quote:Tooske Ragas is not amused over de nieuwe soap van De Wereld Draait Door: Downistie. Ze nam eigenhandig contact op met de redactie om erover te praten, maar die zitten daar niet op te wachten.
Dit dus. Misschien dat ze hem ergens kunnen uitnodigen voor een écht gesprek, veel wijzer werden we er niet van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat hij bij DWDD zat, volgens mij zit hier best een echt leuk verhaal achter
Showtime heeft op dit moment veel betere series(Californication, Weeds, Shameless, Episodes) dan HBO(uitzondering is uiteraard Boardwalk Empire).quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Dexter is wel een aardige serie, maar HBO heeft betere ja.
Goed verhaal en terechte klacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
Dooske mag het bij moraalridders even uitleggen.
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Opzich wel flauw dat ze Tooske dan geen momentje geven in de uitzending. Toen Pieter Storms Jort Kelder even onder handen wilde nemen kon dat wel.
Ze moeten geen verschil maken met mensen.:Dquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?
Nee, dan niet. Maar een aantal weken terug werd het vol trots aangekondigd en kreeg dat ook uitzendtijd in het programma. Zij heeft een broer met Down, dus het lijkt me haar persoonlijk op de ziel te trappen. Lijkt me wel recept voor een inhoudelijk goede discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet dan iedereen met een klacht tegen een onderdeel van DWDD tijd krijgen in de uitzending?
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd. Dergelijke discussies moeten juist weer in andere programma'squote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dan niet. Maar een aantal weken terug werd het vol trots aangekondigd en kreeg dat ook uitzendtijd in het programma. Zij heeft een broer met Down, dus het lijkt me haar persoonlijk op de ziel te trappen. Lijkt me wel recept voor een inhoudelijk goede discussie.
Hmja, ze hoeft ook niet met Matthijs te gaan zitten bakkesen. Misschien een scriptschrijver of de regisseur ofzo. Het klinkt een beetje als een gemiste kans als ze dit niet uitzenden, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd. Dergelijke discussies moeten juist weer in andere programma's
En dat is idd niks voor Matthijs en DWDD.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Met wie moet ze dan in discussie, de redactie? Dan wordt het wel erg incrowd.
Dat is de discussie toch helemaal niet? Het gaat om de vorm waarin Downistie is gegoten; net doen alsof mensen met Down hetzelfde zijn als 'normale' (quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef TLC het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen met het syndroom van Down niet op tv zouden mogen komen.
Moet in soapseries en dergelijke dan alleen maar de perfecte gezonde en ideale mensch te zien zijn ?
Ik sla het altijd over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef Mike het volgende:
Downistie gaat toch nergens over? Ik snap de bedoeling er niet van. Qua kwaliteit is het sowieso niks en het lijkt toch sterk op aapjes kijken.
Lucky TV was geniaal, goede sneer naar haar ophef rondom Downistiequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem niet heel grappig eigenlijk
Dank je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef Mike het volgende:
Leuk hoor, pberends, al die stukjes die rechtstreeks van Mediacourant.nl afkomen.
DE HOERquote:
En Geer & Goor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef cobain1994 het volgende:
Ouwe jongens krentebrood vanavond...
Ja, eentje met infrarood die op twee AA's werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef feeling_sinister het volgende:
Iemand een geweer bij de hand?
Komen die ook?quote:
Nee, die zijn al gekomen.quote:
Schijnt iets Noord-Afrikaans te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom hebben steeds meer Amsterdammers een 1-letterige achternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |