Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef xxbritt het volgende:
die camera geilt op joanne zo te zien.
quote:
Als ze nog even zo door blijft gaan hebben we binnenkort een nippelslip.quote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef xxbritt het volgende:
die camera geilt op joanne zo te zien.
Yup doet me weer denken aan Sziget afgelopen jaar...to in den laatste uurtjes....quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
En als er geen muziek is, maak je toch lekker zelf muziek!
Ja, de gouden kooi 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Roguee het volgende:
Geniaal, gooi er wat alcohol in en het is meteen een heel ander programma.
duh, ja, die moet straks nog wel terug naar d'r kinderdagverblijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef toxikon het volgende:
Laura staat er een beetje bij als een droogkloot.
Ik zou in de stad liever naast Laura staan dan naast Joanna heb ik al gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef toxikon het volgende:
Laura staat er een beetje bij als een droogkloot.
Opvallend veel gelijkgestemden ineens ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef DenS het volgende:
Aha, nu ben ik niet meer de enigste die Servio niks vind
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Weka het volgende:
Jezus, die Gerard heeft het ritmegevoel van een dood paard.
Ik vond hem eerst best leuk maar dat heeft hij net in een uurtje verknaldquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef DenS het volgende:
Aha, nu ben ik niet meer de enigste die Servio niks vind
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
Zo slecht vind ik het eigenlijk niet klinken
Verstandig dus!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij heeft daar dus een specifieke reden voor. Hij sprak dat eens specifiek uit op de streams. Hij drinkt niet (nooit), omdat hij de controle niet wil verliezen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Shannon met d'r zigeunerlook haalt straks nog een glazen bol uit d'r doos
Nee, het is net een week bezig dit is de eerste ker alcohol!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
is er al gesext de afgelopen dagen?
Een half dood paard toch wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef Weka het volgende:
Jezus, die Gerard heeft het ritmegevoel van een dood paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |