eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Niet mee bemoeien, binnenlandse aangelegenheid.
Maar waarom dan wel een 100% kansloze missie naar Kunduz?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Niet mee bemoeien, binnenlandse aangelegenheid.
Ik ook eens, trouwens, maar dan wel graag consequent blijven.quote:
Dat hoeft niet perse. Consequent zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook eens, trouwens, maar dan wel graag consequent blijven.
Prachtige actie. Kon hij ook niet laten liggenquote:
Helemaal 100 is-ie niet meer, zo te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef chufi het volgende:
Rutger is aan het dementeren volgens mij ....
Maar goed hij is ook op leeftijd dat het mag en komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Helemaal 100 is-ie niet meer, zo te zien.
Dat zegt helemaal niets, een quote van iemand op IMDbquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. film wordt wel erg geprezen aan tafel maar .. the film never picks up any speed and the absence of a discernible plot line or a compelling narrative makes for a very pallid viewing experience.
Ik heb de film niet gezien, ik moet maar afgaan op cijfertjes en reviews.. volgens Matthijs een "fantastisch mooie film".. volgens imdb een mager 6-je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets, een quote van iemand op IMDb. Heb je z'n andere reviews ook gelezen?
Er is 43 keer gestemd, of zo. Niet echt representatief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, ik moet maar afgaan op cijfertjes en reviews.. volgens Matthijs een "fantastisch mooie film".. volgens imdb een mager 6-je.
Dat deed Rutger voortreffelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Heerlijk, die sneer van Hauer naar Yvon met haar mandarijntjes.
Jezus man, dat zeg ik toch niet? Maar van twee user reviews en 43 stemmen kun je niet echt opmaken hoe de film is. Het kan inderdaad een slechte film zijn, en hij kan inderdaad ook de IMDb Top 250 in komen (niet dat de een de ander uitsluit, als ik zo naar die lijst kijk), maar het is nu veel te vroeg om dat te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het vast een fantastisch mooie imdb top 250 film omdat Matthijs het zegt.
Wat is er dan? Volg het niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd wat er nu allemaal aan de hand is.
Misschien moet je dat dan eens gaan doen voordat je vragen gaat stellenquote:
Ja!! Lekkere oppepper om het weekend in te gaan!quote:
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:
Serieus?quote:
Ja maar niet omdat het toevallig mensen zijn met een handicap, dat zie ik eigenlijk niet eens meer, ik kijk om het gelaagde verhaal, goede acteerprestaties en pakkende oneliners.quote:
Als je juist voor de handicap kijkt moet je Oh Oh Tirol kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar niet omdat het toevallig mensen zijn met een handicap, dat zie ik eigenlijk niet eens meer, ik kijk om het gelaagde verhaal, goede acteerprestaties en pakkende oneliners.
Sinds hij geld weggaf als minister van onzinsamenwerkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer is Koenders Libië-deskundige?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Die hoofdrol-mongool lijkt op Bert van der Veer.
Reallyquote:
Na de NCRV kwam toch Mooi weer de leeuw en toen PaPaul?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |