FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij is de enige niet, die van die nachtkijker weet. Joanna en Philip weten daar ook van. En misschien Gerard en Alex ook wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:11 schreef ABundy het volgende:
[..]
In de kluis. Zodat niemand dit ontdekt of weer op terugkomt
Haha, ik fluit het alleen al ieder uur.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
'Je weet hoe dat liedje gaat he'
'Ja, heel goed'
Dat moet iemand dan maar ff aanpassenquote:
Ik rook die laatste met je mee!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef maaike91 het volgende:
Oke, ik rook nog een sigaret and then I'm off!
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef Flow3r het volgende:
Karim heeft iets met Joanna gedeeld waar ie nu spijt van heeft maar ze heeft gezworen er over te zwijgen of zo?
wattan?
Horloge en Lauraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef Flow3r het volgende:
Karim heeft iets met Joanna gedeeld waar ie nu spijt van heeft maar ze heeft gezworen er over te zwijgen of zo?
wattan?
Hoogbegaafd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
Komt ie met z'n hint.
Hé, Karim meteen; Blauw bloed.
Hey man! Was 't leuk vanavond?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:10 schreef jurien het volgende:
[..]
ja super toffe actie...iedereen wordt gek daar... haha
Ze mag gewoon geen antwoord geven.. Of gewoon zeggen "Ik weet niet"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef maaike91 het volgende:
Wat gebeurd er trouwens wanneer iemand zou zeggen: Goh Joanna, is dat je missie?
Wat zonde!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze mag gewoon geen antwoord geven.. Of gewoon zeggen "Ik weet niet"
En terecht. Ik kan niet wachten tot Alex 'Ik heb een spraakgebrek' van de TV verdwijntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef RiftNL het volgende:
Volgens mij wil iedereen Alex weghebben vandaar dat Flip zijn gokje deelt
Dit maakt het wel spannender he, dat ze exact het goede woordje moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jonkheer/Ridder niet bijna geheel hetzelfde?
In Nederland is dat hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jonkheer/Ridder niet bijna geheel hetzelfde?
Ridder kom je niet zomaar op dan, je kiest meer de voor de hand liggende dingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit maakt het wel spannender he, dat ze exact het goede woordje moeten gebruiken.
Maar kom op, blauw bloed + zwaardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:20 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ridder kom je niet zomaar op dan, je kiest meer de voor de hand liggende dingen.
Heb je de link naar overzicht van de bedragen na vanavond? Of zijn die gegevens nog niet geupdate?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:21 schreef BBQSausage het volgende:
Philip heeft maar ¤1000,- Ah, vandaar..
Karim maar ¤2000,-
en Joanna ¤5000,-
http://www.secretstory.nl/deelnemersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:21 schreef ABundy het volgende:
[..]
Heb je de link naar overzicht van de bedragen na vanavond? Of zijn die gegevens nog niet geupdate?
Burgemeester van waar ik woon is een "van Rappard" en draagt de titel Ridder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ook in Nederland en België zijn er families die de titel van Ridder voeren. Deze oude titels waren in de 19e eeuw weinig in aanzien maar sommige Belgische families, zoals het geslacht Cleenewerck de Crayencour zijn de oude titel weer gaan gebruiken.Nederlandse Ridders, zoals de Ridders van Rappard voeren het predicaat "Jonkheer". Het "Ridder" is een deel van de geslachtsnaam geworden en wordt daarom door de vrouwelijke leden van de familie niet vervrouwelijkt tot bijvoorbeeld "Vrouwe van Rappard".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ridder_%28ruiter%29
Ja, maar hij laat zich aanspreken met Jonkheer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Burgemeester van waar ik woon is een "van Rappard" en draagt de titel Ridder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |