pppppssssttttt in dit topic kan je ze veel plezier wensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Psssssssst
Gert en Pietje naar de liveuitzending donderdag
Dus als jij veel vuiligheid op straat ziet liggen gooi jij je eigen troep er ook maar bij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppppssssttttt in dit topic kan je ze veel plezier wensenof je kan ze alleen even uitzwaaien
een topic meer of minder maakt toch niet meer uit, ik kan de helft toch al niet terug vinden![]()
![]()
vind het een zooitje of mag ik dat niet zeggen![]()
doe jij dat dan niet??? ik trek me vuilniszakken gewoon nog open op straat en verdeel het op elke tegel, net zo makelijk hoor asoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als jij veel vuiligheid op straat ziet liggen gooi jij je eigen troep er ook maar bij?
Aso
Als je niet oppast schop ik je bezem zo diep in je hol dat je weken lang automatisch alle troep achter je reet opruimtquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe jij dat dan niet??? ik trek me vuilniszakken gewoon nog open op straat en verdeel het op elke tegel, net zo makelijk hoor aso
He he, we gaan nou geen gekke dingen doen he, anders gebruik ik jou om eens flink mijn toiletje te schrobbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je niet oppast schop ik je bezem zo diep in je hol dat je weken lang automatisch alle troep achter je reet opruimt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |