Ik zoek ook nog een hardstyle nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Weet iemand hoe dit hardstyle nummer heet
Iemand beschrijft zijn liefde voor hardstyle, hij leeft voor de weekenden, voor de feesten en als zijn geld gaat daaraan op. Het stond volgens mij op een set van Wildstylez met Qlimax of een ander feest.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een hardstyle nummer
Een man zingt over een van die momenten dat men ervan houdt om hem te haten. Hij blijkt zeer gehaat te zijn, maar tegelijkertijd houden die 'haters' ook een beetje van hem. Hij vertelt dat alle simpele dingen erg gecompliceerd raken als men niet meer met elkaar praat. Hij begrijpt dat iemand zich benadeeld kan voelen door zijn acties, maar helaas is hij niet in staat de tijd terug te draaien en krijgt het simpelweg niet meer uit z'n kop.
Dan volgt er een soort liedje.. maar dat kan ik me niet helemaal meer herinneren. Iets met het alfabet geloof ik? Vet nummertje in ieder geval.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een hardstyle nummer
Een man zingt over een van die momenten dat men ervan houdt om hem te haten. Hij blijkt zeer gehaat te zijn, maar tegelijkertijd houden die 'haters' ook een beetje van hem. Hij vertelt dat alle simpele dingen erg gecompliceerd raken als men niet meer met elkaar praat. Hij begrijpt dat iemand zich benadeeld kan voelen door zijn acties, maar helaas is hij niet in staat de tijd terug te draaien en krijgt het simpelweg niet meer uit z'n kop.
Dan volgt er een soort liedje.. maar dat kan ik me niet helemaal meer herinneren. Iets met het alfabet geloof ik? Vet nummertje in ieder geval.
please zeg me dat dit een grap isquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Weet iemand hoe dit hardstyle nummer heet
Iemand beschrijft zijn liefde voor hardstyle, hij leeft voor de weekenden, voor de feesten en als zijn geld gaat daaraan op. Het stond volgens mij op een set van Wildstylez met Qlimax of een ander feest.
mooien nr ja van climax gerloof staat ook op limewire (-;quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Beach het volgende:
Ik hoorde pas ook een leuk nummer. Ging iets van over het moment beleven en hoe de tijd voorbij gaat en had zeer mooie vocalen.
Van DJ Qlimax? Even zoeken op Kazaa.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nr ja van climax gerloof staat ook op limewire (-;
gr gr
Ja dj qlimax - defcon heet die ik ga volgend jaar ook naar defconquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Van DJ Qlimax? Even zoeken op Kazaa.
Ik twijfel daar dus ook aanquote:
ja datt vindt ick ooke een lueken nummer. Op climax ginngen we hellemaal los meet vreinden van me WE stonden vett voraanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nr ja van climax gerloof staat ook op limewire (-;
gr gr
Dat jullie nog vele jaren samen mogen stampen!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef T-Force het volgende:
Krulliewullie en ik zijn namelijk alweer 3 jaar bij elkaar
okquote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
met = op maar weet het nummer nu, dank u.
Vet!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef Levitas het volgende:
Emporium anthem wordt dit jaar dus gemaakt door Zany & B-Front?
DjZany Zany
Working on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Zoals het moet, met keyboard en al. Leuk om te zien dat hij er ook wat mee doet!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
Ik ben zojuist ontzettend hard geowned door Max Enforcer himself.
Zat vanavond wat te spelen met mijn nieuwe keyboardje. Wilde Max Enforcer - Gold leren, dus toen ik de eerste paar noten onder de knie dacht te hebben, postte ik een filmpje op m`n Twitter (http://twitvid.com/BEBNJ - Mezelf @Max_Enforcer - Gold aan het leren spelen op het keyboard :-)"
Krijg ik van Max Enforcer terug: @Kevv1990 This is how i play 'Gold'http://twitvid.com/SLPZG
* Levitas kruipt met zijn staart tussen zijn benen van de computer vandaan
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef T-Force het volgende:
Ik heb deze pagina met een grote grijns gelezen! Jullie maken deze speciale dag NOG specialerKrulliewullie en ik zijn namelijk alweer 3 jaar bij elkaar
Goed nieuws dag hier vandaag?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef ElDani het volgende:
En verder heb ik net een kamertje in Utrecht gevonden, heel erg blij mee!
Idd, mijn aidstest was ook al positief!quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef T-Force het volgende:
Ik heb deze pagina met een grote grijns gelezen! Jullie maken deze speciale dag NOG specialerKrulliewullie en ik zijn namelijk alweer 3 jaar bij elkaar
Gefeliciteerd met je kamerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef ElDani het volgende:
Gefeliciteerd met je AIDSquote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Idd, mijn aidstest was ook al positief!
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
quote:
Dat niet alleen...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
oken ik hoop dat de lyrics je een hoop wijsheid kunnen brengen
Luisteren naar FTS genas mijn AIDS.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je zou eerder verwachten dat 'the system' dan ook aids zou krijgen..maar dat terzijdequote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat niet alleen...
[..]
Luisteren naar FTS genas mijn AIDS.
Ja maar oorkanker is ook geen pretje.quote:
FTS (Organ Donors "Live4Pills" remix)quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat niet alleen...
[..]
Luisteren naar FTS genas mijn AIDS.
Je bent wel lekker anti-cyclisch bezig jijquote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja maar oorkanker is ook geen pretje.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef T-Force het volgende:
DP komt 11 Meiquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef NLS04 het volgende:
Zijn er eigenlijk al wat releasedata bekend van al die productieCD's?
Digital Punk
TNT
Toneshifterz
HHZ
Coone
A2 records
Wordt onderhand wel eens tijd..
[..]
Je bent wel lekker anti-cyclisch bezig jijIs er slowchat dan komt de moraalridder in galop. Is er een serieuze discussie dan lekker trollen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja maar oorkanker is ook geen pretje.
Schon muziekske jaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
FTS (Organ Donors "Live4Pills" remix)
Ook maar eens een keer een kaartje halen...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef Levitas het volgende:
Emporium anthem wordt dit jaar dus gemaakt door Zany & B-Front?
DjZany Zany
Working on the "Emporium 2011" athem together with @djbfront
Hoho, ik had niet voor niets van dit Hardstyle topic een [SC] topic gemaakt, dat jullie nu gaan discussiëren in mijn slowchattopic kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef NLS04 het volgende:
Je bent wel lekker anti-cyclisch bezig jijIs er slowchat dan komt de moraalridder in galop. Is er een serieuze discussie dan lekker trollen
Lekker zomers plaatjequote:
Emporium hier waarschijnlijk ook het eerste feestje, nu al zin inquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vet!
Heb er zin in. Mijn eerste festival voor dit jaar.
Toch maar even boxen wat harder gezet.quote:Tracklist
1. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
2. Williams Syndrome - Limbo
3. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
4. Scope DJ - Househeads
5. Wildstylez - A Complex Situation
6. Headhunterz - Time 2 Rock
7. Frontliner - Tuuduuu (Dj Tool)
8. TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
9. Star Creatorz - Killzone
10. Headhunterz - The Fear Of Darkness
11. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Baco Mix)
12. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
13. Tatanka presents. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Rmx)
14. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. A-lusion - Veritas (Zany Remix)
Inderdaad een vet plaatje. Zie meteen weer een festival voor me met muziek volgas aan en een bier in iedere hand!quote:
Zó.. Dat was vet!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Emporium hier waarschijnlijk ook het eerste feestje, nu al zin inHopelijk tegen de avond weer regen
![]()
Welke was dat dan? Google helpt me niet veel. Ik luister amper meer naar Fear, de laatste keren was er telkens als ik het aanzette wel een hitje, daar heb ik geen zin in de hele tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef benniesnugger het volgende:
Net sinds lange tijd weer eens een keer fear.fm opgezet. Kreeg meteen dit setje voor me kiezen:
[..]
Toch maar even boxen wat harder gezet.
Pure Kaas, ik vind dit echt een verschrikkelijke plaat.quote:
http://www.fear.fm/radio/program/the-z/77/session/1143quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Welke was dat dan? Google helpt me niet veel. Ik luister amper meer naar Fear, de laatste keren was er telkens als ik het aanzette wel een hitje, daar heb ik geen zin in de hele tijd.
Klaar in Delft dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef ElDani het volgende:
Oneens, lekker melodieus, lekker zomers. Bass modulators overtuigen mij altijd met hun producties helaas zijn de livesets vaak hitjesparadesquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Pure Kaas, ik vind dit echt een verschrikkelijke plaat.![]()
Delft ben ik al een jaar weg wegens falen van de studie. Was gewoon te moeilijk voor mij (Lucht & Ruimtevaarttechniek that is). Nu dus in Utrecht bezig met Aardwetenschappen en daar haal ik gewoon wel mijn punten.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klaar in Delft dan?
[..]
Oneens, lekker melodieus, lekker zomers. Bass modulators overtuigen mij altijd met hun producties
Ik vind het de laatste jaren niet veel meer (na de pathology release).quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Oneens, lekker melodieus, lekker zomers. Bass modulators overtuigen mij altijd met hun producties helaas zijn de livesets vaak hitjesparades
ik moet je hier toch gelijk geven mn beste. vooral die laatstequote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
This is how it should be done:
of zo:
DIe remix van Treshold - Parts Of Me (Bass Modulators remix) vink ook erg dik. Sowieso hun synth gebruik in de climax vind ik altijd super mooiquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren niet veel meer (na de pathology release).
Dit was het betere werk:
Bass Modulators vs B-Front* - Quarantine / Pathology
NRGizer
en in iets mindere mate:
Brainkicker vs. Bass Modulators - Fight The Future / Ring That Shit
Eens. Totaal niet boeiend die nieuwe bass modulators.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Redelijk grote feesten als dit komen niet veel dichterbij mijn woonplaats als dit en nog moet ik verstek laten gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog mensen naar Knock Out zaterdag?
Dat hoop ik wel voor b2squote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Maar gewoon omdat blij je niet trekt? Want ik vind hem best goed in elkaar zitten, dat harpdeuntje op het begin vind ik zo lekker zomers, vocals zou ik kunnen begrijpen dat je het niet veel aan vindt maar die storen me ook niet, past wel bij dit soort nummers, en de kick knalt er lekker in zo en vind ik ook goed klinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eens. Totaal niet boeiend die nieuwe bass modulators.
Bohh.. 2008. Dát was vet zeg. Donkeyrollers die perfect inspeelden op de bliksem en de regen. Sfeer werd er eigenlijk een stuk beter ja toen het begon te regenen. Ekte ekte liefhebbers bleven staan, rest dook allemaal de hardcore tent in. Ja.. Dat was zeker mijn vetste moment van Emporium in de afgelopen 3 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef poiuytr het volgende:
Emporium hier waarschijnlijk ook het eerste feestje, nu al zin inHopelijk tegen de avond weer regen
![]()
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
DIe remix van Treshold - Parts Of Me (Bass Modulators remix) vink ook erg dik. Sowieso hun synth gebruik in de climax vind ik altijd super mooi
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bohh.. 2008. Dát was vet zeg. Donkeyrollers die perfect inspeelden op de bliksem en de regen. Sfeer werd er eigenlijk een stuk beter ja toen het begon te regenen. Ekte ekte liefhebbers bleven staan, rest dook allemaal de hardcore tent in. Ja.. Dat was zeker mijn vetste moment van Emporium in de afgelopen 3 jaar
Sturen kreng!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef RiKe het volgende:
Dames heren, een nieuw lijstje!
Eenmaal andermaal....pm?
Technoboy - Ti Sento
K-Traxx - Little Red Noisy Thing (WildstyleZ remix)
Kayem vs. El Grekoz - Dance Like A Pro (Da Tweekaz NES mix)
The Pitcher - I Just Can't Stop
Donkey Rollers - Silver Bullet
Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers remix)
Psyko Punkz - Overclipping
Frontliner - Warpspacer (RiKe edit)
Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels remix)
Alphaverb - Still Here (In Qontrol edit)
The R3bels - Music To Us
Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Snooze mix)
Bass Modulators - Keep On Moving
Frequencerz - X-Pand
Digital Punk & Marlon S. - Dark Symphony
Yup.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Ik vind die van Fabian ook wel leuk, Willem met zijn patserautoquote:
Te halen op de bekende plekjes.quote:01. Marcel Woods - Advanced
02. Organ Donors - When The Sun Goes Down
03. Ferry Corsten - Punk (Arty Rock-N-Rolla Mix)
04. Walt - CTRL WALT DEL (Organ Donors Remix)
05. A*S*Y*S - cheers (kamui mix)
06. Walt - Let The Music Play
07. Ultraviolence - Sacrifice (Stana Remix)
08. Kutski vs BRK3 - 4th Dimension (Original Mix)
09. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
10. Josh & Wesz - Houze Muzik
11. Wildstylez - K.Y.H.U
12. The Hose - The Pressure
13. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Rmx)
14. Showtek - Fast Life
15. Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
16. The Pitcher - I Just Can't Stop
17. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
ZO! Lang geleden dat ik zo'n lekkere openingsset heb gezien! Ontzettend fijne opbouw! Propsquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef ElDani het volgende:
Opener van Noisecult op Rebirth staat online zie ik! Was een lekkere warmdraaiset!
Technisch geen slechte plaat, maar de synth en melodie hebben kaas all over zich.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor b2sMaar nee ik niet.
[..]
Maar gewoon omdat blij je niet trekt? Want ik vind hem best goed in elkaar zitten, dat harpdeuntje op het begin vind ik zo lekker zomers, vocals zou ik kunnen begrijpen dat je het niet veel aan vindt maar die storen me ook niet, past wel bij dit soort nummers, en de kick knalt er lekker in zo en vind ik ook goed klinken
Pfff nogal ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Baronpilsener het volgende:
Als ze dit keer op Loudness maar vreten hebben, godverdomme de vorige keer ging ik KAPOT!
Dat raggen kan ook prima met een andere track die dus wel wat beter in elkaar zit vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
DatAl vind ik het wel wat té distorted klinken. Cause Chaos EP vond ik wel beter
Scherpquote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor b2sMaar nee ik niet.
Haha omdat hij lekker ragt? Hardstyle hoeft niet persé diepzinnige muziek te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef ElDani het volgende:
Mag ik vragen waarom mensen Degos & Re-Done - Outside The Box zo leuk vinden? Ik vind het echt een matige track, zeker in vergelijking met eerder werk van hun:
Track in kwestie:
HAHAquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Daar is DV8 wel héél anders dan ik van hem gewend ben!
Crypsis "Eenmalig op Defqon gestaan, als angerfist live". Hoorde dat al vaker, dat Crypsis onderdeel was van Angerfist, maar ik heb het nooit ergens kunnen bevestigen. Nu dus wel
Kwam niet meer bij toen ik het zagquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
HAHA! Hoe Crypsis boter op z'n bolletje 'smeert' (1.35)
. Luna schiet ook in de lach zo te zien
!
Ja dat had ik dus al heel vaak gehoord, maar ik kon nergens iets vinden of het nou echt zo was. Maar dit bevestigd het natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef -Menn0- het volgende:
Hij hoort toch bij de Angerfist live act?
Moest meer lachen om het leuke accent uit het oostenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kwam niet meer bij toen ik het zag
Check ook 0.51 als ie dat 1e broodje smeert. Zie je DV8 ook in de lach schieten over hoe Crypsis ene broodje smeertquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
[..]
HAHA! Hoe Crypsis boter op z'n bolletje 'smeert' (1.35)
. Luna schiet ook in de lach zo te zien
!
Gewoon door het bakje heen halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Check ook 0.51 als ie dat 1e broodje smeert. Zie je DV8 ook in de lach schieten over hoe Crypsis ene broodje smeert
het is dat ik me kaarten al heb, maar dit:quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef de_huig het volgende:
ghehe wordt weer een middagje gniffelen om alle frustraties hier
is natuurlijk gewoon onzin. Op deze manier dwing je mensen eigenlijk om combitickets te kopen omdat iedereen zeker wil zijn van kaarten. Ben dan ook benieuwd of er om 13.00 überhaupt nog kaarten te krijgen zijn.quote:De kaartverkoop voor de combitickets (Festival Ticket + busvervoer) via Eventtravel begint zaterdag daarom al om 12:00 uur.
De reguliere kaartverkoop voor Defqon.1 Entrance Tickets en Defqon.1 Extended (Festival + Camping) Tickets start zaterdag om 13:00 uur op Q-dance.nl.
quote:Defqon.1 Festival Combitickets
Helaas zijn de combitickets voor Defqon.1 Festival uitverkocht.
Het is vanaf nu alleen mogelijk om via Event Travel bustickets te bestellen naar Defqon.1 Festival.
Dit is rond 15.00 uur weer mogelijk via www.eventtravel.nl.
Dat worod zo nog wat om 1 uur dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
het is dat ik me kaarten al heb, maar dit:
[..]
is natuurlijk gewoon onzin. Op deze manier dwing je mensen eigenlijk om combitickets te kopen omdat iedereen zeker wil zijn van kaarten. Ben dan ook benieuwd of er om 13.00 überhaupt nog kaarten te krijgen zijn.
edit:
mss hebben ze hun eigen fout ingezien want om 12.02 stond deze melding er al op die link:
[..]
Er zijn natuurlijk maar een beperkt aantal campingplaatsen, die moeten eerst verkocht worden omdat je die niet los kunt krijgen. Anders gaat iedereen losse entrance tickets kopen en zijn er maar 1000 camping tickets verkocht omdat het daarna uitverkocht is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef benniesnugger het volgende:
is natuurlijk gewoon onzin. Op deze manier dwing je mensen eigenlijk om combitickets te kopen omdat iedereen zeker wil zijn van kaarten. Ben dan ook benieuwd of er om 13.00 überhaupt nog kaarten te krijgen zijn.
het ging niet over de campingplaatsen alleen. Het ging gewoon over combitickets Festival + busvervoer. Als het idd met camping was kan ik het wel snappen hoor. Maar als ik de tekst lees die hun er hebben staan dan ging het dus ook over gewone ticketsquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk maar een beperkt aantal campingplaatsen, die moeten eerst verkocht worden omdat je die niet los kunt krijgen. Anders gaat iedereen losse entrance tickets kopen en zijn er maar 1000 camping tickets verkocht omdat het daarna uitverkocht is.
Beter doen ze de volgende keer gewoon entrance en camping los verkopen.
quote:De kaartverkoop voor de combitickets (Festival Ticket + busvervoer) via Eventtravel begint zaterdag daarom al om 12:00 uur.
Oh ik heb even niet goed gelezen, dacht dat het alleen om camping-combi-tickets ging.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
het ging niet over de campingplaatsen alleen. Het ging gewoon over combitickets Festival + busvervoer. Als het idd met camping was kan ik het wel snappen hoor. Maar als ik de tekst lees die hun er hebben staan dan ging het dus ook over gewone tickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |