Dat wordt neuken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hetzelfde denken, denk ik zo.
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is 's-Hertogenbosch LUL!
[..]
Dat wordt neuken.
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ik
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?
Dit inderdaad.quote:
Ik en Fed niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.
Jij komt uit Rosmalen.quote:
Ik vier mijn verjaardag nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?
PARDON!?!?!!!quote:
One love.quote:
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Hoe de fack kom je daarbij?
Bosschenaar in hart en nieren.
[..]
One love.
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Held! Ik ook niet!quote:
Ja en je bent er zo trots op dat je dit hebt ingeruild voor een ballentent.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
One love, one heartquote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
[..]
One love.
Nee was grapje.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
One love, one heart
It's just Barrie and Bijdehand
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.
Dat is bij hem toch nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(
Diequote:
http://izismile.com/tags/photos/page/13/quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(
Net zo'n mongool met z'n tong uit z'n bek.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diesmiley vind ik echt achterlijk eigenlijk.
Tong over de anusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diesmiley vind ik echt achterlijk eigenlijk.
Ja dat zeg je nu.quote:
Ja precies, dat heb je goed verwoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Net zo'n mongool met z'n tong uit z'n bek.
Ransaap.quote:
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb je goed verwoord.![]()
[..]
Ransaap.
Bah.quote:
Misschien door zn hond.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergjequote:
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergje
Nou en. Daar voel je niks van.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En in je zus.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En jezusquote:
en mohammed en mozesquote:
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
. En dat is een heel, heel, heul enge gedachte...
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
In het echt hoeft dat toch ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.
Discussie?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook dat ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...
Ik zal het doorgeven aan bedrijven die mij rekeningen sturen: "ach doe niet zo serieus joh"quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
En wat zijn VV en ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
En wat schuift dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te worden
Lux?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Maar jij vergeet me gelukkig nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij vergeet me gelukkig niet![]()
Ik snap er ook geen zak van jjoh.quote:
Omg Tux.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.quote:
En is het dan extra lekker?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenEn VV post hier nooit meer
Het licht van de familie; het zonnetje in huisquote:
En ik dan?!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.
Shampoo in de fontein gooien!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?
Mn stembanden slopen zodat ik een zachte G kan uitspreken?
De binnendieze leegdrinken?
Logisch hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het licht van de familie; het zonnetje in huis
Ja doe es!quote:
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.
Serieus regel AT.![]()
En lenen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.quote:
Dat lelijke autobandendingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Witte ijsbeer? que?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Nee duh. Hij zou jou moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Maar ik ben dat geld dan ook dubbel ende dwarsch waardquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.quote:
Bij het Lucas/stad in de buurt. Kei mooie ijsbeer.quote:
Oh da's wel erg cheap ass!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaar
edit: paar bosche bollen?
Vertel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewarenquote:
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewaren![]()
anders krijg ik straks niet eens een kans om in te burgeren van jullie
Dat zei ST gister ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Ceased2Be het volgende:
godallejezus wat gaat het weer hard hier.. ben ook ekkes eten hoor
Kut je hebt nog gelijk ook verrekte kutquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.
Ik weet niet wat jij aan het doen was, maar ik was het niet.quote:
Ja kut precies.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kut je hebt nog gelijk ook verrekte kut
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij aan het doen was, maar ik was het niet.
Oh en ik krijg weer de moeilijke behandelingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.
Bakkes kut!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh en ik krijg weer de moeilijke behandeling
Ach of het klopt maakt niet eens uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
Dan kom ik er een stuk beter onderuit dan A_T, kut![]()
alhoewel kut niet echt klopt in die zin
Nee dat hebben die bosschenaren zelf niet eens in de gaten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach of het klopt maakt niet eens uit.
Ghehe, niemand in dit topic is bijna echt bosschenaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat hebben die bosschenaren zelf niet eens in de gaten.
waarmee ik weer verraad dat ik ook maar import ben
Boxtel Oost represent!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ghehe, niemand in dit topic is bijna echt bosschenaar
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ghehe, niemand in dit topic is bijna echt bosschenaar
Zo blij weer eens wat van me te horenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef FedExpress het volgende:
zo, jullie gaan ineens hard
VV is terug, jeej![]()
Oh, en ik ben 100% Bosschenaar.
Ja je hebt wat gaten he dus....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Zo blij weer eens wat van me te horen
haha, uiteraard.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Zo blij weer eens wat van me te horen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je hebt wat gaten he dus....
Ja maar daar kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je hebt wat gaten he dus....
Dat zei ik toch niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik ook niks aan doen
Geboren en getogen in Den Bosch. Het enige wat ik eigenlijk in Hedikhuizen deed was poepen en slapen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.
Ik ben eerder die ene die is gaan studeren, en die daardoor door de rest van de ongeletterde familie wordt uitgesloten. Ik geef ook echt geen neuk verder.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
Studeren is wel een sjiek woord voor veel zuipen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben eerder die ene die is gaan studeren, en die daardoor door de rest van de ongeletterde familie wordt uitgesloten. Ik geef ook echt geen neuk verder.
Zeg snotneus, beetje respect voor de ouderen ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Den Bosch. Het enige wat ik eigenlijk in Hedikhuizen deed was poepen en slapen.De rest van mijn leven heeft zich zo'n beetje in Den Bosch afgespeeld.
[..]
Ik ben eerder die ene die is gaan studeren, en die daardoor door de rest van de ongeletterde familie wordt uitgesloten. Ik geef ook echt geen neuk verder.
En later, als jij een oud wrak bent, betaal ik weer om jouw zorg te betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zeg snotneus, beetje respect voor de ouderen ja?
Werk me gvd al 12 jaar de tering om jouw opleiding te betalen P
Zit een kern van waarheid in, maar het is wel zo dat ik straks moeilijk veel aan de staat ga betalen wat daarna weer naar jullie gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Studeren is wel een sjiek woord voor veel zuipen.
Dat zei ik toch niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja want dat je nu universiteit doet wil gelijk zeggen dat jij het meest intelligent bent?
ik zal nog eens enthousiast zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik ook niks aan doen
Als je daar nu al over aan het zeiken bent kan je beter lekker rustig met school stoppen en 24/7 gaan zuipen. De tering.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, maar het is wel zo dat ik straks moeilijk veel aan de staat ga betalen wat daarna weer naar jullie gaat.
Paar pagina's terug wel iets in die trant.quote:
Ik leef van jouw belastinggeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zeg snotneus, beetje respect voor de ouderen ja?
Werk me gvd al 12 jaar de tering om jouw opleiding te betalen P
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef van jouw belastinggeld.
Net of jij altijd serieus bent in dit topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paar pagina's terug wel iets in die trant.
Dat was niet tegen jou persoonlijk bedoeldquote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zal nog eens enthousiast zijn
gelukkigquote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Dat was niet tegen jou persoonlijk bedoeld![]()
Juist wel leuk als iemand enthousiast reageerd bij het wederhoren![]()
Je weet best dat ik je lief vind
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef van jouw belastinggeld.
Daar betalen we al aan hoor. Ik ga er tenminste vanuit dat jij zelf je zorgverzekering betaaltquote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En later, als jij een oud wrak bent, betaal ik weer om jouw zorg te betalen.
[..]
Zit een kern van waarheid in, maar het is wel zo dat ik straks moeilijk veel aan de staat ga betalen wat daarna weer naar jullie gaat.
Niet zo denigrerend over de uni he..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja want dat je nu universiteit doet wil gelijk zeggen dat jij het meest intelligent bent?
Mijn lieftallige wederhelft is van de uni, dan gaan mensen er meteen van uit dat ik ook slim ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de uni he..![]()
Nou moet ik toch even aan de kant van KK gaan staan, universiteit is natuurlijk veel slimmer dan de rest hier
Ja als je die gedaan hebt, niet als je in het eerste of tweede jaar zit. Als KK nu stopt heeft tie ook alleen maar een vwo/gynasium diploma. Met een universiteits diploma heeft tie ergens gelijk, maar dan mag ik toch hopen dat tie niet zo achterlijk reageert van oh kijk mij universiteit hebben doorlopen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de uni he..![]()
Nou moet ik toch even aan de kant van KK gaan staan, universiteit is natuurlijk veel slimmer dan de rest hier
tuurlijk wel, dat hoort bij je afstuderen hoor. Dan krijg je een gedragscurus. Les 1, hbo is inferieur, WO is baas. Les 2, het gepeupel dient je te gehoorzamen. etcquote:Op maandag 14 maart 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja als je die gedaan hebt, niet als je in het eerste of tweede jaar zit. Als KK nu stopt heeft tie ook alleen maar een vwo/gynasium diploma. Met een universiteits diploma heeft tie ergens gelijk, maar dan mag ik toch hopen dat tie niet zo achterlijk reageert van oh kijk mij universiteit hebben doorgelopen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat hoort bij je afstuderen hoor. Dan krijg je een gedragscurus. Les 1, hbo is inferieur, WO is baas. Les 2, het gepeupel dient je te gehoorzamen. etc
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat hoort bij je afstuderen hoor. Dan krijg je een gedragscurus. Les 1, hbo is inferieur, WO is baas. Les 2, het gepeupel dient je te gehoorzamen. etc
Ach, ik mag weer niks zeggen he.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja die cursus laat denken dat mensen van het WO de baas zijn..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon stil zijn en braaf slikken..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach, ik mag weer niks zeggen he.
Eh, zo praat je maar tegen VV, maar niet tegen mij!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon stil zijn en braaf slikken..
Je begint er echt wel van te soppen, geef maar toequote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh, zo praat je maar tegen VV, maar niet tegen mij!
Nee daar heb ik iemand anders voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je begint er echt wel van te soppen, geef maar toe
Doe maar niet, dan gaan die kutkakkers van de Uni weer zeiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach, ik mag weer niks zeggen he.
Wat is dit dan weer een faalopmerking.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan gaan die kutkakkers van de Uni weer zeiken.
Kutkakkersquote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan gaan die kutkakkers van de Uni weer zeiken.
O ik haalde tuxxx even aan...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer een faalopmerking.Denk je nou echt dat op een technische universiteit veel kakkers zitten?
Man, meer dan de helft loopt met een wolvenshirt/bandshirt rond.
Die komen zeker niet van de uni in leiden of andere kutplek boven de rivierenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O ik haalde tuxxx even aan...3/4 van mijn vriendenkring komt van de Uni af en dat zijn vrijwel allemaal langharige filosoferende nerds/geeks/techneuten/weirdos.
TU Eindhoven (Informatica studenten), KUB in Tilburg, Universiteit Nijmegen (filosofie, informatie, psychologie), Universiteit Utrecht (Keltisch & Germaans, Italiaans, Planologie), Universiteit voor Humanistiek in Utrecht en 1 die naar Leiden is gegaan vanuit Utrecht voor Boekdrukkunst.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die komen zeker niet van de uni in leiden of andere kutplek boven de rivieren
Haha, leuke studies allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TU Eindhoven (Informatica studenten), KUB in Tilburg, Universiteit Nijmegen (filosofie, informatie, psychologie), Universiteit Utrecht (Keltisch & Germaans, Italiaans, Planologie), Universiteit voor Humanistiek in Utrecht en 1 die naar Leiden is gegaan vanuit Utrecht voor Boekdrukkunst.
En ik zit daar tussen kennis te leechen
Weet je, voor jou maakt dat geen reet uit. Je hebt haar toch al geneukt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, leuke studies allemaal![]()
Wel geniaal dat ST zo neerkijkt op ons lieve studenten
Omgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Weet je, voor jou maakt dat geen reet uit. Je hebt haar toch al geneukt.
Goeiemorgen trouwens! Veels te vroeg weer.
Die druppels die ik heb gehad doen echt kkzeer.quote:
Daarom zou ik nooit lenzen willen. Wie gaat er nou vrijwillig aan z'n ogen pulkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die druppels die ik heb gehad doen echt kkzeer.
Ja echt, wtf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit lenzen willen. Wie gaat er nou vrijwillig aan z'n ogen pulken
Dan maar een bril. Zit je ook niet elke nacht in je ogen te pulken en kunnen ze niet wegschieten ofzoquote:
Veel van die heelijke geitewollensokken-studies ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, leuke studies allemaal![]()
Wel geniaal dat ST zo neerkijkt op ons lieve studenten
jij hebt duidelijk nooit lenzen in gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan maar een bril. Zit je ook niet elke nacht in je ogen te pulken en kunnen ze niet wegschieten ofzo
gelukkig niet. Mijn ogen zijn nog zeer goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nooit lenzen in gehad
Ging ze ook met de bus naar Delft?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Veel van die heelijke geitewollensokken-studies ook.
Weet wel dat m'n ex toen ze in Leiden ging studeren daar ook behoorlijk los is gegaan trouwens
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ging ze ook met de bus naar Delft?
Moet jij niet aan de ketting het ontbijt voor A_T klaarmaken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goeiemorgen, Pff weer op weg naar ehv..
Daar is het altijd feest, heb ik gehoord.quote:
Ach, beter dan 'werken'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goeiemorgen, Pff weer op weg naar ehv..
Ontbijten hebben we allang gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Moet jij niet aan de ketting het ontbijt voor A_T klaarmaken?
Een echte man staat niet voor 9 uur op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ontbijten hebben we allang gedaan
Dus jij bent geen echte man?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een echte man staat niet voor 9 uur op.
Ik sta vrijwel nooit na 9 uur opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ken Uni niet hoor, wel universiteit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O ik haalde tuxxx even aan...3/4 van mijn vriendenkring komt van de Uni af en dat zijn vrijwel allemaal langharige filosoferende nerds/geeks/techneuten/weirdos.
Ik moest naar de dokter vanmorgen. Wat ik overigens niet heb gedaan.quote:
Dus je bent een man maar een stomkop?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest naar de dokter vanmorgen. Wat ik overigens niet heb gedaan.
Lekker slim joh, ga vooral zo door!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik moest naar de dokter vanmorgen. Wat ik overigens niet heb gedaan.
Die moet ook bijgehouden worden. En ik heb alleen een baard als ik een paar dagen niet gewerkt hebquote:
Oh, en daarmee wil je zeggen dat op een gewone uni wel kakkers zitten? ho hoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer een faalopmerking.Denk je nou echt dat op een technische universiteit veel kakkers zitten?
Man, meer dan de helft loopt met een wolvenshirt/bandshirt rond.
Sterf, hondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die komen zeker niet van de uni in leiden of andere kutplek boven de rivieren
Psychologie is anders best interesting hoor. Dat ga ik zelf ook nog eens (al dan niet deeltijd) studeren. Filosofie leek me altidj wel aardig, totdat we vakken wetenschapsfilosofie kregen. Dat is echt achterlijke poep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TU Eindhoven (Informatica studenten), KUB in Tilburg, Universiteit Nijmegen (filosofie, informatie, psychologie), Universiteit Utrecht (Keltisch & Germaans, Italiaans, Planologie), Universiteit voor Humanistiek in Utrecht en 1 die naar Leiden is gegaan vanuit Utrecht voor Boekdrukkunst.
En ik zit daar tussen kennis te leechen
Wij staan (afhankelijk van hoelaat we moeten beginnen) ergens tussen 6 en half 8 op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het was omdat die teringmuts een fout had gemaakt. Ik vond het wel een beetje stoer klinken zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker slim joh, ga vooral zo door!
Virgiel is groter dan DSC. Maar de reden dat het DSC zo groot is, is omdat een groot deel van de lekkere chicks die er zijn in delft bij het DSC gaat, waarna er automatisch veel van die gasten bij gaan die dan denken ze allemaal wel even te regelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh, en daarmee wil je zeggen dat op een gewone uni wel kakkers zitten? ho ho
Maar ok, misschien dat hier meer ballen rondlopen. Hoewel het dsc volgens mij in verhouding best groot aanwezig is daar bij jullie. Dus kan nog best veel kak zijn
Jammer dat huisartsen tegenwoordig niets meer zijn dan gefaalde artsen die je onderhand alleen maar door kunnen verwijzen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het was omdat die teringmuts een fout had gemaakt. Ik vond het wel een beetje stoer klinken zo.
Ja, maar ze mogen mij wel een recept geven voor antibiotica, en daar ben ik eigenlijk op uit. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag, een maand lang ofzo, terwijl het met antibiotica als het goed is binnen 2 dagen weg is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat huisartsen tegenwoordig niets meer zijn dan gefaalde artsen die je onderhand alleen maar door kunnen verwijzen.
Corpsdames heb ik sowieso een schijthekel aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Virgiel is groter dan DSC. Maar de reden dat het DSC zo groot is, is omdat een groot deel van de lekkere chicks die er zijn in delft bij het DSC gaat, waarna er automatisch veel van die gasten bij gaan die dan denken ze allemaal wel even te regelen.
'Je moet me koningin noemen!'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Corpsdames heb ik sowieso een schijthekel aan![]()
Allemaal van die over het paard getilde tutjes die zichzelf veel te geweldig vinden, ja dag. En aangezien de helft van het corps al over ze heen is geweest, hoeft het voor mij ook niet meer.
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag,
Ja, moet je een bevriende dokter opzoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, maar ze mogen mij wel een recept geven voor antibiotica, en daar ben ik eigenlijk op uit. Ik heb namelijk geen zin om 80 verschillende zalfjes te smeren 3 keer per dag, een maand lang ofzo, terwijl het met antibiotica als het goed is binnen 2 dagen weg is.
Omg!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?
Ja zulke typesquote:
Was die een beetje te? sorryquote:
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..quote:
Sinds wanneer lijk ik ineens op VVquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat doet Tuxx toch ook voordat ze de deur uit gaat op haar leeftijd?
Doe mij maar eentje die op Lauren Verster lijkt ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was die een beetje te? sorry
[..]
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..
Nee, doe mij dan maar ' gewone' studentes
Ja da's echt een hele verbetering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje die op Lauren Verster lijkt ofzo.Dat lijkt me wel wat.
Was niet tequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was die een beetje te? sorry
[..]
Nouja, afgezien van die geenstijl corpschick, zijn er nog meer dan genoeg die ook zo zijn. Je moet ze soms zien lopen..
Nee, doe mij dan maar ' gewone' studentes
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja da's echt een hele verbetering.
Hoe ze eruit zien maakt verder ook niet uit, maar ze vindt zichzelf wel helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.
Eens. Da's een hele mooie vrouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat corps chicks eruit zien maar die zien er in ieder geval niet zo uit als lauren verster.
quote:'Leeg seksboek' verkoophit onder studenten
LONDEN - Binnen enkele weken na publicatie op webwinkel amazon.com is een boek over seks, dat tekst noch beelden bevat, een verkoophit op webwinkel amazon.com. Vooral studenten schaffen het massaal aan.
meldde de Britse krant Daily Mail dinsdag.
Het tweehonderd pagina's tellende boek What every man thinks about apart from sex (Waar iedere man behalve seks aan denkt) van de Britse auteur Sheridan Simove is op de omslag na geheel blanco.
Het is zeer populair bij studenten, die het als notitieblok gebruiken.
Volgens de 39-jarige auteur snappen ze ergens niet helemaal wat hij bedoelde door de blanco pagina's te beschrijven. ''Maar ik vraag me af hoeveel van hen na college weer aan seks denken'', aldus Simove.
De auteur werkte negen dagen aan het boek, voordat het gepubliceerd werd. De eerste druk, die ruim 5 euro per stuk kostte, is inmiddels uitverkocht.
Get in line, bitch.quote:
Jij ook?quote:
Lijkt me duidelijk. Tegen mijn gespierde godenlichaam kan je sowieso niks beginnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij ook?Met zulke concurrentie kan ik net zo goed meteen opgeven
Ja, en je dichtzittende ontstoken ogen maken je n.atuurlijk helemaal woest aantrekkelijk voor de vrouwtjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Tegen mijn gespierde godenlichaam kan je sowieso niks beginnen.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en je dichtzittende ontstoken ogen maken je n.atuurlijk helemaal woest aantrekkelijk voor de vrouwtjes
Godver wat moet jij een jonge god geworden zijn in de tijd dat ik je niet gezien heb!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Tegen mijn gespierde godenlichaam kan je sowieso niks beginnen.
Ik ben aan het werk en aan het studerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju, moeten jullie niet werken, studeren of iets in die richting.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju, moeten jullie niet werken, studeren of iets in die richting.
Ondertussen rustig fokken. En dan ook nog betaald krijgen. Wat een leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en aan het studeren
In jouw geval masturberenquote:
Alsof ik hier honderden euro's in de wacht sleep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ondertussen rustig fokken. En dan ook nog betaald krijgen. Wat een leven.
Het meeste werk wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij laat andere voor je werken.
Masturberen bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het meeste werk wel ja, maar ik heb anders net wel gewerkt heur.
Als je zo weinig verdient dan trouw ik niet met je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik hier honderden euro's in de wacht sleep.
Als je met me wil trouwen moet je van bouwjaar 1990 zijn of eerderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je zo weinig verdient dan trouw ik niet met je.
Wie de fok is dat nou weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Hier studeren en fokken.
Weet je wie ik trouwens ook een moeilijk geil wijf vind (buiten lauren en BB)?
Kesha
[ afbeelding ]
Anna Friel, mooiste vrouw ooit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Hier studeren en fokken.
Kesha
[ afbeelding ]
Ben jij ineens vrouw geworden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anna Friel, mooiste vrouw ooit.
Die vrouwlijke dokter in House, nu Zoey in How I met your mother is de een na mooiste.
Wat een strontvervelend babyhoofd staat er op zeg (en ze maakt k*tmuziek).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef kutkabouter het volgende:
Hier studeren en fokken.
Kesha
[ afbeelding ]
Een grote kuthoer die mij sochtends wakker maakt met; wake up in the morning feeling like p diddy.quote:
Mijn droom wat doe je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je met me wil trouwen moet je van bouwjaar 1990 zijn of eerder
Daar kies je toch zelf voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een grote kuthoer die mij sochtends wakker maakt met; wake up in the morning feeling like p diddy.![]()
Ja ik ben toch van eerder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je met me wil trouwen moet je van bouwjaar 1990 zijn of eerder
Tsja daar heb je een punt.quote:
Hoezo dat?quote:
Bedoelde laterquote:
quote:
(K)quote:
Ik ken een oostblok pornoster die precies hetzelfde hoofd heeft als zij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat een strontvervelend babyhoofd staat er op zeg (en ze maakt k*tmuziek).
Ga zelf meer voor Sophie Ellis-Bextor
[ afbeelding ]
Omdat je die onzin kijkt.quote:
Ik ga even mijn testament aanpassen, brb.quote:
Leuke serie. Jij bent zeker zo'n SBS-vrouwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat je die onzin kijkt.![]()
Niet dat ik dat kijk, maar ik ben ook geen doorsnee vrouw.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga even mijn testament aanpassen, brb.
quote:
Nu erf ik je p0rn niet meer?quote:
Het was geen p0rn.quote:
Wat danquote:
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef bijdehand het volgende:
Beste Bosschenaren,
ik wil u uitnodigen voor een feestje. Barrie en ik gaan namelijk trouwen, via Fok! U bent allen welkom. Voor drank wordt gezorgd.
Groetjes,
handige bij
Dat maakt nu niks meer uit, je krijgt het toch niet.quote:
D'r synthetisch gefactureerde mannelijk geslachtsdeel prothese.quote:
Ben jij zo goedkoop?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.
Heeft ie gehad hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk gaat dat niet.. Je moet eerst mn vader vijf koeien en drie kippen geven.
Tell mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt nu niks meer uit, je krijgt het toch niet.
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah normaal kost een breezer rond de ¤2,50.
Zijn zeker hele lelijke wijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij ons op de vereniging maar 80 cent.
Jullie happen ook zo makkelijk he.quote:
Ik vind een hapje van jou nou niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jullie happen ook zo makkelijk he.
Ja. En nu ga ik. Naar huis. Doeg xxxxxxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jullie happen ook zo makkelijk he.
Je weet het nog wel dus? Je had ook niet zo hard moeten bijten he. Bijna m'n tepel eraf gebeten. Gelukkig deed je wat rustiger met m'n schwanz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind een hapje van jou nou niet echt smakelijk.
En toen werd je wakker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je weet het nog wel dus? Je had ook niet zo hard moeten bijten he. Bijna m'n tepel eraf gebeten. Gelukkig deed je wat rustiger met m'n schwanz.
Nee, toen werd jij wakker en ging je in een hoekje huilen omdat je je realiseerde dat je me nooit zou krijgen.quote:
Is het leuk in Coudewater?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, toen werd jij wakker en ging je in een hoekje huilen omdat je je realiseerde dat je me nooit zou krijgen.
Van de week nog doorheen gefeitst, wist toen (nog) nieteens wat het wasquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan is den bosch best een mooie stad.
En dat noemt zich een echte Bosschenaar.quote:
En je hebt het nog overleefd ook!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Van de week nog doorheen gefeitst, wist toen (nog) nieteens wat het was
Geen Bosschenaar zijn omdat ik nog nooit van een of ander kutgesticht heb gehoord wat niet eens echt in de stad ligt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat noemt zich een echte Bosschenaar.
Ohja, want de kennis houdt natuurlijk precies op de stadsgrenzen op ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen Bosschenaar zijn omdat ik nog nooit van een of ander kutgesticht heb gehoord wat niet eens echt in de stad ligt?goeie ja.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja, want de kennis houdt natuurlijk precies op de stadsgrenzen op ja.
quote:
20/25 jaar geleden hadden we een keer precies daar autopech en hebben we daar op de wegenwacht gewacht, manman wat een volk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken wat mensen die daar werken. Gekke boel daar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
20/25 jaar geleden hadden we een keer precies daar autopech en hebben we daar op de wegenwacht gewacht, manman wat een volk.![]()
Dat ik dat nu nog weet zegt trouwens genoeg lijkt me.Te traumatisch.
Het is erg maar grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Het is erger geworden daarzo. Nu zitten er mensen die helemaal de weg kwijt zijn. Eentje moest poepen, poept ie in z'n portemonnee omdat ie niet wist wat een wc was
OMGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Het is erger geworden daarzo. Nu zitten er mensen die helemaal de weg kwijt zijn. Eentje moest poepen, poept ie in z'n portemonnee omdat ie niet wist wat een wc was
Ja, al die verhalen zijn grappigquote:
Jaja, die mensen hebben ze het liefst op coudewaterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ok het lag niet per sé aan mij dat ik nog nooit van Coudewater gehoord heb
In je portomonee poepen. Je moet er maar opkomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, al die verhalen zijn grappigErg grappig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja, die mensen hebben ze het liefst op coudewater
Da's best apart aangezien je daar de snelweg op en af kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest aan de kaart te zien...
Daar wonen wat matties van mij, goeie huizen daar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kwam daarna zelfs in maliskamp uit.. daar had ik helemaal nog never van gehoord. Staan trouwens wel wat kasten van villa's daar
Mijn zwager voetbalt daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kwam daarna zelfs in maliskamp uit.. daar had ik helemaal nog never van gehoord. Staan trouwens wel wat kasten van villa's daar
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's best apart aangezien je daar de snelweg op en af kan.
Maliskamp is weer een hele nieuwe discussie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
maar het zegt me echt helemaal niks
Wat zou ik in Maliskampmoeten zoeken dan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
quote:
tuxxx gebruikt die dan ook gemiddeld 4 van de 5 posts.quote:
Het is ook gewoon een toffe emoticon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuxxx gebruikt die dan ook gemiddeld 4 van de 5 posts.
Behalve als ze mij probeert af te zeiken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een toffe emoticon.
Als je kan lezen staat er dat het in Rosmalen ligt en juist daar waar een doorgaande binnendoorroute ligt + snelweg is. Gek toch dat iemand die geen auto rijdt dat wel weet en een ander niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]maar waarom is het zo gek dat ik daar nooit in de buurt kom dan?
Wat mis ik er aan?
Een binnendoorroute waarheen? Want dat verklaard waarschijnlijk alles...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je kan lezen staat er dat het in Rosmalen ligt en juist daar waar een doorgaande binnendoorroute ligt + snelweg is. Gek toch dat iemand die geen auto rijdt dat wel weet en een ander niet.
Kom je zeker ook nooit in de graafsewijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een binnendoorroute waarheen? Want dat verklaard waarschijnlijk alles...
Ik kom alleen in Rosmalen om Mjan naar het paardrijden te brengen.
Nope, Boschveld, stukje centrum en ik pendel wat naar de helftheuvel of het booschieten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kom je zeker ook nooit in de graafsewijk
Maliskamp is een plek waar je alleen komt als je verdwaalt bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]dat kan best zo zijn
Ik bedoel niet persé ergens heen, maar je kan via hintham - graafsebaan gemakkelijk het knooppunt en een heel stuk van de snelweg omzeilen mocht dat nodig zijn want je rijdt er zo goed als parallel aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een binnendoorroute waarheen? Want dat verklaard waarschijnlijk alles...
Ik kom alleen in Rosmalen om Mjan naar het paardrijden te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |