Sicher.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Stofje het volgende:
Danny de Munk. Dat is echt zo'n kotsmannetje.
waarom kijken wij altijd naar dezelfde dingenquote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom kijken wij altijd naar dezelfde dingen
Hij zit wel eens in VBLquote:
Had je hem van de week bij Shownieuws samen met die Toos-muts moeten horen praten over die Sing-off-neuzel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Stofje het volgende:
Danny de Munk. Dat is echt zo'n kotsmannetje.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Had je hem van de week bij Shownieuws samen met die Toos-muts moeten horen praten over die Sing-off-neuzel.
Sjezus, wat kunnen die nep, overdreven dat programma promoten zeg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles om de kijkers te trekken...![]()
![]()
![]()
Ja, ze móeten wel van SBS6, maar het gaat om de wijze waarop....alsof ze het menenquote:
Denk jij dat ze meer kijkers trekken als ze het heel onverschillig doen? En dat soort dingen krijg je nu eenmaal als je Shownieuws kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja, ze móeten wel van SBS6, maar het gaat om de wijze waarop....alsof ze het menen
Nee, weggezapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop