Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:30 schreef maaike91 het volgende:
Seriously, ik word gewoon genegeerd.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....
Lezen ze we het later wel terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Schrijf er een blogje over zou ik zeggen....
Seriously?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:34 schreef RiftNL het volgende:
Ha Joanna denkt ook dat Gerard homo/bi is dat denk ik dus ook
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Als Alex' geheim geraden wordt, heeft hij geen geld meer en is hij nominatiemateriaal. Philip kan niet drukken, want die heeft geen geld meer, dus deelt hij het met Joanna, zodat zij kan drukken. (denk ik, hoor).
Hij lijkt toch niet op Huub?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Philip lijkt trouwens precies op een jongere versie van m'n ex
Alex is de volgende op de schop stoel idd. En de groepjes beginnen nu te vormen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..
Maar misschien willen ze hem op die manier kwijt zou kunnen, heb wel het idee dat deze groep steeds met z'n allen een zondebok zoekt.
Het word leuker als er groepjes tegen elkaar ontstaan vind ik, maar komt vast nog wel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Philip lijkt trouwens precies op een jongere versie van m'n ex
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:37 schreef maaike91 het volgende:
Joanna's geheugen gaat niet verder dan 8 uur. Dat kan dus niet.
die groepjes gaan wel ontstaan. Daar hebben die clous van cynthia en dat briefje van Guido wel voor gezorgd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch niet zoveel prijsgeven, dat geld van die kluizen rouleert sowieso..
Maar misschien willen ze hem op die manier kwijt zou kunnen, heb wel het idee dat deze groep steeds met z'n allen een zondebok zoekt.
Het word leuker als er groepjes tegen elkaar ontstaan vind ik, maar komt vast nog wel
Waren 4 vragen met 1 over Tsunami.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hoe weet Philip nou weer van die Tsunami
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Even serieus.. Is Laura echt bijna Miss Nederland geweest?
Ze moeten echt die liveshow online zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waren 4 vragen met 1 over Tsunami.
Ja Miss Nederland voor boerenkinderen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Yup, 2e...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja Miss Nederland voor boerenkinderen ofzo
Welk briefje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
die groepjes gaan wel ontstaan. Daar hebben die clous van cynthia en dat briefje van Guido wel voor gezorgd.
nee, ze was 2e Miss bij Miss Noord-Holland of zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:38 schreef maaike91 het volgende:
Woont ze nog dicht bij me in de buurt ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
nee, ze was 2e Miss bij Miss Noord-Holland of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |