Of hij gaat dadelijk verder met zijn interviewsquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
IK denk dat geer expres niet drinkt omdat hij weet dat hij dan niet voor zichzelf instaat
aafke is er ook 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
he, eindelijk begint hier iemand na te denken. Alpha mannekes ja .
Die zorgt wel dat hij nuchter blijft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gerard speelt een heul vies spelletje, de gluuperd ,staat achteraf een beetje de boel te checken
jup niet drinken en dan zo iedereen uithorenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gerard speelt een heul vies spelletje, de gluuperd ,staat achteraf een beetje de boel te checken
Nog maar even afwachten wat hiervan uiteindelijk de uitzendingen haalt...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef ABundy het volgende:
2 weken amper gedronken en nu dit, die worden zooooo dronken. Goede televisie dit!
,quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Refurb het volgende:
[..]
Als de stem maar niet gaat zingen..
ja , doet ie goed de pijpquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zorgt wel dat hij nuchter blijft.
dan lig ik helaas al op bed. morgen vroeg werken, maar neem de live streams wel op, en kijk morgen de leuke stukjes wel terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Darakka het volgende:
GOEDZO Secret Story redactie, DIT IS VERMAAK! Ik kan niet wachten tot een uurtje of 12
Niks mis meequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
he, eindelijk begint hier iemand na te denken. Alpha mannekes ja .
Ja echt, denk dat dit hem kwalijk genomen gaat worden door der kijkers. Mijn respect heeft hij beetje verlorenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef toxikon het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik niet. Ik vind Aafke leuk. En ik denk dat zij de eerste zal zijn op wie de drank een heel leuk effect gaat krijgen. Ze is al een paar dagen zo heet als een bos uien dus ik verwacht dat ze echt uit de band gaat springen vanavond.quote:
Servio is pissed op Gerard. Hij vertrouwt hem net zo ver als hij hem kan werpen.quote:
Helemaal ongelijk heeft ie niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet Gerard echt kijken van: Wat een debielen
Gerard kan niet zo goed tegen herrie toch ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Je ziet Gerard echt kijken van: Wat een debielen
Hij drinkt nooit, omdat hij de controle niet wil verliezen. Dus nu zeker niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
IK denk dat geer expres niet drinkt omdat hij weet dat hij dan niet voor zichzelf instaat
Het is live.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG:
Er staat: 7 dagen toegang kost ¤ 4,50 (je ontvangt 3 berichten a ¤ 1,50/wk) plus de kosten voor gebruik van de mobiele telefoon
Maar ik kijk nu toch ook live of is het niet live.. Of stopt het op een bepaald tijdstip ?
Ja maar daar is het ook een spelletje voor dus hij heeft nog crediet hoerquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ja echt, denk dat dit hem kwalijk genomen gaat worden door der kijkers. Mijn respect heeft hij beetje verloren
Echt he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
Wat staat die Servio nu te commanderen daar in het midden
Die heeft er wel verstand vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
En de mannen die ook bijna allemaal veel zuipen zijn...?quote:
Het is zijn missie om strepen te verdienen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
Iig één is er vermoedelijk een gigolo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En de mannen die ook bijna allemaal veel zuipen zijn...?
Gerard is niet zo'n drinker geloof ik, dus dan heel verstandig. Benieuwd hoe hij de komende uren gaat doorbrengen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij drinkt nooit, omdat hij de controle niet wil verliezen. Dus nu zeker niet.
bedoeld worden streams zonder reclamequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
VRAAG:
Er staat: 7 dagen toegang kost ¤ 4,50 (je ontvangt 3 berichten a ¤ 1,50/wk) plus de kosten voor gebruik van de mobiele telefoon
Maar ik kijk nu toch ook live of is het niet live.. Of stopt het op een bepaald tijdstip ?
Team Servioquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Servio is pissed op Gerard. Hij vertrouwt hem net zo ver als hij hem kan werpen.
Iets over het spel in de pauzestand zetten.
Gaat Gerard niet doen volgens Servio. Gerard wilde een fles meteen leegdrinken om het tegendeel te bewijzen, volgens Servio drankmisbruik.
Gerard neemt afstand van Servio.
Reclame, huh?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
bedoeld worden streams zonder reclame
via UPC digital onafgebroken Secret story 24/7quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
OKe maar stoppen die beelden op een bepaald tijdstip dan? Of gaat het gewoon 24/7 door.. ook 's nachts?
Had ik net ook, kwam politie aan de deur of het wat zachter konquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, heb de tv maar zachter gezet, voordat me buren denken dat er hier iemand vermoord word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |