Reclame maken voor hun handel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Om hun musical te pluggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Die zijn ook nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh ik zag alleen maar de standaard fragmenten
Ach, er is weer reclame gemaakt, daar ging het om.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg helemaal nergens op. Kees Prins heeft twee keer ja gezegd. Michiel Romeijn 3 keer en Herman Koch zei ook nog andere woordjes die ik ben vergeten.
Ah die idioot ja. Die zouden ze meteen moeten mummificeren en tentoonstellen op de Dam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Op de redactie van VI werkte ook een man die fan was van Jiskefet en iedere ochtend binnenkwam met 'Goeiesmorgens!'. Toen sprak mijn avatar de legendarische woorden 'Nog een keer goeiesmorgens en ik gooi je met een stenen asbak voor je harses'
quote:Nicolette Kluijver is tafeldame. Gasten o.a.:
-Internetondernemer Joost Zuurbier. Hij maakte van het nietige eilandengroepje Tokelau een grootmacht op het internet. Zuurbier gebruikt namelijk de '.tk' extensie van de eilanden om gratis domeinnamen voor websites weg te geven. En dat levert hem jaarlijks een miljoenenomzet op.
-Muziek is er van Little Trouble Kids, de favoriete band van de Belgische rockers van Triggerfinger.
Hetzelfde geniaal systeem, tegenwoordig wordt je er niet echt meer serieus meer mee genomen.quote:
Goh, ik had het gister voor de uitzending al gezegd: wtf doen de Jiskefet-heren in DWDD als ze toch eigenlijk niets te melden hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg helemaal nergens op. Kees Prins heeft twee keer ja gezegd. Michiel Romeijn 3 keer en Herman Koch zei ook nog andere woordjes die ik ben vergeten.
Een van hen, ik ben ff kwijt wie, wees er nog fijntjes op dat er nog wel wat ruimte zit in het aantal voor$tellingen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:45 schreef pberends het volgende:
Willen ze zo graag nog 5 veren in hun reet geduwd krijgen met allerlei achterhaalde oude fragmenten die geile Matthijs wil laten zien? What's the point...
Ze zijn een parodie op zichzelf gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een van hen, ik ben ff kwijt wie, wees er nog fijntjes op dat er nog wel wat ruimte zit in het aantal voor$tellingen...
Daar hebben we Youtube voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Aan de andere kant: Er is altijd ruimte voor een aantal tijdloze fragmentjes. Ben je toch weer 10 minuten van de straat.
Nou ja... Ze ziet er niet bezopen uit, maar het is ook ze-ker geen Yolanthe of Sylvie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Krantenman het volgende:
Ik hoop dat Nicolette er weer eens goed uitziet. De laatste keren zag ze er altijd uit alsof ze teveel gezopen had, om eerlijk te zijn.
Vond ik wel. Sowieso veel beter dan Jiskefet die gastquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Najib was (in dit stukje) alvast niet grappig.
Ik vond Herman Finkers ("Anna, was kosten die Condome!!!") dan veel beter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef msnk het volgende:
Vond ik wel. Sowieso veel beter dan Jiskefet die gast
Ons Natuurkundige wonderquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze kerel heeft z'n stem niet mee!
Wel zijn verstandquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze kerel heeft z'n stem niet mee!
wat mij opviel was die enorme kop bij dat kleine lijfquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Die Japanse keizer lijkt me best een gezellige opa.
3 over rood?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef msnk het volgende:
Hebben ze dan nog steeds niet geleerd hoe je Kader uitspreekt
VolkomenKut.tkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef GGMM het volgende:
Als een website de extensie .tk heeft, weet je dat het een kutsite is.
Ik wilde het claimen maar www.dot.tk ligt dood.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef Aalbers het volgende:
matthijsvannieuwkerk.tk zal binnen no-time wegzijn
Natuurlijk wel, misschien legt hij het uit voor de kijker slimmerik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Matthijs de digibeet snapt er weer geen reet van
.to was toch ook zoiets? En .tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
Dat had ik nooit geweten trouwens, dat 't echt een extensie was van een eiland. Dacht dat het gewoon verzonnen was of zo
.to jaquote:
Matthijs heeft totaal niet door, dat dit parking/landing pages zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, misschien legt hij het uit voor de kijker slimmerik.
Elk land heeft een domein. Is ooit afgedwongen door de betreffende landen tijdens het opzetten van ICANNquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
Dat had ik nooit geweten trouwens, dat 't echt een extensie was van een eiland. Dacht dat het gewoon verzonnen was of zo
Tafeldames voegen nooit heel veel toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Nicolette er voor spek en bonen bij?
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
Op en top internetpionier
[..]
Elk land heeft een domein. Is ooit afgedwongen door de betreffende landen tijdens het opzetten van ICANN
Nou dat ken ik ook nog niet zo lang, is dat erg ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Matthijs heeft totaal niet door, dat dit parking/landing pages zijn
Wat dom van jou.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.
Maar geef toe het was aannemelijk dat het wel van een land wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.
Ik zou haar geven achter de schermen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tafeldames voegen nooit heel veel toe.
Ik had het wel logisch gevonden ja, maar ik kon geen land bedenken met ".tk"quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar geef toe het was aannemelijk dat het wel van een land was
Sure, net dacht je nog dat het niks was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had het wel logisch gevonden ja, maar ik kon geen land bedenken met ".tk"
Tuvalu loopt nu ook binnen met hun domeinnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zou haar geven achter de schermen.
Niet erg, maar dan ben je wel een behoorlijke digibeetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou dat ken ik ook nog niet zo lang, is dat erg ofzo?
Wat snap je niet? Ik had het logisch gevonden als het een afkorting was voor een land, maar dat wist ik dus niet. Want ik ken(de) geen landen met ".tk".quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sure, net dacht je nog dat het niks was..
ik dacht vroeger dat tk van turkije wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Behalve misschien Taekwondinie of zo
Zoals die kerel net vertelde: 20% van het GBPquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Tuvalu loopt nu ook binnen met hun domeinnaam
Nou dat valt volgens mij wel mee. Denk dat veel dwdd kijkers het niet kennen. Jip en Janneke taal is wenselijk in dat geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet erg, maar dan ben je wel een behoorlijke digibeet
Had ik waarschijnlijk ook gedacht als ik niet geweten had dat het niet zo isquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ik dacht vroeger dat tk van turkije was
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals die kerel net vertelde: 20% van het GBPIs toch wel netjes vind ik.
sorry! merkte het later pas dat je dat andere eiland noemdequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.
Jammer dat dot.tk nog steeds dood is.
Denk dat .tv niet in de rooie cijfers zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.
Jammer dat dot.tk nog steeds dood is.
De meeste Turkse sites zijn echter .com.trquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef wdn het volgende:
Veel turken gebruiken tk als alternatief.
tr lijkt niet zo populair als tk
[..]
sorry! merkte het later pas dat je dat andere eiland noemde
Ja. maar hier is wat anders mee aan de hand: dit is geen echte 1ste level domein maar linkt ondergronds naar een .com(of iets dergelijks).quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
De meeste Turkse sites zijn echter .com.tr
het begin was wel aardig. tot ze der mond opentrokquote:
Dacht je dat Rick Astley ging rappen of zo. Dat je hem opeens weghaalt. Of zo. Of... Laat maar zitten joh.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, geen flauw idee waar je het over hebt.
o.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem niet heel grappig eigenlijk
Dan vond ik hem ook niet grappig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
quote:Tooske Ragas is not amused over de nieuwe soap van De Wereld Draait Door: Downistie. Ze nam eigenhandig contact op met de redactie om erover te praten, maar die zitten daar niet op te wachten.
Dit dus. Misschien dat ze hem ergens kunnen uitnodigen voor een écht gesprek, veel wijzer werden we er niet van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat hij bij DWDD zat, volgens mij zit hier best een echt leuk verhaal achter
Showtime heeft op dit moment veel betere series(Californication, Weeds, Shameless, Episodes) dan HBO(uitzondering is uiteraard Boardwalk Empire).quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Dexter is wel een aardige serie, maar HBO heeft betere ja.
Goed verhaal en terechte klacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
Dooske mag het bij moraalridders even uitleggen.
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Opzich wel flauw dat ze Tooske dan geen momentje geven in de uitzending. Toen Pieter Storms Jort Kelder even onder handen wilde nemen kon dat wel.
Ze moeten geen verschil maken met mensen.:Dquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?
Nee, dan niet. Maar een aantal weken terug werd het vol trots aangekondigd en kreeg dat ook uitzendtijd in het programma. Zij heeft een broer met Down, dus het lijkt me haar persoonlijk op de ziel te trappen. Lijkt me wel recept voor een inhoudelijk goede discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd. Dergelijke discussies moeten juist weer in andere programma'squote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dan niet. Maar een aantal weken terug werd het vol trots aangekondigd en kreeg dat ook uitzendtijd in het programma. Zij heeft een broer met Down, dus het lijkt me haar persoonlijk op de ziel te trappen. Lijkt me wel recept voor een inhoudelijk goede discussie.
Hmja, ze hoeft ook niet met Matthijs te gaan zitten bakkesen. Misschien een scriptschrijver of de regisseur ofzo. Het klinkt een beetje als een gemiste kans als ze dit niet uitzenden, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd. Dergelijke discussies moeten juist weer in andere programma's
En dat is idd niks voor Matthijs en DWDD.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd.
Dat is de discussie toch helemaal niet? Het gaat om de vorm waarin Downistie is gegoten; net doen alsof mensen met Down hetzelfde zijn als 'normale' (quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef TLC het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen met het syndroom van Down niet op tv zouden mogen komen.
Moet in soapseries en dergelijke dan alleen maar de perfecte gezonde en ideale mensch te zien zijn ?
Ik sla het altijd over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef Mike het volgende:
Downistie gaat toch nergens over? Ik snap de bedoeling er niet van. Qua kwaliteit is het sowieso niks en het lijkt toch sterk op aapjes kijken.
Lucky TV was geniaal, goede sneer naar haar ophef rondom Downistiequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
Dank je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Mike het volgende:
Leuk hoor, pberends, al die stukjes die rechtstreeks van Mediacourant.nl afkomen.
DE HOERquote:
En Geer & Goor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef cobain1994 het volgende:
Ouwe jongens krentebrood vanavond...
Ja, eentje met infrarood die op twee AA's werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef feeling_sinister het volgende:
Iemand een geweer bij de hand?
Komen die ook?quote:
Nee, die zijn al gekomen.quote:
Schijnt iets Noord-Afrikaans te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom hebben steeds meer Amsterdammers een 1-letterige achternaam?
eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Niet mee bemoeien, binnenlandse aangelegenheid.
Maar waarom dan wel een 100% kansloze missie naar Kunduz?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Niet mee bemoeien, binnenlandse aangelegenheid.
Ik ook eens, trouwens, maar dan wel graag consequent blijven.quote:
Dat hoeft niet perse. Consequent zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook eens, trouwens, maar dan wel graag consequent blijven.
Prachtige actie. Kon hij ook niet laten liggenquote:
Helemaal 100 is-ie niet meer, zo te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef chufi het volgende:
Rutger is aan het dementeren volgens mij ....
Maar goed hij is ook op leeftijd dat het mag en komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Helemaal 100 is-ie niet meer, zo te zien.
Dat zegt helemaal niets, een quote van iemand op IMDbquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. film wordt wel erg geprezen aan tafel maar .. the film never picks up any speed and the absence of a discernible plot line or a compelling narrative makes for a very pallid viewing experience.
Ik heb de film niet gezien, ik moet maar afgaan op cijfertjes en reviews.. volgens Matthijs een "fantastisch mooie film".. volgens imdb een mager 6-je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets, een quote van iemand op IMDb. Heb je z'n andere reviews ook gelezen?
Er is 43 keer gestemd, of zo. Niet echt representatief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, ik moet maar afgaan op cijfertjes en reviews.. volgens Matthijs een "fantastisch mooie film".. volgens imdb een mager 6-je.
Dat deed Rutger voortreffelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Heerlijk, die sneer van Hauer naar Yvon met haar mandarijntjes.
Jezus man, dat zeg ik toch niet? Maar van twee user reviews en 43 stemmen kun je niet echt opmaken hoe de film is. Het kan inderdaad een slechte film zijn, en hij kan inderdaad ook de IMDb Top 250 in komen (niet dat de een de ander uitsluit, als ik zo naar die lijst kijk), maar het is nu veel te vroeg om dat te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het vast een fantastisch mooie imdb top 250 film omdat Matthijs het zegt.
Wat is er dan? Volg het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd wat er nu allemaal aan de hand is.
Misschien moet je dat dan eens gaan doen voordat je vragen gaat stellenquote:
Ja!! Lekkere oppepper om het weekend in te gaan!quote:
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:
Serieus?quote:
Ja maar niet omdat het toevallig mensen zijn met een handicap, dat zie ik eigenlijk niet eens meer, ik kijk om het gelaagde verhaal, goede acteerprestaties en pakkende oneliners.quote:
Als je juist voor de handicap kijkt moet je Oh Oh Tirol kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar niet omdat het toevallig mensen zijn met een handicap, dat zie ik eigenlijk niet eens meer, ik kijk om het gelaagde verhaal, goede acteerprestaties en pakkende oneliners.
Sinds hij geld weggaf als minister van onzinsamenwerkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer is Koenders Libië-deskundige?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Die hoofdrol-mongool lijkt op Bert van der Veer.
Reallyquote:
Na de NCRV kwam toch Mooi weer de leeuw en toen PaPaul?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |