Een faal zonder borsten. Jonghuh.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Die redactie zal wel met hun handen in het haar zitten!
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
Wat een lichten daar in huis pffff
Deze samenvattingquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
Komt een cocktailavond vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
met de nom van de heren werd er nog een taart gebakken en kregen ze eten ,nu bij de dames niets alleen een quiz die *huisman* maik een beete verpest?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef Killersmile het volgende:
Nou ik ga wat leven in mijn eigen brouwerij brengen.Laterrrr
jij wel met bier?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef Killersmile het volgende:
Nou ik ga wat leven in mijn eigen brouwerij brengen.Laterrrr
kan ze beter vantevoren doen, extra pittige belegquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Na het eten is het weer tijd dat Aafke haar puisten bijwerkt, wil iemand haar waarschuwen
Tja ze hebben ze zelf gecastquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
olie en pinda's, anti puistencreme ? he gat in de markt !quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
Na het eten is het weer tijd dat Aafke haar puisten bijwerkt, wil iemand haar waarschuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |