in juni 73 kilo wegen, want dan ben ik namelijk precies 10 kilo afgevallen in een jaar tijd :')
pi_97633606
quote:
Ik hoop het. ;( Sterkte met je migraine. :*
Optimist tot in de kist
pi_97637603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Waaat, ik ben hier even niet, en je bent gewoon 20 kilo afgevallen....!!!

Goed hoor!

Ik zit al een half jaar op een plateau. Op de een of andere manier willen die laatste zwembandjes er met geen mogelijkheid vanaf. Iemand nog tips?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_97649837
Vanmorgen gewogen er was iets meer dan 1kg eraf! *)
Zal voornamelijk vocht zijn, maar dit motiveert wel om de andere 9 eraf te krijgen.
pi_97651225
Een tijd terug ook met een dieet begonnen, maar mee gestopt.
Nu weer de draad opgepakt, en in de eerste week 2 kg afgevallen. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:42:00 #69
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97651841
quote:
:S zijn de grote temperatuur verschillen waarschijnlijk. Ik heb een constante aura momenteel als ik wakker word of ga douchen.

Ik voel hem ook al een paar dagen aankomen..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:59:32 #70
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652368
Ik heb me nog niet opnieuw gewogen maar ik heb hoop dat het bij mij vocht is.....ik kan de laatste 1,5 dag wel een tentje opzetten in de wc (vooral 's nachts, 6x eruit :( slaapt voor geen meter }:| ). Geen idee waar het vandaan komt want ik drink gewoon niet anders dan anders....we gooien het maar op het weer. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:14:31 #71
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97652775
hm,..ik ben begonnen met het slikken van een van die groene thee fat burn pillen omdat daar veel vocht-afdrijvende dingetjes in zitten en ik juist altijd zo veel vocht vasthoud, dus ik loop opeens ook veel naar de wc :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:17:55 #72
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652887
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen. :') Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel _O- )
Optimist tot in de kist
pi_97652906
Wat voor dieet doen jullie?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:27 #74
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653062
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:42 #75
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Sam-x het volgende:
Wat voor dieet doen jullie?
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren :') ) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl. :P Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')