Reclame maken voor hun handel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Om hun musical te pluggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een slecht "interview" zeg. Waarom zaten ze er eigenlijk?
Die zijn ook nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh ik zag alleen maar de standaard fragmenten
Ach, er is weer reclame gemaakt, daar ging het om.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg helemaal nergens op. Kees Prins heeft twee keer ja gezegd. Michiel Romeijn 3 keer en Herman Koch zei ook nog andere woordjes die ik ben vergeten.
Ah die idioot ja. Die zouden ze meteen moeten mummificeren en tentoonstellen op de Dam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Op de redactie van VI werkte ook een man die fan was van Jiskefet en iedere ochtend binnenkwam met 'Goeiesmorgens!'. Toen sprak mijn avatar de legendarische woorden 'Nog een keer goeiesmorgens en ik gooi je met een stenen asbak voor je harses'
quote:Nicolette Kluijver is tafeldame. Gasten o.a.:
-Internetondernemer Joost Zuurbier. Hij maakte van het nietige eilandengroepje Tokelau een grootmacht op het internet. Zuurbier gebruikt namelijk de '.tk' extensie van de eilanden om gratis domeinnamen voor websites weg te geven. En dat levert hem jaarlijks een miljoenenomzet op.
-Muziek is er van Little Trouble Kids, de favoriete band van de Belgische rockers van Triggerfinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |