FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
http://secretstory.florisd.nl/quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Die spixtv slaat steeds vast qua streams hier.. is er nog een leuk alternatief?
grt,
N00b
http://secretstory.hole1988.nl ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
Die spixtv slaat steeds vast qua streams hier.. is er nog een leuk alternatief?
grt,
N00b
en 1 heeeelu groote douchquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Day het volgende:
Dat wordt kotsen straks! En ze hebben maar 1 wc!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb je ook meteen een COS vol in 20min.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Papiergeld het volgende:
Gerard zegt dat ze "vanavond vrij zijn en geen geheimen gaan raden". Ik geloof er helemaal niks van.
neuh maar als er iets gezegd word wissen ze het uit hun geheugenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Papiergeld het volgende:
Gerard zegt dat ze "vanavond vrij zijn en geen geheimen gaan raden". Ik geloof er helemaal niks van.
Of het bed van Cynthia?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef Days het volgende:
Dat wordt kotsen straks! En ze hebben maar 1 wc!
Als je hun saai vindt, wat vindt je dan van Maik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef pjotterdeotter het volgende:
waarom zijn die philip en alex zo saaaaaaaaaai
Wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Refurb het volgende:
[..]
Als je hun saai vindt, wat vindt je dan van Maik?
Nog 1 dag geluld.quote:
ook saai, maar die jongen komt pas later los die bezit wel iets van humor. maar philip en alex zijn echt van die moederskindjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Refurb het volgende:
[..]
maik cola?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Refurb het volgende:
[..]
Danke!quote:
Geduld bedoel ikquote:
Ja die beland met Servio in bedquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik denk dat Guido vanavond echt maar dan ook echt door de mand gaat vallen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Als wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Denk ik niet, maar hij gaat teveel vertellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja die beland met Servio in bed
Maik lijkt mij er volgende week uit te gaan totaal geen input, helemaal niets.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Refurb het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel een flinke naaistreek zijn - alle mannen blijven nuchter. Maar ja, dan zitten ze straks met een stuk of zes dronken lorren opgescheept. Daar is dan ook weer geen land mee te bezeilen..quote:
Onmerkbaar? Niet irritant?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex is onmerkbaar, dus niet irritant.
Onmisbaar? Van mij mag ie weg hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex is onmerkbaar, dus niet irritant.
Idd. kan er weinig van maken zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef Day het volgende:
Ik kijk verder zonder geluid. Toch niet te volgen.
Ik durf te wedden dat ie vannacht aan de piemel van Servio gaat lurkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Even opnieuw lezen waar je op reageerde.quote:
owquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Even opnieuw lezen waar je op reageerde.
Ik bedoel...niet erg aanwezig. Vind ik dan. Dat heb ik juist op hem aan te merken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onmerkbaar? Niet irritant?
Ik irriteer me kapot aan die gast
wilde het net zeggen, BAHquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver wat een vies wijf die Aafke
Ja of die van Lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ie vannacht aan de piemel van Servio gaat lurken
Nee yoh dat gaat ten koste van de streamersquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
Tijd om er wat echte muziek in te gooien!
Of hij gaat dadelijk verder met zijn interviewsquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
IK denk dat geer expres niet drinkt omdat hij weet dat hij dan niet voor zichzelf instaat
aafke is er ook 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
he, eindelijk begint hier iemand na te denken. Alpha mannekes ja .
Die zorgt wel dat hij nuchter blijft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gerard speelt een heul vies spelletje, de gluuperd ,staat achteraf een beetje de boel te checken
jup niet drinken en dan zo iedereen uithorenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gerard speelt een heul vies spelletje, de gluuperd ,staat achteraf een beetje de boel te checken
Nog maar even afwachten wat hiervan uiteindelijk de uitzendingen haalt...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef ABundy het volgende:
2 weken amper gedronken en nu dit, die worden zooooo dronken. Goede televisie dit!
,quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Refurb het volgende:
[..]
Als de stem maar niet gaat zingen..
ja , doet ie goed de pijpquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zorgt wel dat hij nuchter blijft.
dan lig ik helaas al op bed. morgen vroeg werken, maar neem de live streams wel op, en kijk morgen de leuke stukjes wel terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Darakka het volgende:
GOEDZO Secret Story redactie, DIT IS VERMAAK! Ik kan niet wachten tot een uurtje of 12
Niks mis meequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
he, eindelijk begint hier iemand na te denken. Alpha mannekes ja .
Ja echt, denk dat dit hem kwalijk genomen gaat worden door der kijkers. Mijn respect heeft hij beetje verlorenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik niet. Ik vind Aafke leuk. En ik denk dat zij de eerste zal zijn op wie de drank een heel leuk effect gaat krijgen. Ze is al een paar dagen zo heet als een bos uien dus ik verwacht dat ze echt uit de band gaat springen vanavond.quote:
Servio is pissed op Gerard. Hij vertrouwt hem net zo ver als hij hem kan werpen.quote:
Helemaal ongelijk heeft ie niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet Gerard echt kijken van: Wat een debielen
Gerard kan niet zo goed tegen herrie toch ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet Gerard echt kijken van: Wat een debielen
Hij drinkt nooit, omdat hij de controle niet wil verliezen. Dus nu zeker niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
IK denk dat geer expres niet drinkt omdat hij weet dat hij dan niet voor zichzelf instaat
Het is live.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG:
Er staat: 7 dagen toegang kost ¤ 4,50 (je ontvangt 3 berichten a ¤ 1,50/wk) plus de kosten voor gebruik van de mobiele telefoon
Maar ik kijk nu toch ook live of is het niet live.. Of stopt het op een bepaald tijdstip ?
Ja maar daar is het ook een spelletje voor dus hij heeft nog crediet hoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ja echt, denk dat dit hem kwalijk genomen gaat worden door der kijkers. Mijn respect heeft hij beetje verloren
Echt he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
Wat staat die Servio nu te commanderen daar in het midden
Die heeft er wel verstand vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
En de mannen die ook bijna allemaal veel zuipen zijn...?quote:
Het is zijn missie om strepen te verdienen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
Iig één is er vermoedelijk een gigolo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En de mannen die ook bijna allemaal veel zuipen zijn...?
Gerard is niet zo'n drinker geloof ik, dus dan heel verstandig. Benieuwd hoe hij de komende uren gaat doorbrengen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij drinkt nooit, omdat hij de controle niet wil verliezen. Dus nu zeker niet.
bedoeld worden streams zonder reclamequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG:
Er staat: 7 dagen toegang kost ¤ 4,50 (je ontvangt 3 berichten a ¤ 1,50/wk) plus de kosten voor gebruik van de mobiele telefoon
Maar ik kijk nu toch ook live of is het niet live.. Of stopt het op een bepaald tijdstip ?
Team Servioquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Servio is pissed op Gerard. Hij vertrouwt hem net zo ver als hij hem kan werpen.
Iets over het spel in de pauzestand zetten.
Gaat Gerard niet doen volgens Servio. Gerard wilde een fles meteen leegdrinken om het tegendeel te bewijzen, volgens Servio drankmisbruik.
Gerard neemt afstand van Servio.
Reclame, huh?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
bedoeld worden streams zonder reclame
via UPC digital onafgebroken Secret story 24/7quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
OKe maar stoppen die beelden op een bepaald tijdstip dan? Of gaat het gewoon 24/7 door.. ook 's nachts?
Had ik net ook, kwam politie aan de deur of het wat zachter konquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, heb de tv maar zachter gezet, voordat me buren denken dat er hier iemand vermoord word
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie die meiden eerder met elkaar in bed belanden, dan met de mannen
Aanslingeren!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Helleuh, allen!
Ben helemaal blij, heb 1 van de gratis streams gewonnen, is het lekker feestje in het huis?
Is het de moeite om terug te lezen of moet ik asap mijn streams aanslingeren?
Dan heb je nu idd lekker mazzel met je reclameloze streams!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Helleuh, allen!
Ben helemaal blij, heb 1 van de gratis streams gewonnen, is het lekker feestje in het huis?
Is het de moeite om terug te lezen of moet ik asap mijn streams aanslingeren?
ja, waar is dat gitaartje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
En als er geen muziek is, maak je toch lekker zelf muziek!
whahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Had ik net ook, kwam politie aan de deur of het wat zachter kon
Die is dat gewend joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef quibus01 het volgende:
Aafke zuipt echt veel te veel. Misschien wordt er straks nog wel ingegrepen.
heeft parelteef ook eens haar nacchiequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie die meiden eerder met elkaar in bed belanden, dan met de mannen
Observerend en Luisteren, Samenvatten en Doorvragen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is niet zo'n drinker geloof ik, dus dan heel verstandig. Benieuwd hoe hij de komende uren gaat doorbrengen!
Niet alleen dat, hij heeft daar dus een specifieke reden voor. Hij sprak dat eens specifiek uit op de streams. Hij drinkt niet (nooit), omdat hij de controle niet wil verliezen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is niet zo'n drinker geloof ik, dus dan heel verstandig. Benieuwd hoe hij de komende uren gaat doorbrengen!
ssst, niet verder vertellen, maar ben er vanacht geweest, en heb dat rot gitaartje ritueel verbrand!! ellendig rot dingquote:
maak je geen zorgen als de dames zo dadelijk omvallen gaat de lock op alle streams en kunnen we morgen gekuist, op net5 zien wat de heren met die dames hebben gedaan.quote:
yep, en heb je super gaydo al gezien?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
geluid is opeens zachter bij UPC?
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, en heb je super gaydo al gezien?
Lol, ben ook erg blij, thnx FOK!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je nu idd lekker mazzel met je reclameloze streams!
Wat doet Guido dan? Kan wel vanalles horen via de tv, maar kan het niet goed zien zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, en heb je super gaydo al gezien?
Ik zie het eerder gebeuren dat Joanna wat met Sofia wil proberen in bed, ze liggen toch al samen in een tweepersoons, en Joanna loopt al de hele avond tegen Sofia aan te rijdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Nune het volgende:
Ik zie Aafke nog wel proberen Sofia in bed te lullen omdat tja, Sofia hé.
Monique moet niet zeiken. Aafke moet los vanavond!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique zegt tegen Aafke dat ze minder moet drinken. Ze had al 12 shotjes gehad.
Aafke vindt dit onzin, maar Monique zegt dat ze aan d'r spel moet denken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef ThomasSlayer het volgende:
knal er keiharde kut house doorheen.
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef xxbritt het volgende:
die camera geilt op joanne zo te zien.
quote:
Als ze nog even zo door blijft gaan hebben we binnenkort een nippelslip.quote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef xxbritt het volgende:
die camera geilt op joanne zo te zien.
Yup doet me weer denken aan Sziget afgelopen jaar...to in den laatste uurtjes....quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
En als er geen muziek is, maak je toch lekker zelf muziek!
Ja, de gouden kooi 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Roguee het volgende:
Geniaal, gooi er wat alcohol in en het is meteen een heel ander programma.
duh, ja, die moet straks nog wel terug naar d'r kinderdagverblijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef toxikon het volgende:
Laura staat er een beetje bij als een droogkloot.
Ik zou in de stad liever naast Laura staan dan naast Joanna heb ik al gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef toxikon het volgende:
Laura staat er een beetje bij als een droogkloot.
Opvallend veel gelijkgestemden ineens ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef DenS het volgende:
Aha, nu ben ik niet meer de enigste die Servio niks vind
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Weka het volgende:
Jezus, die Gerard heeft het ritmegevoel van een dood paard.
Ik vond hem eerst best leuk maar dat heeft hij net in een uurtje verknaldquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef DenS het volgende:
Aha, nu ben ik niet meer de enigste die Servio niks vind
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
Zo slecht vind ik het eigenlijk niet klinken
Verstandig dus!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij heeft daar dus een specifieke reden voor. Hij sprak dat eens specifiek uit op de streams. Hij drinkt niet (nooit), omdat hij de controle niet wil verliezen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Shannon met d'r zigeunerlook haalt straks nog een glazen bol uit d'r doos
Nee, het is net een week bezig dit is de eerste ker alcohol!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
is er al gesext de afgelopen dagen?
Een half dood paard toch wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Weka het volgende:
Jezus, die Gerard heeft het ritmegevoel van een dood paard.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ze zelf voor muziek zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |