FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nog niet eens genoeg om Karim's haar mee te wassen.quote:
ditquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Tamaartje het volgende:
OMG heb je niet om de hoek gekeken!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Maik heeft niet om de hoek gekeken.
Hoogbegaafd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sofia beseft meteen dat er 2 flesjes zijn voor 14 mensen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Tamaartje het volgende:
OMG heb je niet om de hoek gekeken!!![]()
![]()
Ja sorry ik wist niet hoe.. Dus Thnxquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Studiotje het volgende:
Oke, ik weet dat ik geen lastpost hadmaar 't duurde te lang.
Ik ga er zomaaar vanuit dat hij niet teveel alcohol mocht pakken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef DGK-Eric het volgende:
HAHAHAHA!Dit was niet zo slim van Maik
![]()
Ben benieuwd of een van z'n teamgenoten het hem nog gaat aanrekenen
precies, als ze er nou gwn meer drank in gooien, wat actiequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Mylene het volgende:
Dan vraag je gewoon om belabberde kijkcijfers, op naar de 100.000.
Moesten ze hiermee de drank niet verdienen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Er komt toch een cocktailparty vanavond?
Dus dronken bewoners zijn nog steeds niet uitgesloten.
Of heb ik iets gemist en is de cocktail party gecancelled?
Volgens mij weet een deel dat maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Er komt toch een cocktailparty vanavond?
Dus dronken bewoners zijn nog steeds niet uitgesloten.
Of heb ik iets gemist en is de cocktail party gecancelled?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Maik zijn geheim is dat hij een blinde hoek heeft ofzo
Wat kan de redactie nou aan de faalpraktijken van Maik doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Mylene het volgende:
Dan vraag je gewoon om belabberde kijkcijfers, op naar de 100.000.
Hoho Luxe pindakaas hoorquote:
Lijkt me niet, op hun eigen site zegt SST toch ook dat vorige week de dames taart maakten en dat de mannen nu cocktails voor de dames gaan makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moesten ze hiermee de drank niet verdienen dan?
Ik zou liever in Tripoli Gadaffi in z'n smoel spugen dan in een BB-huis mijn medebewoners drank laten ontberenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef DGK-Eric het volgende:
HAHAHAHA!Dit was niet zo slim van Maik
![]()
Ben benieuwd of een van z'n teamgenoten het hem nog gaat aanrekenen
Ze moeten de boel maar een handje helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kan de redactie nou aan de faalpraktijken van Maik doen
Ze kunnen aan veel iets doen, maar hieraan toch niets?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Darklight het volgende:
Monique wil de flesjes bier omruilen voor 2x2 liter flessen wodka
Dat is echt zieligquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef houdoeken het volgende:
Maik mag alsnog kijken maar niks meenemen.
Luxe Lidl-Bounties! Maak me gek!!!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef houdoeken het volgende:
Ik zou maik in de voorraadkamer achterlaten en de pindakaas houden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luxe Lidl-Bounties! Maak me gek!!!
Maar er kwam vanavond toch een cocktailparty? Zonder alcohol, maar met prikkers en worstjes zeker.
Falen voor en acher de schermen, ook dat moet je kunnen.
Gaat ze nog harder janken.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef houdoeken het volgende:
Ik zou maik in de voorraadkamer achterlaten en de pindakaas houden.
De drie genomineerden krijgen een virgin Bloody Mary?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Lijkt me niet, op hun eigen site zegt SST toch ook dat vorige week de dames taart maakten en dat de mannen nu cocktails voor de dames gaan maken
Serpentines, jeweetz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
Maar er kwam vanavond toch een cocktailparty? Zonder alcohol, maar met prikkers en worstjes zeker.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier. Wat een faal.
Er is me toegezegd dat de cocktailparty mét drank zou zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luxe Lidl-Bounties! Maak me gek!!!
quote:Cocktailparty!
Check de streams vanavond om dit festijn live te volgen!
In navolging van de taart die de dames voor de genomineerde heren bakte, maken de mannen vanavond cocktails voor de vrouwen.
Ik moet er wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Mylene het volgende:
Wat een faalgedoe. Eerst Philip en nu weer Maik.
Servio vertelde 'm ook waar alles stond, maar is niet binnengekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap niet dat Maik niet even overleg had met Sharon over wat waar stond
you brainsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we moeten natuurlijk de uitzending kijken
Hoorde idd ook ietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
hoorde ik nu de stem maik zeggen of was dat weer een guido imitatie?
Ok nu ga ik echt stuk hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Even beeld vanuit de KvdW
haha dat mandje met die 2!!!! flesjes bierquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Even beeld vanuit de KvdW
wat komt er wel bij em binnen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Servio vertelde 'm ook waar alles stond, maar is niet binnengekomen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHA! IK GA STUK HIER ! Hahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mega-FAIL!
![]()
![]()
Nee het wordt een 'festijn' Cc!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
De drie genomineerden krijgen een virgin Bloody Mary?
Overdrijven is ook een vak maar je hebt wel een beetje gelijk. Ik lig echt in een deuk over de ene faal op de andere.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
HAHAHAHA! IK GA STUK HIER ! Hahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mega-FAIL!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is.......
Wat een faal hè.quote:
oke genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Andrea_S het volgende:
"BEWONERS, VERVANG ALLE BATTERIJEN DOOR PINDAKAAS" !![]()
![]()
zou me niks verbazenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Roguee het volgende:
Mike zijn geheim: Ik scoor nog lager dan Bonnie st Clair op de iq test.
Ik hoop het voor jullie streamers!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Nee het wordt een 'festijn' Cc!
Een festijn zeg ik je!
Ik denk dat hij faalbegaafd is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef houdoeken het volgende:
laura d'r kluis is gehalveerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Dacht de redactie eindelijk de boel kunnen opleuken met flink veel drank, bederft Maik het feestjeValt me nog mee dat hij geen 10 tubes tandpasta in z'n mandje heeft geslingerd
Hebben Laura en Guido al een sanctie gehad of komt dat ook nog vanavond?
Alleen Laura --> helft geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Dacht de redactie eindelijk de boel kunnen opleuken met flink veel drank, bederft Maik het feestjeValt me nog mee dat hij geen 10 tubes tandpasta in z'n mandje heeft geslingerd
laura de helft van haar kluis inleverenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je geheim wordt geraden, heb je nog een ander geheim dat we kunnen gebruiken?
Thx.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Alleen Laura --> helft geld weg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je geheim wordt geraden, heb je nog een ander geheim dat we kunnen gebruiken?
Dus dan heeft hij dus een relatie met Guido... dat is hun geheimquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Zou me niks verbazen als hij de pindakaas heeft gekozen voor Guido, omdat hij het gister -volgens hem- zo lekker vond
Je gaat Maik toch niet laten bepalen of het feest wordt. Zie 'm dan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef houdoeken het volgende:
Bestaat er ook een pindakaas cocktail???
Een faal zeg ik je!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Maik is nu officieel het lachertje van SST
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Die redactie zal wel met hun handen in het haar zitten!
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
Wat een lichten daar in huis pffff
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Sofia weet wel hoe ze bananen naar binnen moet werken.
Echt geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Sofia weet wel hoe ze bananen naar binnen moet werken.
Een faal zonder borsten. Jonghuh.quote:
Deze samenvattingquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Komt een cocktailavond vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
met de nom van de heren werd er nog een taart gebakken en kregen ze eten ,nu bij de dames niets alleen een quiz die *huisman* maik een beete verpest?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef Killersmile het volgende:
Nou ik ga wat leven in mijn eigen brouwerij brengen.Laterrrr
jij wel met bier?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef Killersmile het volgende:
Nou ik ga wat leven in mijn eigen brouwerij brengen.Laterrrr
kan ze beter vantevoren doen, extra pittige belegquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Na het eten is het weer tijd dat Aafke haar puisten bijwerkt, wil iemand haar waarschuwen
Tja ze hebben ze zelf gecastquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
olie en pinda's, anti puistencreme ? he gat in de markt !quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Na het eten is het weer tijd dat Aafke haar puisten bijwerkt, wil iemand haar waarschuwen
Dat hoofd van Laura, leeft het? of blijft het in de Willem Wever modes staan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat haar van Cynthia..... leeft het?
Als er 5 liter motorolie bij had gestaan, had hij die gekozen omdat dat het duurste artikel was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef houdoeken het volgende:
Maik dacht misschien wel: "Hey, pinda en kaas. 2 Producten als 1 luxe artikel, heb ik even de regie tuk!"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat hoofd van Laura, leeft het? of blijft het in de Willem Wever modes staan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als er 5 liter motorolie bij had gestaan, had hij die gekozen omdat dat het duurste artikel was.
[..]
Als er 5 liter motorolie bij had gestaan, had hij die gekozen omdat dat het duurste artikel was.
[..]
Hej je maakt een typefout, je bedoeld zeker meuk inplaats van leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]Laura is leuk, niet vermakelijk, maar wel leuk
Nee joh. Je vergist jequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]Laura is leuk, niet vermakelijk, maar wel leuk
NEE! (gewoon naar kijken, niet naar luisteren)quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hej je maakt een typefout, je bedoeld zeker meuk inplaats van leuk
In elk flesje 7 rietjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Darklight het volgende:
Maar waarom moeten ze zo snel mogelijk eten? Gaan ze zo meteen met zn allen aan het bier?
Oh kijk daar hebben we dat uitdrukkingsloze gezicht weer.quote:
Ze gaan zo hun cocks tailen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Darklight het volgende:
Maar waarom moeten ze zo snel mogelijk eten? Gaan ze zo meteen met zn allen aan het bier?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Het mooiste is een dromerige cap van haar..... en die kan je 24/7 van haar maken
Nee dat is een fabeltjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met een rietje stijgt het eerder naar je hoofd toch?
Echie wel, ze waren ook nog aan het discussieren hoeveel flessen drank er meestal stondenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Gert het volgende:
Maar was er dan niémand van de overige bewoners die het zaakje niet vertrouwde, en Maik even te verstaan heeft gegeven dat hij met 10 artikelen naar buiten moet komen waar alchohol in zit?
Nee dus hè?
Al zou hij er dan een sixpack amstel light bij hebben gedaan. Zo dat is 6.
Mijn stem krijgt zequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
NEE! (gewoon naar kijken, niet naar luisteren)
Ik vind dat dat als 1 teltquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef Gert het volgende:
Maar was er dan niémand van de overige bewoners die het zaakje niet vertrouwde, en Maik even te verstaan heeft gegeven dat hij met 10 artikelen naar buiten moet komen waar alchohol in zit?
Nee dus hè?
Al zou hij er dan een sixpack amstel light bij hebben gedaan. Zo dat is 6.
Dat is geen fabeltje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:51 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee dat is een fabeltjemaar als zij er in geloven kan het misschien toch nog een leuke avond worden!
Shit toch maar even de wetenschapsquiz bellen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef zeend het volgende:
[..]
Dat is geen fabeltje.
Je verhemelte (ja het is echt verhemelte en geen gehemelte) neemt het sneller in het bloed op.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Stoppen met het posten van foto's van Cynthia..... Ik moet straks nog naar buiten
ze hebben de drank in het vergeet hoekje gestopt omdat ze geen uitgemergelde dronke bewoners willenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Mylene het volgende:
Gewoon faal van de redactie die voorraadkast. Eerst de alcohol en dan de zoutjes en andere meuk.
ik ook hahah ik *weet* meer dan ik *weet*quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Shit toch maar even de wetenschapsquiz bellen dan.
Gelijk even testenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook hahah ik *weet* meer dan ik *weet*
Dank je, ik heb echt het idee dat het elk moment een eigen leven kan leiden, een soort extra bewoner zeg maarquote:
Maik heeft pindakaas gekozen ipv bier of wodkaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef RethXoth het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Was 30 minuten weg
welnee je kan 30 uur wegblijven ,en dan kan je denk nog in 10 zinnen vertellen wat er is gebeurdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef RethXoth het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Was 30 minuten weg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met een rietje stijgt het eerder naar je hoofd toch?
Je hebt een 0 teveelquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
welnee je kan 30 uur wegblijven ,en dan kan je denk nog in 10 zinnen vertellen wat er is gebeurd
logisch... ik vermoed dat hij een nieuw geheim moet verzinnen van DE Stemquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Mylene het volgende:
Gaat het wel goed met Alex? Moet je hem daar aan tafel zien zitten.
Geloof het niet. Lijzige Laura zit te hitten op Karimquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Mylene het volgende:
Gaat het wel goed met Alex? Moet je hem daar aan tafel zien zitten.
haha zekers 10quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in die 10 dan toch zeker ...vast niet in die 30
ze zijn allemaal een beetje de switch ana het doen volgens mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef wieweetwatt het volgende:
Is flip nou een beetje van groepje aan het wisselen? Ik vond hem eerder meer naar Gerard en Alex trekken
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal een beetje de switch ana het doen volgens mij
laura plak nie zo veel meer bij guido en alex ,ze plakt momenteel helemaal nietquote:
Sofie begon over de plastische chirurgie van Gerardquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er sinds Philip's actie vanmiddag nog spannende dingen gebeurt?
Ik vond het zo opvallend dat er ineens allerlei geheimen redelijk in de buurt kwamen van de onthulling... dat moet haast ingefluisterd zijn toch?
Dat is waar... tactiek?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
laura plak nie zo veel meer bij guido en alex ,ze plakt momenteel helemaal niet
joanna en karim had ik nooit echt bij elkaar gezien nog behalve de nacht van de nachtkijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |