Ik ook niet, mag het niet hebben..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Muks het volgende:
alle alcoholische dranken bevatten veel caloriën... gelukkig kan ik er niet tegen
Ik zal ook wel met zoiets eindigen maar ik zal er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
Ik snap het niet, hoe kun je afvallen als je 12 bier en 30 snacks op eet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben op deze wijze 9 kilo afgevallen.
Ik kan er wel tegen maar heb er gewoon geen behoefte aan....ik zal de flessen binnenkort weer eens afstoffen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Muks het volgende:
alle alcoholische dranken bevatten veel caloriën... gelukkig kan ik er niet tegen
Zolang ik blijf afvallen ben ik dat niet van plan, leven is om van te genieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is een beetje veel.Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat.
T is hier ook wel in huis, voor de visite. Mijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar heb er gewoon geen behoefte aan....ik zal de flessen binnenkort weer eens afstoffen.
Gewoon blijven komenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Sam-x het volgende:
Ik denk dat ik de komende tijd veel in dit topic ga komen
Ik zou dus 9 kilo groeien als ik dat een aantal keren zou doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben op deze wijze 9 kilo afgevallen.
Misschien omdat ik het niet dagelijks doe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoe kun je afvallen als je 12 bier en 30 snacks op eet?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zolang ik blijf afvallen ben ik dat niet van plan, leven is om van te genieten.
Ik heb nog een aantal mixdrankjes staan...eens kijken of dat eigenlijk nog wel goed is want het alcoholpercentage daarvan is erg laag...zit ik bedorven drankjes te schenken als ze wel open gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Muks het volgende:
[..]
T is hier ook wel in huis, voor de visite. Mijndrinkt alleen speciale donkere biertjes en dan wel 1 in de maand of zo. De rest staat dus idd te verstoffen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zolang ik blijf afvallen ben ik dat niet van plan, leven is om van te genieten.
Dat noemen we een zandlopermodelletje en heel mannen kunnen dat wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
maat 38, niet 38 kilo, dan ben ik echt de helft van wat ik nu ben en zwaar ondervoed
ik ben 1,66, en wil 65 kilo wegen, dan zou ik richting maat 38/40 gaan. Ik heb nu 44.
Het punt is dat ik er nooit superslank uit zal zien want ik heb idd ook heupen en een vrij prominente voorgevel.
Sowieso laten de meeste onderzoeken (behalve op Fok natuurlijk, daar houden ze voornamelijk van size 0 geloof ik) wel zien, dat mannen vrouwen graag wat meer gewicht zien hebben dan vrouwen zelf graag zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat noemen we een zandlopermodelletje en heel mannen kunnen dat wel waarderen.
Ik heb genoeg mannen in mijn omgeving (en van mijn leeftijd dus geen tienersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sowieso laten de meeste onderzoeken (behalve op Fok natuurlijk, daar houden ze voornamelijk van size 0 geloof ik) wel zien, dat mannen vrouwen graag wat meer gewicht zien hebben dan vrouwen zelf graag zouden willen hebben.
Streven naar een maatje 40 lijkt ook mij overigens helemaal prima (dan moet ik nog vele maten overigens). Maat 38 heb ik volgens mij alleen toen ik een jaar of 15 was ingepast..
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
maat 38, niet 38 kilo, dan ben ik echt de helft van wat ik nu ben en zwaar ondervoed
ik ben 1,66, en wil 65 kilo wegen, dan zou ik richting maat 38/40 gaan. Ik heb nu 44.
Het punt is dat ik er nooit superslank uit zal zien want ik heb idd ook heupen en een vrij prominente voorgevel.
De meetresultaten van mijn kwaaltjes tellen in mijn geval ook nog mee. Hoe stabieler hoe beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sam-x het volgende:
Je streefgewicht moet een gezond gewicht zijn waar jíj je goed bij voelt, en niet een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |