Eens. Totaal niet boeiend die nieuwe bass modulators.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Pure Kaas, ik vind dit echt een verschrikkelijke plaat.![]()
Redelijk grote feesten als dit komen niet veel dichterbij mijn woonplaats als dit en nog moet ik verstek laten gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog mensen naar Knock Out zaterdag?
Dat hoop ik wel voor b2squote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Maar gewoon omdat blij je niet trekt? Want ik vind hem best goed in elkaar zitten, dat harpdeuntje op het begin vind ik zo lekker zomers, vocals zou ik kunnen begrijpen dat je het niet veel aan vindt maar die storen me ook niet, past wel bij dit soort nummers, en de kick knalt er lekker in zo en vind ik ook goed klinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eens. Totaal niet boeiend die nieuwe bass modulators.
Bohh.. 2008. Dát was vet zeg. Donkeyrollers die perfect inspeelden op de bliksem en de regen. Sfeer werd er eigenlijk een stuk beter ja toen het begon te regenen. Ekte ekte liefhebbers bleven staan, rest dook allemaal de hardcore tent in. Ja.. Dat was zeker mijn vetste moment van Emporium in de afgelopen 3 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef poiuytr het volgende:
Emporium hier waarschijnlijk ook het eerste feestje, nu al zin inHopelijk tegen de avond weer regen
![]()
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
DIe remix van Treshold - Parts Of Me (Bass Modulators remix) vink ook erg dik. Sowieso hun synth gebruik in de climax vind ik altijd super mooi
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bohh.. 2008. Dát was vet zeg. Donkeyrollers die perfect inspeelden op de bliksem en de regen. Sfeer werd er eigenlijk een stuk beter ja toen het begon te regenen. Ekte ekte liefhebbers bleven staan, rest dook allemaal de hardcore tent in. Ja.. Dat was zeker mijn vetste moment van Emporium in de afgelopen 3 jaar
Sturen kreng!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef RiKe het volgende:
Dames heren, een nieuw lijstje!
Eenmaal andermaal....pm?
Technoboy - Ti Sento
K-Traxx - Little Red Noisy Thing (WildstyleZ remix)
Kayem vs. El Grekoz - Dance Like A Pro (Da Tweekaz NES mix)
The Pitcher - I Just Can't Stop
Donkey Rollers - Silver Bullet
Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers remix)
Psyko Punkz - Overclipping
Frontliner - Warpspacer (RiKe edit)
Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels remix)
Alphaverb - Still Here (In Qontrol edit)
The R3bels - Music To Us
Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Snooze mix)
Bass Modulators - Keep On Moving
Frequencerz - X-Pand
Digital Punk & Marlon S. - Dark Symphony
Yup.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef stoeltafel het volgende:
Ik vind die van Fabian ook wel leuk, Willem met zijn patserautoquote:
Te halen op de bekende plekjes.quote:01. Marcel Woods - Advanced
02. Organ Donors - When The Sun Goes Down
03. Ferry Corsten - Punk (Arty Rock-N-Rolla Mix)
04. Walt - CTRL WALT DEL (Organ Donors Remix)
05. A*S*Y*S - cheers (kamui mix)
06. Walt - Let The Music Play
07. Ultraviolence - Sacrifice (Stana Remix)
08. Kutski vs BRK3 - 4th Dimension (Original Mix)
09. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
10. Josh & Wesz - Houze Muzik
11. Wildstylez - K.Y.H.U
12. The Hose - The Pressure
13. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Rmx)
14. Showtek - Fast Life
15. Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
16. The Pitcher - I Just Can't Stop
17. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
ZO! Lang geleden dat ik zo'n lekkere openingsset heb gezien! Ontzettend fijne opbouw! Propsquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef ElDani het volgende:
Opener van Noisecult op Rebirth staat online zie ik! Was een lekkere warmdraaiset!
Technisch geen slechte plaat, maar de synth en melodie hebben kaas all over zich.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor b2sMaar nee ik niet.
[..]
Maar gewoon omdat blij je niet trekt? Want ik vind hem best goed in elkaar zitten, dat harpdeuntje op het begin vind ik zo lekker zomers, vocals zou ik kunnen begrijpen dat je het niet veel aan vindt maar die storen me ook niet, past wel bij dit soort nummers, en de kick knalt er lekker in zo en vind ik ook goed klinken
Pfff nogal ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Baronpilsener het volgende:
Als ze dit keer op Loudness maar vreten hebben, godverdomme de vorige keer ging ik KAPOT!
Dat raggen kan ook prima met een andere track die dus wel wat beter in elkaar zit vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
DatAl vind ik het wel wat té distorted klinken. Cause Chaos EP vond ik wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |