FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Bazenscreenshotquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ze zelf voor muziek zorgen
Amen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal voorbij lopen..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal voorbij lopen..
Best hé!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke muziek, voor wat keukengerei
Verstandig en berekenend. Ik ken dit type mannen, dat zijn juist de mannen waar je voor moet oppassen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Papiergeld het volgende:
Zoals Aafke zich daar staat te gedragen zou ik haar op stap straal om ver lopen
Ik ken genoeg gooise meisjes waar niks mee te beginnen valt hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura moet een degelijke vent en drie kinderen hebben. Dit hoeri-sloeri-gedoe ligt haar niet.
Verrassend genoeg voor een goois meisje
Joanna, daar rukken de meesten op, Aafke gaat met zulke lui naar huis als ze zo dronken is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vind ik een leuke semi-drunk, Aafke is trashy.
Ik zet in op aafke en moniquequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Aafke en Philip.... daar gaat het gebeuren vanavond
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik zet in op aafke en monique en Philip
Ja geweld.. eh... walgelijk hè...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna vind ik een leuke semi-drunk, Aafke is trashy.
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf benquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef amaranta het volgende:
ja, Laura draagt ook zo'n braaf bandje over dr schoenen. Alleen brave meisjes dragen zulke brave schoenen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha!![]()
't Is wel een creatief feestje hoor!Respect!!
Neuh verwacht ik niet, wel groepskotsen. Jeetje wat een zootje.quote:
Wegdoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf ben
is gewoon een gebrek aan smaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou heb ik de schoenen niet gezien ,maar ik heb ook schoenen met bandjes ,maar geloof niet dat ik zo braaf ben
Betere optie!!!quote:
Haha, morgen iedereen ziek bij de exit...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef WebAddict het volgende:
Nu in het zwembad, dit word een groot feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |