FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Bazenscreenshotquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ze zelf voor muziek zorgen
Amen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal voorbij lopen..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal voorbij lopen..
Best hé!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke muziek, voor wat keukengerei
Verstandig en berekenend. Ik ken dit type mannen, dat zijn juist de mannen waar je voor moet oppassen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal om ver lopen
Ik ken genoeg gooise meisjes waar niks mee te beginnen valt hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura moet een degelijke vent en drie kinderen hebben. Dit hoeri-sloeri-gedoe ligt haar niet.
Verrassend genoeg voor een goois meisje
Joanna, daar rukken de meesten op, Aafke gaat met zulke lui naar huis als ze zo dronken is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vind ik een leuke semi-drunk, Aafke is trashy.
Ik zet in op aafke en moniquequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Aafke en Philip.... daar gaat het gebeuren vanavond
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik zet in op aafke en monique en Philip
Ja geweld.. eh... walgelijk hè...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vind ik een leuke semi-drunk, Aafke is trashy.
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf benquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef amaranta het volgende:
ja, Laura draagt ook zo'n braaf bandje over dr schoenen. Alleen brave meisjes dragen zulke brave schoenen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha!![]()
't Is wel een creatief feestje hoor!Respect!!
Neuh verwacht ik niet, wel groepskotsen. Jeetje wat een zootje.quote:
Wegdoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf ben
is gewoon een gebrek aan smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf ben
Betere optie!!!quote:
Haha, morgen iedereen ziek bij de exit...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef WebAddict het volgende:
Nu in het zwembad, dit word een groot feest
Spreid maar wat, dit gaat geen uur meer duren...zijn nu al aan de skinnydip toe...normaal doen we daar heel de nacht over om daar te eindigen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef ollebollegeis het volgende:
gaat un beetje te snel om te cappen allemaal
Ik wist dat ik het goed zag! Aafke was hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Pakte Aafke nu Monique op d'r bekkie of andersom?
Crisis, wordt dit er nou echt elke keer bijgehaald als het over Sofia gaat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Het is te warm binnen voor Sofia... klaagt die ook zo als ze door 4 man uit elkaar wordt getrokken voor de camera?
Ik zag het nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Pakte Aafke nu Monique op d'r bekkie of andersom?
Gewoon een beetje aflikke geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurde hier?! Monique was not amused.
Ik zie het haar nog roepen in de camera.quote:
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Crisis, wordt dit er nou echt elke keer bijgehaald als het over Sofia gaat?
oersaai dus, geeft niet maar wat doe je dan in een RLS, sorry totale afknapper van dat wicht gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Gezeur over Laura, laat haar lekker. Prima meisje. Ze doet zich tenminste niet anders voor dan dat ze is. Ze vermaakt zich op haar eigen manier, niets mis mee.
Next stop, bedroom?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Het feest verplaatst zich naar buiten
Tja, dat soort deelnemers moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
oersaai dus, geeft niet maar wat doe je dan in een RLS, sorry totale afknapper van dat wicht gehad.
Je zou het wel denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Aafke toevallig Brits bloed?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Essex girl...?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Rellend Batsen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef R0T29 het volgende:
En niet zeiken over herrie, er gebeurt wat en dit loopt gegarandeert uit op rellen of batsen.
Met herriequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Aafke loopt een blauwtje bij Monique.
Je wordt er schijtziek van idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Crisis, wordt dit er nou echt elke keer bijgehaald als het over Sofia gaat?
Maik net ook volgens mij toen hij tegen d'r aan probeerde te rijden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Aafke loopt een blauwtje bij Monique.
En een dwerg, een kango, een hilti TE-5, panneermeel, kruipolie en vadsige frituurvet!quote:
Gerard hè, die wil ook tv momentjes scoren.quote:
Het is haar laatste avond, dus nu of nooit inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke moet flink genomen worden vanavond
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef waxmask het volgende:
En als niemand wil, dan ga je voor de dikke Aafke, zo gaat dat bij mij ook. Heb je tenminste nog iets in je bed....
Ah, je kent mijn feestjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een dwerg, een kango, een hilti TE-5, panneermeel, kruipolie en vadsige frituurvet!![]()
Mijn vriendin zegt net: het was een heel verstandige beslissing van mij om jou daar niet in te laten gaan..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurde hier?! Monique was not amused.
Als ie maar niet teveel gaat drinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Deoz het volgende:
[..]
Als een half uur rammen op een kruk het naar je zin hebben is wel..
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
zullen we gewoon tellen hoe vaak aafke dr jurk omlaag trekt voordat ze hem gewoon uit trek?
ok deze post ontken ik omdat Bommerinnetje dan gaat postenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
zullen we gewoon tellen hoe vaak aafke dr jurk omlaag trekt voordat ze hem gewoon uit trek?
Wat? Wie kotste?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef WebAddict het volgende:
En de eerste brokkelaaar yeeeeeeeey
Ja.quote:
neuh niet echt, ze mogen wel naar de volgende fase > knokken of sex.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Die herrie is niet leuk als je van een jointje geniet.
Is al bekend hoor. Heeft ze gewoon gezegd dat ze van mannen en vrouwen houdt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef schurk65 het volgende:
Aafke lesbisch misschien? hahaha of bi!!!
Dat is al bekend. Hij is Drag Queenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
Misschien praat ik voor mijn beurt, en ik heb ook geen gaydar... maar ik begin te vermoeden dat Servio zijn geheim is dat hij homosueel is!
Als ie het niet zou zijn zou dat pas een geheim zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
Misschien praat ik voor mijn beurt, en ik heb ook geen gaydar... maar ik begin te vermoeden dat Servio zijn geheim is dat hij homosueel is!
Ben ook al 5 jaar getrouwd, hopelijk leest ze eroverheenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok deze post ontken ik omdat Bommerinnetje dan gaat posten
Yuck!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
Jakkes, Servio drinkt uit de shaker...
Dat hoop ik elke keer dat ik post..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ook al 5 jaar getrouwd, hopelijk leest ze eroverheen
Zal ik dr effe twitteren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat hoop ik elke keer dat ik post..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
zo eindelijk weer de kracht om achter de pc te zitten ( ziek zijn)
heb ik vandaag nog iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |