FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij is de enige niet, die van die nachtkijker weet. Joanna en Philip weten daar ook van. En misschien Gerard en Alex ook wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:11 schreef ABundy het volgende:
[..]
In de kluis. Zodat niemand dit ontdekt of weer op terugkomt
Haha, ik fluit het alleen al ieder uur.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
'Je weet hoe dat liedje gaat he'
'Ja, heel goed'
Dat moet iemand dan maar ff aanpassenquote:
Ik rook die laatste met je mee!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef maaike91 het volgende:
Oke, ik rook nog een sigaret and then I'm off!
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef Flow3r het volgende:
Karim heeft iets met Joanna gedeeld waar ie nu spijt van heeft maar ze heeft gezworen er over te zwijgen of zo?
wattan?
Horloge en Lauraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef Flow3r het volgende:
Karim heeft iets met Joanna gedeeld waar ie nu spijt van heeft maar ze heeft gezworen er over te zwijgen of zo?
wattan?
Hoogbegaafd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
Komt ie met z'n hint.
Hé, Karim meteen; Blauw bloed.
Hey man! Was 't leuk vanavond?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:10 schreef jurien het volgende:
[..]
ja super toffe actie...iedereen wordt gek daar... haha
Ze mag gewoon geen antwoord geven.. Of gewoon zeggen "Ik weet niet"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef maaike91 het volgende:
Wat gebeurd er trouwens wanneer iemand zou zeggen: Goh Joanna, is dat je missie?
Wat zonde!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze mag gewoon geen antwoord geven.. Of gewoon zeggen "Ik weet niet"
En terecht. Ik kan niet wachten tot Alex 'Ik heb een spraakgebrek' van de TV verdwijntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef RiftNL het volgende:
Volgens mij wil iedereen Alex weghebben vandaar dat Flip zijn gokje deelt
Dit maakt het wel spannender he, dat ze exact het goede woordje moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jonkheer/Ridder niet bijna geheel hetzelfde?
In Nederland is dat hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jonkheer/Ridder niet bijna geheel hetzelfde?
Ridder kom je niet zomaar op dan, je kiest meer de voor de hand liggende dingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit maakt het wel spannender he, dat ze exact het goede woordje moeten gebruiken.
Maar kom op, blauw bloed + zwaardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:20 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ridder kom je niet zomaar op dan, je kiest meer de voor de hand liggende dingen.
Heb je de link naar overzicht van de bedragen na vanavond? Of zijn die gegevens nog niet geupdate?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:21 schreef BBQSausage het volgende:
Philip heeft maar ¤1000,- Ah, vandaar..
Karim maar ¤2000,-
en Joanna ¤5000,-
http://www.secretstory.nl/deelnemersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:21 schreef ABundy het volgende:
[..]
Heb je de link naar overzicht van de bedragen na vanavond? Of zijn die gegevens nog niet geupdate?
Burgemeester van waar ik woon is een "van Rappard" en draagt de titel Ridder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ook in Nederland en België zijn er families die de titel van Ridder voeren. Deze oude titels waren in de 19e eeuw weinig in aanzien maar sommige Belgische families, zoals het geslacht Cleenewerck de Crayencour zijn de oude titel weer gaan gebruiken.Nederlandse Ridders, zoals de Ridders van Rappard voeren het predicaat "Jonkheer". Het "Ridder" is een deel van de geslachtsnaam geworden en wordt daarom door de vrouwelijke leden van de familie niet vervrouwelijkt tot bijvoorbeeld "Vrouwe van Rappard".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_%28ruiter%29
Ja, maar hij laat zich aanspreken met Jonkheer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Burgemeester van waar ik woon is een "van Rappard" en draagt de titel Ridder.
Lijkt ie een beetje op arie koomen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Burgemeester van waar ik woon is een "van Rappard" en draagt de titel Ridder.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ook in Nederland en België zijn er families die de titel van Ridder voeren. Deze oude titels waren in de 19e eeuw weinig in aanzien maar sommige Belgische families, zoals het geslacht Cleenewerck de Crayencour zijn de oude titel weer gaan gebruiken.Nederlandse Ridders, zoals de Ridders van Rappard voeren het predicaat "Jonkheer". Het "Ridder" is een deel van de geslachtsnaam geworden en wordt daarom door de vrouwelijke leden van de familie niet vervrouwelijkt tot bijvoorbeeld "Vrouwe van Rappard".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_%28ruiter%29
Alleen s'nachts, andere tijden doen ze niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef maaike91 het volgende:
Oke, echt de laatste sigaret en dan ga ik weg. Wat is dit verslavend zeg
Het is nu gewoon ieder voor zich. Het spel wordt harder.quote:
Nee, Ridderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat zich aanspreken met Jonkheer.
Dat mogen ze dan niet fout rekenen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Dan zouden ze dat toch wel goed moeten rekenen lijkt mij.
Omdat iedereen Alex weg wil hebben, als ze zijn geheim raden word hij sowieso genomineerd want ze kunnen niets meer bij hem halen en zodra hij een missie krijgt drukken ze meteenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:26 schreef ABundy het volgende:
Snap niet waarom Flip deze belangrijke info deelt. Hij zit echt vast en wordt er gek van, lol
Toch vreemd dat die flippie dit allemaal vertelt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het is nu gewoon ieder voor zich. Het spel wordt harder.
Jawel, maar de aanspreektitel is Jonkheer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, Ridder![]()
Burgemeester Willem ridder van Rappard
Moet hij wel jonkheer zeggen tegen de stem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat mogen ze dan niet fout rekenen.
Vind ik vreemd, want hij wordt altijd gewoon aangekondigd en aangesproken met 'Ridder van'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, maar de aanspreektitel is Jonkheer.
Ze zitten wel dicht bij, ook al wijken ze nu een beetje weer af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Papiergeld het volgende:
Is de kogel door de kerk? Weten ze dat Alex ridder is?
Nee, alleen dat hij blauw bloed heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Papiergeld het volgende:
Flip is dan wel nog zo slim om dat zwaard als clou achter te houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Papiergeld het volgende:
Flippie weet het nog te verknallen als er iemand in een integraal harnas binnen staptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Papiergeld het volgende:
Kan best zijn dat er hier en daar een zwaai aan gegeven wordt, om welke reden dan ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind ik vreemd, want hij wordt altijd gewoon aangekondigd en aangesproken met 'Ridder van'Dus dat zal hij wel niet zo nauw genomen hebben.
Die "zender om" zinnen zijn gewoon opgenomen gok ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Meneer Stemmetje is ook nog wakker! En de rest nu dus ook
En wij ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Meneer Stemmetje is ook nog wakker! En de rest nu dus ook
Die heeft hij eerder al gedeeld in ruil voor info omtrent het horlogequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:28 schreef ABundy het volgende:
[..]
Flip is dan wel nog zo slim om dat zwaard als clou achter te houden
Sielugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:30 schreef maaike91 het volgende:
Seriously, ik word gewoon genegeerd.
Als Alex' geheim geraden wordt, heeft hij geen geld meer en is hij nominatiemateriaal. Philip kan niet drukken, want die heeft geen geld meer, dus deelt hij het met Joanna, zodat zij kan drukken. (denk ik, hoor).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vreemd dat die flippie dit allemaal vertelt?
Waarom zouden mensen je gaan haten, het was toch offtopic en niemand maakt zich er zorgen om.. Ga d'r lekker een nachtje over slapen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:30 schreef maaike91 het volgende:
Idd en dan word Alex buiten gemopstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Als Alex' geheim geraden wordt, heeft hij geen geld meer en is hij nominatiemateriaal. Philip kan niet drukken, want die heeft geen geld meer, dus deelt hij het met Joanna, zodat zij kan drukken. (denk ik, hoor).
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:30 schreef maaike91 het volgende:
Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:30 schreef maaike91 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....
Lezen ze we het later wel terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....
Seriously?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:34 schreef RiftNL het volgende:
Ha Joanna denkt ook dat Gerard homo/bi is dat denk ik dus ook
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Als Alex' geheim geraden wordt, heeft hij geen geld meer en is hij nominatiemateriaal. Philip kan niet drukken, want die heeft geen geld meer, dus deelt hij het met Joanna, zodat zij kan drukken. (denk ik, hoor).
Hij lijkt toch niet op Huub?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Philip lijkt trouwens precies op een jongere versie van m'n ex
Alex is de volgende op de schop stoel idd. En de groepjes beginnen nu te vormen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..
Maar misschien willen ze hem op die manier kwijt zou kunnen, heb wel het idee dat deze groep steeds met z'n allen een zondebok zoekt.
Het word leuker als er groepjes tegen elkaar ontstaan vind ik, maar komt vast nog wel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Philip lijkt trouwens precies op een jongere versie van m'n ex
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:37 schreef maaike91 het volgende:
Joanna's geheugen gaat niet verder dan 8 uur. Dat kan dus niet.
die groepjes gaan wel ontstaan. Daar hebben die clous van cynthia en dat briefje van Guido wel voor gezorgd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..
Maar misschien willen ze hem op die manier kwijt zou kunnen, heb wel het idee dat deze groep steeds met z'n allen een zondebok zoekt.
Het word leuker als er groepjes tegen elkaar ontstaan vind ik, maar komt vast nog wel
Waren 4 vragen met 1 over Tsunami.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoe weet Philip nou weer van die Tsunami
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Even serieus.. Is Laura echt bijna Miss Nederland geweest?
Ze moeten echt die liveshow online zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waren 4 vragen met 1 over Tsunami.
Ja Miss Nederland voor boerenkinderen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Yup, 2e...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja Miss Nederland voor boerenkinderen ofzo
Welk briefje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
die groepjes gaan wel ontstaan. Daar hebben die clous van cynthia en dat briefje van Guido wel voor gezorgd.
nee, ze was 2e Miss bij Miss Noord-Holland of zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Woont ze nog dicht bij me in de buurt ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
nee, ze was 2e Miss bij Miss Noord-Holland of zo.
Waarom zegt Flipje niet van wat heb jij nou in je hand, een zwaard? RIDDER?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:40 schreef Gifkikkertje het volgende:
Karim aan het solo-schermen, waarom denkt niemand aan ridder
Iedereen is d'r vriend inderdaad. Wel slim, maar ze deelt toch alleen maar nutteloze informatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:41 schreef maaike91 het volgende:
Toch is Joanna trouwens met niemand echt een groepje.. toch? Ze hangt een beetje bij Servio en Sofia en bij de rest .. misschien toch wel een slimme tacktiek. (Of ze weet na een paar uur niet meer wie nou precies haar vrienden zijn.. dat kan ook)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef RiftNL het volgende:
Als Laura rijk was had ze wel een oor en borstcorrectie laten uitvoeren
Guido beweert dat hij een briefje heeft gekregen van cynthia waar een code op staat en een het franse woord voor sleutel. Hij zegt dat hij het gevonden heeft op/in zijn kussen. De rest gelooft het niet en denkt dat hij van de stem heeft gekregen. Mo verbond de code aan het compas, maar toen beweerde iedereen dat ze van geen compas wisten. Later bleek dat Joanna, Karim en Philip het compas hebben EN de nachtkijker.quote:
Dat wel, maar alleen Joanna heeft er het geld voor, voor 2 gokjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ze discusieren eerst over adelijke tietels, noemen dan het overleven van de tsunami en nu vervolgens over iemand die heel rijk zou zijn
Ze zijn wel goed op weg
Ja die geheimen hadden ze al gekregen in vraagvorm van de stem, wel opletten he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ze discusieren eerst over adelijke tietels, noemen dan het overleven van de tsunami en nu vervolgens over iemand die heel rijk zou zijn
Ze zijn wel goed op weg
Ok thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Guido beweert dat hij een briefje heeft gekregen van cynthia waar een code op staat en een het franse woord voor sleutel. Hij zegt dat hij het gevonden heeft op/in zijn kussen. De rest gelooft het niet en denkt dat hij van de stem heeft gekregen. Mo verbond de code aan het compas, maar toen beweerde iedereen dat ze van geen compas wisten. Later bleek dat Joanna, Karim en Philip het compas hebben EN de nachtkijker.
1 gok in de week toch?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel, maar alleen Joanna heeft er het geld voor, voor 2 gokjes.
Even tactisch moment kiezen, en dan 1x om kwart voor twaalf en de knock-out punch om kwart overquote:
Doen we lieverd...hou jij je hersenscheetjes dan bij je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, zullen we alle 'offences' over m'n blog en 'we lezen het later wel terug' even achterwege laten. Dat was dan weer niet zo tof.
link naar blog?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, zullen we alle 'offences' over m'n blog en 'we lezen het later wel terug' even achterwege laten. Dat was dan weer niet zo tof.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Tsja sommigen in het huis kunnen soms de meest simpele obvious clue's compleet verdraaien en op een heel ander geheim uitkomen, dus vind dit al wel aardig goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja die geheimen hadden ze al gekregen in vraagvorm van de stem, wel opletten he.
truzzelsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga m'n bed in met Karim, Philip en Joanna als hoorspel
Nite Nite!
Omdat iedereen gewoon maar heel diepdenkend iets ratelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Tsja sommigen in het huis kunnen soms de meest simpele obvious clue's compleet verdraaien en op een heel ander geheim uitkomen, dus vind dit al wel aardig goed
die :w was dus bedoelt voor Eric. Ik zit echt achter een super slome laptop. Hoezo verslaafd?quote:
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, philip is gewoon saai. Hij zegt niks boeiends. Doet niks. Zit alleen in kleermakerszit mooi te zijn.
Slaap lekker! Ik ga er meteen ook vandoor! truste allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga m'n bed in met Karim, Philip en Joanna als hoorspel
Nite Nite!
Volgens mij ligt die.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, philip is gewoon saai. Hij zegt niks boeiends. Doet niks. Zit alleen in kleermakerszit mooi te zijn.
Samen met Karimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.
Valt niet in slaap want Flip heeft er 2 vingers in hangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:50 schreef Flow3r het volgende:
als Joanna daar maar niet in slaap valt, dan wandelt ze zo het zwembad in
Nee hoor, maar bij jou is het of over je zielige blogje of je maakt domme opmerkingen over de streams. En nu houdt ik op je persoonlijk aan te spreken. Have fun!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!
Is hier een mislukte integratie experiment op kleine schaal gaande?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!
Niks mis met artists formaly known as..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:51 schreef ABundy het volgende:
Nu gaat Joanna weer flippen over de artist formally know as zwerver. complot theorieen!!
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bij jou is het of over je zielige blogje of je maakt domme opmerkingen over de streams. En nu houdt ik op je persoonlijk aan te spreken. Have fun!
Het ging idd een stuk beter toen we jou nog allemaal aan het negeren warenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Werd alleen allemaal een stuk minder funky...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niks mis met artists formaly known as..![]()
Goedmaaksex?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.
vanaf morgen mag Alex haar wel weer zoenen, begreep ik net (toen ik nog streams had).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef RiftNL het volgende:
Waarom zou het mij niet verbazen als Joanna of Aafke nog wat mannen af gaan werken ook al hebben ze een vent thuis?
Aiai, als je dit al niet kan handelen moet je overdag helemaal op je hoede zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.
aan zichzelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef waxmask het volgende:
Positie Karim wel erg schimmig nu, aan wie is hij het meest trouw?
en ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je was me voor, wilde ik ook zeggen.
ik denk dat Karim nu voor zichzelf gaat. Hij heeft geen geld meer om te drukken, dus moet hij zorgen dat iemand anders in een zwakkere positie komt, Alex dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef waxmask het volgende:
Positie Karim wel erg schimmig nu, aan wie is hij het meest trouw?
Maar tactisch kan het tegen gaan werken als Alex wegvalt. Dan weten de meesten wel dat hij dubbele allianties heeft lopen en niet te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:58 schreef Day het volgende:
[..]
ik denk dat Karim nu voor zichzelf gaat. Hij heeft geen geld meer om te drukken, dus moet hij zorgen dat iemand anders in een zwakkere positie komt, Alex dus.
ben niet zo zeker ervan of men wel weet dat hij met Alex en Gerard samen werkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar tactisch kan het tegen gaan werken als Alex wegvalt. Dan weten de meesten wel dat hij dubbele allianties heeft lopen en niet te vertrouwen is.
ik verstond 4 x ieder uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:00 schreef mYsca het volgende:
Tot
[..]
4 uur toch ? Pas 3 uur in Portugal
Bedoeling was volgens mij Sofia nog 4 keer aan het janken te krijgen, missie mislukt denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:00 schreef maaike91 het volgende:
Ben benieuwd of de missie geslaagd is .. na de veranderingen in de muziek:P
Hahaha, maar dat is wel een heeel makkelijke missie:Pquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bedoeling was volgens mij Sofia nog 4 keer aan het janken te krijgen, missie mislukt denk ik dan...
Als ze wakker isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:02 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is wel een heeel makkelijke missie:P
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:04 schreef maaike91 het volgende:
Elke keer komt weer die shock .. IS HET AL 5 OVER 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Trusteh
Bah. I officially do not like you. At all.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:07 schreef BBQSausage het volgende:
Even een overzichtje gemaakt;
http://sst.trooperz.nl/budgets.php
Die staat altijd gelijk aan alle bedragen op de site, moet het alleen nog wat sneller maken, en misschien in een plaatje voor in de OP zien te verwerken.
De clou's misschien ook ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helemaal als het inderdaad verwerkt is in de OP van de COS.
De recentste vijf dan, met een linkje naar de rest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat wordt een lange onoverzichtelijke lijst ben ik bang
quote:
Ze denken te ver door, moeten het wat simpeler houden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ze hebben Alex al ridder genoemd maar dubbeltje is nog niet gevallen
Wat was zijn geheim?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Day het volgende:
Dat ze het geheim van Philip nu nog niet geraden hebben, snap ik echt niet.
NOG simpeler :Squote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ze denken te ver door, moeten het wat simpeler houden..
Die is vrij moeilijk toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Day het volgende:
Dat ze het geheim van Philip nu nog niet geraden hebben, snap ik echt niet.
Dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:18 schreef maaike91 het volgende:
@Waxmask @Papiergeld, Jullie zijn wel ontzettend dapper. Raar doen tegen een meisje die je niet kent en op afstand. Dat jullie daar je blijdschap en 'stoerheid' uit halen is wel vrij jammer. Voor jullie.
Kom op, ik heb het nog lief gehouden tot dusver. Dit is een COS oftewel Commentaar Op Streams. Jouw blog kan me hier aan m'n reet roesten en als je gewoon meelult over de streams valt er niks te zeiken. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:18 schreef maaike91 het volgende:
@Waxmask @Papiergeld, Jullie zijn wel ontzettend dapper. Raar doen tegen een meisje die je niet kent en op afstand. Dat jullie daar je blijdschap en 'stoerheid' uit halen is wel vrij jammer. Voor jullie.
Ik bedoelde dus Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is vrij moeilijk toch?
Of heb ik weer een clou gemist?
Eigenlijk #189 zelfs, in het begin is er 3x een nummer 035 geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:27 schreef RethXoth het volgende:
Nou ik ga tukken, en volgens mij hoort deze #187 te zijn
Flippie zit aardig in de buurt maar die heeft dus geen geld.quote:
Nou, is ook beetje algemene ontwikkeling, hoor (van de bewoners dan, niet van jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flippie zit aardig in de buurt maar die heeft dus geen geld.
Maar hij heeft dus wel over dat zwaard vertelt, anderen zouden het kunnen raden.
Maar wij hebben voorkennis he
Als ik van niks zou weten zou ik met die clou's ook wel op ridder uitkomen, maar ik wist ook niet dat het een adelijke titel was
Ik ben het met je eens. Dat ridder een adellijke titel is is vrij algemeen bekend. Als de verkeerde persoon van al deze clue's achter elkaar hoort rent ie meteen naar de knop. Ook ik denk dat ik dit zonder voorkennis geraden zou hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, is ook beetje algemene ontwikkeling, hoor (van de bewoners dan, niet van jou).
Mijn vriend kijkt niet naar SST (haat 't zelfs) gaf ik de clous van adel en zwaard en hij zei gelijk: ridder. Had ik Ivanhoe nog niet eens gezegd.
was er zelfs geen belletje bij je gaan rinkelen bij Ivanhoe en zwaard?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:38 schreef PC eend het volgende:
Ik weet weinig van die adelijke toestanden en dat wou ik graag zo laten
Ik wist gewoon niet dat ridder nog een erfelijke titel was, so shoot mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:40 schreef Day het volgende:
[..]
was er zelfs geen belletje bij je gaan rinkelen bij Ivanhoe en zwaard?
Hmm, misschien denk ik er dan toch te makkelijk over.
Ik vond het wel weer knap van Philip dat hij uit die blauwe bloempot ' van adel' haalde. Had die pot niet eens gezien!
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is altijd up-to-date, alle budgetbedragen worden automatisch aangepast.
Kan dus ook mooi in de op.
Alexander denkt dat Gerard acteur is en voor Secret Story werkt, zijn vermoeden is onjuist. Gerard ontvangt ¤2.500,- van Alexander.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?
Dit zijn de laatste cijfers die door SS zelf bekend worden gemaakt, meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe de kijkcijfers verdeeld zijn, of er nog flink wat mensen doorzappen naar de liveshow na WIDM bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:05 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen,
Kijkcijfers live show 246.000
wattan? zag et nietquote:
idd, wtf. raar hahaquote:
Hij ligt in zijn bed en draait van links naar rechts met zijn hoofd, vrij snel hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:51 schreef Stranger het volgende:
Wat doet guido? Sommige mensen kunnen geen streams kijken
En hij deed het om de paar minuten al is hij nu al weer ff stilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij ligt in zijn bed en draait van links naar rechts met zijn hoofd, vrij snel haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |