Ik weet niet hoe lang je er woont enzoquote:
Straat en huisnummer puhleasequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veelze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh
Ja das een beetje TE 'down under'quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.quote:
Welkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.
groetjes Sira
jij ook al? zit zeker in het weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
Waaat, ik ben hier even niet, en je bent gewoon 20 kilo afgevallen....!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...
Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau
En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal
Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is...
Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...
Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk
Edit: Muks!! Wat goehoed
:S zijn de grote temperatuur verschillen waarschijnlijk. Ik heb een constante aura momenteel als ik wakker word of ga douchen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |