Yo Miles Mattie, hoeveel heb je er gedaan dan vanochtenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
![]()
Langzaam afvallen is ok...
*zichzelf een schop gegeven heeft... * Vandaag voor het eerst in een week weer miles gedaan. Viel weer een beetje tegen. Ik ga er weer voor, besloot ik vannocht. Nu nog volhouden
Dat heb ik dus ook! Zo klote is datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef RandomMoron het volgende:
hehe, tot op het punt dat je kleding niet aan kunt omdat het bij je boezem een paar maten groter is als bij je taille?
Ik kan daar wel coaching in geven, pics kunnen per PM.quote:
Nice! Dank voor de tip. Ik weet welke je bedoelt, ben er wel eens binnen geweest vroeger (ik heb aan de Voorstraat gewoond). Ik ga hem eens uitchecken, misschien vanmiddag al, tenzij ik te lui benquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik weet niet hoe lang je er woont enzo, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn
Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde
! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe
![]()
Lusten wel, een favorietje is het niet, maar het is wel leuke opvullerquote:Lust je aubergine?
Ik zal nog eens calorieen voor je tellen, of je aan vegetarische alternatieven helpenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik kan daar wel coaching in geven, pics kunnen per PM.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Huishoudelijk werkquote:
Goede lichaamsbeweging, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Huishoudelijk werk...althans dat zou ik een tijdje geleden ook al mee beginnen.
Zekerquote:
Muziek aan, en hopsakeequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Zekermaar je moet er wel mee beginnen.
Netjes Muks! Hoe lang ben je nu bezig? Een maandje ongeveer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:
weer een grens -25 kg !
![]()
dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.
migraine is weggebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
3! Misschien vanavond nog een keer ofzo... Ik wil vanaf nu in ieder geval iedere dag weer wat gaan doen. Jij dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Yo Miles Mattie, hoeveel heb je er gedaan dan vanochten
Moet ik wel even mijn wereldontvanger meenemen want ik moet richting zolder.quote:
MP3-speler met oordopjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik wel even mijn wereldontvanger meenemen want ik moet richting zolder.
Schrik ik me weer te pletter als mijn broer ineens achter me staat. Was gisteren ook druk bezig met de vloer te doen...staat die sluiper ineens achter me.....bijna hartaanval.quote:
Hmm.. ook geen goed idee. Laat het over aan je eigen zangkunsten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Schrik ik me weer te pletter als mijn broer ineens achter me staat. Was gisteren ook druk bezig met de vloer te doen...staat die sluiper ineens achter me.....bijna hartaanval.
Dan slaat het vuil waar ik mee bezig ben zelf op de vluchtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hmm.. ook geen goed idee. Laat het over aan je eigen zangkunsten?
Hehequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan slaat het vuil waar ik mee bezig ben zelf op de vlucht....goed idee dus.
Als jij nou booschappen doet ga ik richting zolder....gelijk oversteken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef Sam-x het volgende:
[..]
HeheIk moet zo nog boodschappen doen bedenk ik me net!
Nee, daarvoor moet ik nog mijn studiewerk afmakenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Als jij nou booschappen doet ga ik richting zolder....gelijk oversteken.Ik moet vanavond nog de weekboodschappen doen dus ook weer extra wandelen met een oude wijven boodschappenkarretje....goed dat ik al richting die leeftijd begin te komen.
Hersengymnastiek vergt ook calorieen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet ik nog mijn studiewerk afmakenMaar, dat is bijna klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |