Serpentines, jeweetz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
Maar er kwam vanavond toch een cocktailparty? Zonder alcohol, maar met prikkers en worstjes zeker.
Falen voor en acher de schermen, ook dat moet je kunnen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier. Wat een faal.
Er is me toegezegd dat de cocktailparty mét drank zou zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luxe Lidl-Bounties! Maak me gek!!!
Maar er kwam vanavond toch een cocktailparty? Zonder alcohol, maar met prikkers en worstjes zeker.
Falen voor en acher de schermen, ook dat moet je kunnen.
quote:Cocktailparty!
Check de streams vanavond om dit festijn live te volgen!
In navolging van de taart die de dames voor de genomineerde heren bakte, maken de mannen vanavond cocktails voor de vrouwen.
Ik moet er wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Mylene het volgende:
Wat een faalgedoe. Eerst Philip en nu weer Maik.
Servio vertelde 'm ook waar alles stond, maar is niet binnengekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap niet dat Maik niet even overleg had met Sharon over wat waar stond
you brainsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we moeten natuurlijk de uitzending kijken
Hoorde idd ook ietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef b_engeltje het volgende:
hoorde ik nu de stem maik zeggen of was dat weer een guido imitatie?
Ok nu ga ik echt stuk hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Even beeld vanuit de KvdW
haha dat mandje met die 2!!!! flesjes bierquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Even beeld vanuit de KvdW
wat komt er wel bij em binnen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Servio vertelde 'm ook waar alles stond, maar is niet binnengekomen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHA! IK GA STUK HIER ! Hahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mega-FAIL!
![]()
![]()
Nee het wordt een 'festijn' Cc!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
De drie genomineerden krijgen een virgin Bloody Mary?
Overdrijven is ook een vak maar je hebt wel een beetje gelijk. Ik lig echt in een deuk over de ene faal op de andere.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
HAHAHAHA! IK GA STUK HIER ! Hahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mega-FAIL!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef houdoeken het volgende:
Ik denk dat Maik hoogbegaafd is.......
Wat een faal hè.quote:
oke genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Andrea_S het volgende:
"BEWONERS, VERVANG ALLE BATTERIJEN DOOR PINDAKAAS" !![]()
![]()
zou me niks verbazenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Roguee het volgende:
Mike zijn geheim: Ik scoor nog lager dan Bonnie st Clair op de iq test.
Ik hoop het voor jullie streamers!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
Nee het wordt een 'festijn' Cc!
Een festijn zeg ik je!
Ik denk dat hij faalbegaafd is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef houdoeken het volgende:
laura d'r kluis is gehalveerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Dacht de redactie eindelijk de boel kunnen opleuken met flink veel drank, bederft Maik het feestjeValt me nog mee dat hij geen 10 tubes tandpasta in z'n mandje heeft geslingerd
Hebben Laura en Guido al een sanctie gehad of komt dat ook nog vanavond?
Alleen Laura --> helft geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Dacht de redactie eindelijk de boel kunnen opleuken met flink veel drank, bederft Maik het feestjeValt me nog mee dat hij geen 10 tubes tandpasta in z'n mandje heeft geslingerd
laura de helft van haar kluis inleverenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je geheim wordt geraden, heb je nog een ander geheim dat we kunnen gebruiken?
Thx.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Alleen Laura --> helft geld weg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je geheim wordt geraden, heb je nog een ander geheim dat we kunnen gebruiken?
Dus dan heeft hij dus een relatie met Guido... dat is hun geheimquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Zou me niks verbazen als hij de pindakaas heeft gekozen voor Guido, omdat hij het gister -volgens hem- zo lekker vond
Je gaat Maik toch niet laten bepalen of het feest wordt. Zie 'm dan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef houdoeken het volgende:
Bestaat er ook een pindakaas cocktail???
Een faal zeg ik je!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Maik is nu officieel het lachertje van SST
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Die redactie zal wel met hun handen in het haar zitten!
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
Wat een lichten daar in huis pffff
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
Alles mislukt! Guido wil niet meespelen met opdracht want te zielig voor zijn vriendinnetje, Flip raadt het na overduidelijke clues nog niet en want leven in de brouwerij brengen lijkt ook niet zo makkelijk!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Sofia weet wel hoe ze bananen naar binnen moet werken.
Echt geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Killersmile het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Sofia weet wel hoe ze bananen naar binnen moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |