Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Hey, Römer ontpopt zich steeds meer als flop-analist!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende: Bis bis bis Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende: Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Ik wil ook weten waarom Victor ze wijf uit het raam gegooid hep!
Na de NCRV kwam toch Mooi weer de leeuw en toen PaPaul?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende: Bis bis bis Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende: Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
madiwodovr wat een kutshow was dat zeg. en ik ben geen de leeuwhater, ik vond die mooi weer de leeuw show best leuk, met adje. Maar hier zit paul alleen maar flauwe opmerkingen te maken en lame te bashen wat nergens op slaat. gewoon niet leuk om te kijken.