Wat hij zegt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef waxmask het volgende:
En als niemand wil, dan ga je voor de dikke Aafke, zo gaat dat bij mij ook. Heb je tenminste nog iets in je bed....
Ah, je kent mijn feestjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een dwerg, een kango, een hilti TE-5, panneermeel, kruipolie en vadsige frituurvet!![]()
Mijn vriendin zegt net: het was een heel verstandige beslissing van mij om jou daar niet in te laten gaan..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurde hier?! Monique was not amused.
Als ie maar niet teveel gaat drinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Deoz het volgende:
[..]
Als een half uur rammen op een kruk het naar je zin hebben is wel..
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
zullen we gewoon tellen hoe vaak aafke dr jurk omlaag trekt voordat ze hem gewoon uit trek?
ok deze post ontken ik omdat Bommerinnetje dan gaat postenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
zullen we gewoon tellen hoe vaak aafke dr jurk omlaag trekt voordat ze hem gewoon uit trek?
Wat? Wie kotste?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef WebAddict het volgende:
En de eerste brokkelaaar yeeeeeeeey
Ja.quote:
neuh niet echt, ze mogen wel naar de volgende fase > knokken of sex.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Die herrie is niet leuk als je van een jointje geniet.
Is al bekend hoor. Heeft ze gewoon gezegd dat ze van mannen en vrouwen houdt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef schurk65 het volgende:
Aafke lesbisch misschien? hahaha of bi!!!
Dat is al bekend. Hij is Drag Queenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
Misschien praat ik voor mijn beurt, en ik heb ook geen gaydar... maar ik begin te vermoeden dat Servio zijn geheim is dat hij homosueel is!
Als ie het niet zou zijn zou dat pas een geheim zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
Misschien praat ik voor mijn beurt, en ik heb ook geen gaydar... maar ik begin te vermoeden dat Servio zijn geheim is dat hij homosueel is!
Ben ook al 5 jaar getrouwd, hopelijk leest ze eroverheenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok deze post ontken ik omdat Bommerinnetje dan gaat posten
Yuck!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
Jakkes, Servio drinkt uit de shaker...
Dat hoop ik elke keer dat ik post..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ook al 5 jaar getrouwd, hopelijk leest ze eroverheen
Zal ik dr effe twitteren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat hoop ik elke keer dat ik post..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
zo eindelijk weer de kracht om achter de pc te zitten ( ziek zijn)
heb ik vandaag nog iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |