wat mij opviel was die enorme kop bij dat kleine lijfquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Die Japanse keizer lijkt me best een gezellige opa.
3 over rood?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef msnk het volgende:
Hebben ze dan nog steeds niet geleerd hoe je Kader uitspreekt
VolkomenKut.tkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:51 schreef GGMM het volgende:
Als een website de extensie .tk heeft, weet je dat het een kutsite is.
Ik wilde het claimen maar www.dot.tk ligt dood.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef Aalbers het volgende:
matthijsvannieuwkerk.tk zal binnen no-time wegzijn
Natuurlijk wel, misschien legt hij het uit voor de kijker slimmerik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Matthijs de digibeet snapt er weer geen reet van
.to was toch ook zoiets? En .tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
Dat had ik nooit geweten trouwens, dat 't echt een extensie was van een eiland. Dacht dat het gewoon verzonnen was of zo
.to jaquote:
Matthijs heeft totaal niet door, dat dit parking/landing pages zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, misschien legt hij het uit voor de kijker slimmerik.
Elk land heeft een domein. Is ooit afgedwongen door de betreffende landen tijdens het opzetten van ICANNquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
Dat had ik nooit geweten trouwens, dat 't echt een extensie was van een eiland. Dacht dat het gewoon verzonnen was of zo
Tafeldames voegen nooit heel veel toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Nicolette er voor spek en bonen bij?
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
Op en top internetpionier
[..]
Elk land heeft een domein. Is ooit afgedwongen door de betreffende landen tijdens het opzetten van ICANN
Nou dat ken ik ook nog niet zo lang, is dat erg ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Matthijs heeft totaal niet door, dat dit parking/landing pages zijn
Wat dom van jou.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.
Maar geef toe het was aannemelijk dat het wel van een land wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Joh. Ik zeg dus, ik wist niet dat .tk een afkorting was voor een land.
Ik zou haar geven achter de schermen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tafeldames voegen nooit heel veel toe.
Ik had het wel logisch gevonden ja, maar ik kon geen land bedenken met ".tk"quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar geef toe het was aannemelijk dat het wel van een land was
Sure, net dacht je nog dat het niks was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had het wel logisch gevonden ja, maar ik kon geen land bedenken met ".tk"
Tuvalu loopt nu ook binnen met hun domeinnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik zou haar geven achter de schermen.
Niet erg, maar dan ben je wel een behoorlijke digibeetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou dat ken ik ook nog niet zo lang, is dat erg ofzo?
Wat snap je niet? Ik had het logisch gevonden als het een afkorting was voor een land, maar dat wist ik dus niet. Want ik ken(de) geen landen met ".tk".quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sure, net dacht je nog dat het niks was..
ik dacht vroeger dat tk van turkije wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Behalve misschien Taekwondinie of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |