Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voorquote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef trovey het volgende:
Pilates vinden mijn gewrichten niet zo leukmet name mijn bovenrug/nek trekt dat absoluut niet. Ik heb het wel geprobeerd maar dat was absoluut geen goed idee....je moet niet 4 dagen verrekken van de pijn na een half uurtje Pilates.
Probleem met dingen als yoga en pilates is, dat elke idioot het mag geven. Met helaas de nodige gevolgen van dienquote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Idd, pilats is juist iets wat voor heel veel mensen juist wel kan! (niet alle oefeningen en niet allemaal even zwaar doen maar een beetje instructeur kan je echt goed begeleiden ook al heb je allerhande klachten).
Helaas ligt het bij mij aan mijn artrose in de nek/bovenrug.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voor
Dat kind zag er ook ziekelijk uit en had geen enkele sprankje levenslust in zich.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Tink89 het volgende:
Muks, dat was een (hele) tijd geleden bij DWDD... Zo'n moeder die haar kind alleen rauw eten liet eten, maar dan wel extremer dan dat dieet. Het kind mocht ook geen noten, maar moest wel rauw rood vlees eten.
Daar houd ik me ook verre van, zeker als je groente wokt, stoomt of in de oven bereidt, blijven er veel vitamines enzo behouden en bereide groenten zijn beter voor mijn maag en verteringsstelsel dan rauwe groente... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. In ieder geval moet ik er niet aan denken om alles rauw te eten :p
Maar voor sommige mensen is het vast de oplossing
Xx
Ik eet naar een schema van de dietiste, dat is 's morgens 1 boterham of twee beschuiten met melk/karnemelk. Brood krijg ik 's morgens niet naar binnen dus dan maar beschuitjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Nice Trovey!
Ik zou op twee beschuitjes niet kunnen blijven rondlopen tot de lunch... heb 's morgens echt eten nodigZeker als ik moet werken...
Ik heb ooit op dieetcursus ook geleerd dat je 's morgens iets moet eten met Jodium erin (Brood dus) om je stofwisseling op gang te brengen, maar wellicht is dat alweer achterhaald, cursus is alweer een paar jaar geleden :p
Xx!
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Muks het volgende:
Op mijn werk is een nieuwe rage : het rawfooddiet..... geloof dat ik daar maar verre van blijf. voor meer info Ze eten dus vrijwel alles rauw.. t spreekt mij niet aan
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef eleusis het volgende:
Toch nog 200 gram afgevallen afgelopen week.
Good Lord, bewegen dat kan nie heur!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef eleusis het volgende:
EN IK VAL DUS NOG WEL AF DUS HOEF NIET TE SPORTEN YAY!
Aaaaw, snoepie tochquote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef eleusis het volgende:
I know I know, maar ik heb al zo veel aan m'n hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |