FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Guido en Laura zullen dat niet toelaten hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef RiftNL het volgende:
Heb sterk het idee dat dit afgesproken werk is van de regie. ze willen Alex weghebben om de relatie van Guido thuis kapot te maken (sensatie tv = meer kijkers etc) en hij gaat Laura ballen easy toch?
Alleen bij technische storingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef Stranger het volgende:
Hij moet dat ding vast zonder dat de medebewoners het doorhebben de kamer uit smokkelen
Grappig dat ze het over streamlocks hebben WANT DIE WAREN ER TOCH NIET IN SS ALFONS?
nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Papiergeld het volgende:
Ik heb het even gemist. Heeft Philippe de popquiz gewonnen, en wanneer is dat zwaar gegeven?
Zoiets zou het ook kunnen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef RiftNL het volgende:
Heb sterk het idee dat dit afgesproken werk is van de regie. ze willen Alex weghebben om de relatie van Guido thuis kapot te maken (sensatie tv = meer kijkers etc) en hij gaat Laura ballen easy toch?
En dan? It's a game, speel het of verdwijn easy as that.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Guido en Laura zullen dat niet toelaten hoor
Hebben we gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen hier al dat hij een zwaar gaat krijgen?
CAPS van de KVDWquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Omdat er caps zijn van een man die een zwaard in de kvdw legt en Philip nu naar binnen is geroepen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Hij zat er al zonder clue zķ dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Goffer, wat is dit nou toch weer met dat zwaard, echt rete oneerlijk
Ja sst heet eigenlijk: hoe belazeren we de bewoners zonderdat ze het door hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef RiftNL het volgende:
Serieus dit is gewoon afgesproken werk kan niet anders gewoon
Neuh ze moppen Alex buiten, Guido neukt Laura nog wel want Laura is er niet vies van. Hormonen gaan heus opspelen en zeker voor 100.000,- euroquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de regie hem beloond voor zijn eerdere speurwerk
ja want dat was natuurlijk ook gelul, 'van adel' was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Denk ik ook hij is de enige die iets goeds met de clues in het huis heeft gedaan/gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen het vertrek van Alex niet tegenhouden. Laura terugwerpen op Guido is dan zeker. Hoe die relatie dan verder gaat... zal denk ik wel redelijk netjes binnen de lijnen blijven. Ze hebben na gisteren wel begrepen dat er een grens bij Guido is. Misschien nemen ze nu wat meer tijd en hopen ze dat het later nog een keer gepusht kan worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Guido en Laura zullen dat niet toelaten hoor
Tuurlijk johquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Neuh ze moppen Alex buiten, Guido neukt Laura nog wel want Laura is er niet vies van. Hormonen gaan heus opspelen en zeker voor 100.000,- euro
Echt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Vanavond feestje met drank!
Cocktailparty
Hier ben ik het mee eens jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Hij zat er al zonder clue zķ dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.
and they say that I'm a dreamer....but I'm not the only one...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Cocktailparty
Kan me wél voorstellen dat hij een beetje gematst wordt nu inderdaad, want hij zat er zķķ dicht bij dat het welhaast goed gerekend had kunnen worden, en ook met knap speurwerk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
ja want dat was natuurlijk ook gelul, 'van adel' was niet goed genoeg.
Dat geleuft ge zelluf toch niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Cocktailparty
Een zwaardquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
wtf waarom heeft iedereen het over een clue maar vertelt niemand wat die clue is
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef Gert het volgende:
Nou laat de sirene maar afgaan.
[ afbeelding ]
Flip gokte op 'Ik denk dat Alex van adel is' daarmee kreeg hij te horen dat hij in de buurt zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat Flip de vorige keer heeft gegokt, misschien met iets van adel, rijk ofzo.
Hij zat er dichtbij......dan moet dit een eitje zijn.
Van blauw bloed vanwege de bloempotten in de tuin met die kleuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat Flip de vorige keer heeft gegokt, misschien met iets van adel, rijk ofzo.
Hij zat er dichtbij......dan moet dit een eitje zijn.
Ik denk echt niet dat als alex er uit is dat beter gaat lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef fastdealert het volgende:
Alex is de lul
Maar ik vond ook wel dat fillip zijn geheim eigenlijk al zo goed als geraden had.
Waarschijnlijk willen ze Alex gewoon eruit zodat de nep-relatie beter verloopt
G geeft toch duidelijk aan dat hij niet meer wil? Die neprelatie dan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen het vertrek van Alex niet tegenhouden. Laura terugwerpen op Guido is dan zeker. Hoe die relatie dan verder gaat... zal denk ik wel redelijk netjes binnen de lijnen blijven. Ze hebben na gisteren wel begrepen dat er een grens bij Guido is. Misschien nemen ze nu wat meer tijd en hopen ze dat het later nog een keer gepusht kan worden.
We zullen zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat geleuft ge zelluf toch niet?
Inderdaad. Moet hij anders eerst iedere keer 2500 euro verliezen door eerst graaf, hertog, prins, baron enz... te gokken? Ik vond dat blauwe bloed op zich al goed, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat als alex er uit is dat beter gaat lopen.
Lol why not? Ze hebben amper kijkers en Fons zegt troeven te hebben, dit is er 1 van en mensen doen heel veel voor een klap geld, denk dat je je daar nog in vergist.quote:
Ook niet slechterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Bij Joanne zijn ook veel clues geworpen en ook die goudvisjes die overal waren (staatsloterij/millionair) zouden oneerlijk zijn dan voor Gerard. It;s all in the gamequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Goffer, wat is dit nou toch weer met dat zwaard, echt rete oneerlijk
Maar ergens ook wel weer juicy
Alex hoeft er niet uit wanneer zijn geheim geraden wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ze willen Alex er gewoon uitgooien zodat Laura zich kan focussen op Guido.
De kijkcijfers zullen wel omhoog gaan vermoed ik. (weliswaar met 10 zielen en een halve paardekop maar toch)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
maar Alex nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Hij moet blijven. Ik wil Bart en Sabine gevoos onder het dekbed!
Denk het ook niet, maar het word er ook niet slechter op in ieder geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Kan met Guido en Laura toch ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik hoop gewoon vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef anniccck het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel de reactie van Philip willen zien als ie dat zwaard krijgtZal wel morgen in de uitzending komen... hoop ik tenminste
Maar dan moeten ze ham natuurlijk geen zwaard geven, want ik zie hem daarmee nog wel los gaan op guido, met een ikea pannenset als harnasquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ze willen Alex er gewoon uitgooien zodat Laura zich kan focussen op Guido.
Ah, oke. Ik wist niet dat hij deze info heeft gekregen. Maar dan nog, adel koppelen aan een ridder valt volgens mij nog niet mee. Dat moet je maar net weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Papiergeld het volgende:
Flip gokte op 'Ik denk dat Alex van adel is' daarmee kreeg hij te horen dat hij in de buurt zat
Ach weet je, als zijn geheim geraden is betekent dat niet dat hij er gelijk uit isquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar het word er ook niet slechter op in ieder geval.
Nee, want Laura zei gister nog dat ze NOOIT met Guido zou zoenen en hij vindt haar ook zo aantrekkelijk als een bos dorre rozen.quote:
Komt zo wel op de site verwacht ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef anniccck het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel de reactie van Philip willen zien als ie dat zwaard krijgtZal wel morgen in de uitzending komen... hoop ik tenminste
Die relatie gaat wel gewoon door alleen wil hij niet zo snel gedwongen worden om het bed in te duiken met iemand terwijl hij een vriendin thuis heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
G geeft toch duidelijk aan dat hij niet meer wil? Die neprelatie dan...
Wens, vadequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Kun je lang wachten...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ja volgens mij de laagste adelijke stand, ik moest het nakijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik wist niet dat hij deze info heeft gekregen. Maar dan nog, adel koppelen aan een ridder valt volgens mij nog niet mee. Dat moet je maar net weten.
Maar zonder geld word je wel snel genomineerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alex hoeft er niet uit wanneer zijn geheim geraden wordt.
Als Alex meer geld heeft?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer gaat die toeter nouuuuuuu?
Niet zo snel? Na een tijdje vindt zijn vriendin het niet meer erg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef marky het volgende:
[..]
Die relatie gaat wel gewoon door alleen wil hij niet zo snel gedwongen worden om het bed in te duiken met iemand terwijl hij een vriendin thuis heeft.
Dan is ie wel al zijn geld kwijt en kan ie geen geheimen meer raden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jullie hebben ook wel gelijk, zeker omdat Philip er echt al dicht bij zat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Bij Joanne zijn ook veel clues geworpen en ook die goudvisjes die overal waren (staatsloterij/millionair) zouden oneerlijk zijn dan voor Gerard. It;s all in the game
Philip is in de KvdWquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom staan er 2 streams locked.
technische storingquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom staan er 2 streams locked.
Klopt, het gaat altijd nog om de kijkers thuis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach weet je, als zijn geheim geraden is betekent dat niet dat hij er gelijk uit is
Dan moet ie hopen dat ie snel een missie krijgt om weer geld te verdienen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is ie wel al zijn geld kwijt en kan ie geen geheimen meer raden.
Wel missies. En hij kan ook gewoon nog winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is ie wel al zijn geld kwijt en kan ie geen geheimen meer raden.
Volgens mij is ie nu in de slaapkamer met Alex...quote:
En als er kans op een relatie / seks met Laura is, gaan de kijkers hem lekker laten zitten waar-ie zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Maar zonder geld word je wel snel genomineerd.
Heeft geen zin want Flip drukt dan weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ie hopen dat ie snel een missie krijgt om weer geld te verdienen.
Als je kluis leeg is, is dat wel zo een beetje je doodsteek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, hij is wel een nominatiekandidaat dan. Geen geld en geen geheim meer + geen uitgesproken kandidaat = exit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar hoorde je dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef ABundy het volgende:
OMG Flip zegt " Misschien moet ik zeggen dat je jonkheer of ridder bent" tegen Alex nav hint in KVDW
Laura wil al niet eens over seks praten vanwege haar baan thuis dus die gaat al helemaal nooit iets doen wat ook maar iets lijkt op seks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En als er kans op een relatie / seks met Laura is, gaan de kijkers hem lekker laten zitten waar-ie zit.
Stream 4quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waar hoorde je dat?
[ afbeelding ]
Truequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En als er kans op een relatie / seks met Laura is, gaan de kijkers hem lekker laten zitten waar-ie zit.
Oh die stond uit... geluid danquote:
Het zal wel een vrouwending zijn, maar ik vind een soort klungelige preutse verliefdheid ook al leuk om te zien in dat huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Laura wil al niet eens over seks praten vanwege haar baan thuis dus die gaat al helemaal nooit iets doen wat ook maar iets lijkt op seks.
Moet haar wel gelijk geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Laura wil al niet eens over seks praten vanwege haar baan thuis dus die gaat al helemaal nooit iets doen wat ook maar iets lijkt op seks.
Ja want iemand die met kinderen werkt heeft geen seks in haar vrije tijd. En al die kindjes van haar kinderopvang zitten natuurlijk 24 uur per dag, met name 's nachts live te streamen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
WAT meentquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef anniccck het volgende:
Vraag me af of Philip dit nu echt meent of niet...
doorzetten nu!!!! misschien wordt Philip dan iets minder kleurloosquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef ABundy het volgende:
OMG Flip zegt " Misschien moet ik zeggen dat je jonkheer of ridder bent" tegen Alex nav hint in KVDW
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn, maar ik vind een soort klungelige preutse verliefdheid ook al leuk om te zien in dat huis
Dat schijnt zij te denken ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ja want iemand die met kinderen werkt heeft geen seks in haar vrije tijd. En al die kindjes van haar kinderopvang zitten natuurlijk 24 uur per dag, met name 's nachts live te streamen.
Eerder riep ze nog heel stoer dat ze geen grenzen hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusja
Hij zegt dat ie niet weet van wie die clue was en dat ie absoluut geen idee heeft. Tenminste, dat is wat ik ervan verstondquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WAT meent
Ik heb geen streams hier nu.
Ik zit me dan echt plaatsvervangend te generen bij die kinderstemmetjes die ze soms opzet en dat lullige ge-aai enzo, maar ik smul er wel vanquote:
Ohja, want Alex' geheim is dat hij jonkheer is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex verraad zichzelf hahahah; Ja dan zou je hem goed hebben zegt hij nadat Flip zegt ja misschien ben je wel jonkheer
Jonkheer is toch ridder? Of vergis ik me?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ohja, want Alex' geheim is dat hij jonkheer is.
niet alle vrouwen zijn als mannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusja
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jonkheer is toch ridder? Of vergis ik me?
Als je al zag hoe ze haar gezicht trok toen ze 1000 euro kon winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als je al zag hoe ze haar gezicht trok toen ze 1000 euro kon winnen.
Die gaat voor alles hoor, onder en boven de dekens
Idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Uhuh... dat soort verhaaltjes kennen we. Ze is verliefd aan het worden hč. Eens kijken hoe sterk de principes dan nog zijn en hoe lang die volgehouden worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Ja, Philip moet eigk gewoon nu weglopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Deoz het volgende:
Gladjanus die Alex, hij probeert nog te redden wat er te redden valt
Varga is zn achternaamquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Reksie1981 het volgende:
ja,
BOS echt een adelijke achternaam...
Maar waarom 4 streams hetzelfde?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja, Philip moet eigk gewoon nu weglopen.
Hij heet Varga. Een Hongaarse adelijke familie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Reksie1981 het volgende:
ja,
BOS echt een adelijke achternaam...
Tuurlijk, 't is toch een ridder!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Robbiedd het volgende:
Zie het wel gebeuren dat als hij Jonkheer zegt, ze dat fout keuren.
Alex wilde Maik erbij naaienquote:
Een beetje seks heeft het programma in ieder geval wel nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... dat soort verhaaltjes kennen we. Ze is verliefd aan het worden hč. Eens kijken hoe sterk de principes dan nog zijn en hoe lang die volgehouden worden.
Hoe dan ook, ook al gaan ze uiteindelijk niet all the way: kijkers zullen die ontwikkeling willen zien dus het is m.i. beslist geen uitgemaakte zaak dat Alex snel het huis uit moet zodra zijn geheim geraden is.
Nee, hij mocht het niet meenemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Heeft hij het zwaard eigenlijk mee gekregen?
Nee hij moest het achterlaten zei hij tegen de restquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef anniccck het volgende:
[..]
Nee, hij mocht het niet meenemen
nee te veel risico dat er een dode valt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Bij het begin zei ze volgens mij heel raar: "Ik vind het wel leuk", sowieso dat ze er geen probleem mee had om te zoenen en dergelijk als Guid dat ook niet had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... dat soort verhaaltjes kennen we. Ze is verliefd aan het worden hč. Eens kijken hoe sterk de principes dan nog zijn en hoe lang die volgehouden worden.
Hoe dan ook, ook al gaan ze uiteindelijk niet all the way: kijkers zullen die ontwikkeling willen zien dus het is m.i. beslist geen uitgemaakte zaak dat Alex snel het huis uit moet zodra zijn geheim geraden is.
Vind je niet dat Philip dat wel verdient dan? Hij zat er de vorige keer zķ enorm dichtbij dat ze het al bijna niet meer fout konden rekenen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef itsme het volgende:
Jezus. WTF is dit nu weer. Ja Philip zat dicht bij Alex zijn geheim amar het had best nog wele en tijd kunnen duren maar gaan ze een zwaard geven. ja duh. Hadden ze inderdaad het net zo goed kunnen vertellen.![]()
Dat is het probleem met dit programma. De regie bepaalt welke clues er gegeven worden dus ook enorme invloed op wie er niet gaan winnen.
Nou Philip weet het nog niet? Come on now!![]()
Guido gaat erop zitten....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef anniccck het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel een hele klus hoor, om zo'n zwaard ergens te verbergen dat niemand het ziet...
De makers zorgen er ook voor in welke mate de kluizen zijn gevuldquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef itsme het volgende:
Jezus. WTF is dit nu weer. Ja Philip zat dicht bij Alex zijn geheim amar het had best nog wele en tijd kunnen duren maar gaan ze een zwaard geven. ja duh. Hadden ze inderdaad het net zo goed kunnen vertellen.![]()
Dat is het probleem met dit programma. De regie bepaalt welke clues er gegeven worden dus ook enorme invloed op wie er niet gaan winnen.
Nou Philip weet het nog niet? Come on now!![]()
Vind wel dat hij het verdiend, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Vind je niet dat Philip dat wel verdient dan? Hij zat er de vorige keer zķ enorm dichtbij dat ze het al bijna niet meer fout konden rekenen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee te veel risico dat er een dode valt.
Ik vind dat hij het zelf moet doen. Heb veel respect voor hem gekregen toen hij zo dichtbij kwam maar ik vind dit wel te ver gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Vind je niet dat Philip dat wel verdient dan? Hij zat er de vorige keer zķ enorm dichtbij dat ze het al bijna niet meer fout konden rekenen.
Kun je nog even mailen dat één fles bacardi en wat vruchtensap met 15 man geen "coctailparty" is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
En vanavond met dat feestje met drank worden L&A misschien nog wel wat kleffer.
Dan heeft ze misschien helemaal schijt aan die missietoestand met Guido.
*duimt*
of hij doet alsof hij er niet veel mee kan zodat Alex zich op een of andere manier nog verlultquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat hij het verdiend, ja.
Ben alleen verbaasd dat hij het nu nog niet weet.
Sharonquote:
Hij moest het in de KvdW latenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef RiftNL het volgende:
Waar the fuck heeft die dat zwaard verstopt?
Precies. Hey Eendje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
De makers zorgen er ook voor in welke mate de kluizen zijn gevuld
Zij weten niet wa Philip toen geraden heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Mylene het volgende:
De anderen denken ook niet echt na aangezien ze moeten weten dat Philip de vorige keer warm zat bij Alex.
Tja, dat zwaard kan een aanwzijzing voor iedereen zijn. Daarom twijfelt hij denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat hij het verdiend, ja.
Ben alleen verbaasd dat hij het nu nog niet weet.
Jup alleen opperbaas tevens pimp Guido zit er telkens bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex gooit de turbo erop bij Laura, hij is binnen een week weg :0
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef henkbarte het volgende:
Hahaha ongelooflijke faler, jij bent zo verschrikkelijk dom.
Laat gaan joh, henk neukt te weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.
In het zwembad duikenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Darakka het volgende:
Alex loopt op hete kolen! Die jongen weet niet meer wat hij moet doen!
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef fastdealert het volgende:
Misschien gaat Flip het wel slim spelen, dat hij wacht totdat Alex meer geld heeft. Aangezien niemand anders ook maar dichtbij zijn geheim zit.
Oh wat ben je zielig, hij begon daar juist mee en gaat dan ook bewijzen dat ie zo dom is.. te grappig. En jij hebt ook zeker het licht niet uitgevonden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.
Ik gok dat dat 12 jarige jochies zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Waarvan akte...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Nope gaat opzeker niet gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Tietentopic word als beste bekeken, misschien zit jij wel verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Naaah,de rest heeft echt geen idee bij Alex. Gerard zou kunnen, maar die is behoorlijk ingekakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Hoeveel wedden we?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
[..]
Nope gaat opzeker niet gebeuren
Dat is ook zo, maar hij kan wel een beetje bijhouden hoe vaak het geheim van Alex word gegokt in De Kamer Van de Waarheid, en als het link word raad hij hem goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh wat ben je zielig, hij begon daar juist mee en gaat dan ook bewijzen dat ie zo dom is.. te grappig. En jij hebt ook zeker het licht niet uitgevonden..
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.
Concentreer je maar op die lamzakken in dat huis.
Ja dus pas maar op!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?
Heb het begin niet gevolgd maar heeft Philip al een keer op de rode knop gedrukt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip zat met zijn vraag "is Alex van Adel"al zo dicht bij en nu kan hij het zwaard niet plaatsen???
Dat moet wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef RiftNL het volgende:
Monique; Onze clue is multi interpetabel uhhh whut?Zij is dus 100% die hoogbegaafde
Tuurlijk wel maar dat gaat hij toch niet tegen de anderen zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip zat met zijn vraag "is Alex van Adel"al zo dicht bij en nu kan hij het zwaard niet plaatsen???
Hoe dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
Hoordd ik het net nou goed en bevestigde alex en philip net dat ze elkaar al kenden voor het huis? Was ook al sprake van in de kickoff-show.
Ze hadden elkaar gezien bij de casting en vond hem wel relaxedquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
Hoordd ik het net nou goed en bevestigde alex en philip net dat ze elkaar al kenden voor het huis? Was ook al sprake van in de kickoff-show.
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef marky het volgende:
Ze denken dat Laura nog 7500 heeft maar daar is ook nog maar de helft van over.
Ze hebben met elkaar gepraat en naast elkaar gezeten bij de selectieronde. Daar heeft bijvoorbeeld ook Gerard al met Alex gepraat. Gerard vertelde dat hij daar toen van de 100 man zo'n 80 man gesproken heeft, om het spel al te beginnen. Daar heeft ook Jurien Sofia gezien en haar vervolgens gegoogeld en ga zo maar door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
ja & nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?
Hij zegt toch letterlijk dat hij een geheim weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Stranger het volgende:
Nu twijfel ik ineens of het wel een zwaard was in die kamer.
Hoe kan ie het anders bij niemand plaatsen?
Ja was de helft van het geld het was haar missie niet die van Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?
Bij deze bevestiging van zichzelf... hij is de slimste nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Oh wacht, Flip weet niet bij wie de clou hoort.
Omdat een zwaard meerdere betekenissen kan hebben > zwaardvechten bijvoorbeeld? En hij weet niet bij wie het hoort, dat heeft de stem niet gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Stranger het volgende:
Nu twijfel ik ineens of het wel een zwaard was in die kamer.
Hoe kan ie het anders bij niemand plaatsen?
Ok. Viel midden in het gesprek, dus kreeg het niet goed mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar gezien bij de casting en vond hem wel relaxed
Yup!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Tamaartje het volgende:
Net thuis... Spannend met Philip!
Hij weet dus echt het geheim van Alex?
Juist doet ie goed hahahaha toppiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Yup!
Hij probeert nu blond te doen om zoveel mogelijk info van anderen te verzamelen
Hopelijk wel ja en hopelijk weet hij het zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Juist doet ie goed hahahaha toppie
Zeg dat wel. Wat een nono.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef wieweetwatt het volgende:
Bij deze bevestiging van zichzelf... hij is de slimste niet
Ja vorige weekquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heb het begin niet gevolgd maar heeft Philip al een keer op de rode knop gedrukt?
Tja, maar als hij bij jonkheer blijft heeft hij dus mooi fout. Ik denk dat hij daarvoor gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Darakka het volgende:
Philip weet dondersgoed dat de clue bij Alex hoort. Maar hij probeert iedereen nog even om de tuin te leiden.
O, ze is dus toch al door Gaydo genaaid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ja was de helft van het geld het was haar missie niet die van Guido
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef voxy317 het volgende:
[..]
O, ze is dus toch al door Gaydo genaaid.
Neeee.. een zwaard hoort bij een ridderrrrrrrrrr (hoop echt dat hij dat zegt!)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
"Alex is een jonkheer" De Stem: "FOUT!"
Guido niets??? Het was Guido die het niet wilde.quote:
IVANHOEEEEquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Neeee.. een zwaard hoort bij een ridderrrrrrrrrr (hoop echt dat hij dat zegt!)
Dat vind ik ook stom. Guido verneukt de missie en Laura ontvangt de sanctie. Of ze had echt tegen zijn wil bij hem in bed moeten kruipen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Guido niets??? Het was Guido die het niet wilde.
Hij linkt niet door naar ridder...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Papiergeld het volgende:
Ik denk wel dat Philip vandaag nog gaat drukken hoor, hij beredeneert het zelf allemaal behoorlijk logisch.
Hij is anders de enige die een van de clue's heeft opgepikt en gekoppeld aan de juiste persoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Bij deze bevestiging van zichzelf... hij is de slimste niet
Wow zeg... wat een 'super zware sanctie'quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ja was de helft van het geld het was haar missie niet die van Guido
Het was de missie van Laura zij moest zorgen samen met Guido in bed te belanden en dat hij voor haar een ontbijt op bed zou maken. Omdat ze Guido daarbij nodig had mocht ze dit wel met hem bespreken waarop Guido dit weigerde. Het fake-relatie geheim loopt gewoon door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Guido niets??? Het was Guido die het niet wilde.
In een spel waar alles om geld draait is dat best een zware sanctie ja. Wat was anders een sanctie geweest?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Wow zeg... wat een 'super zware sanctie'
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is anders de enige die een van de clue's heeft opgepikt en gekoppeld aan de juiste persoon
Dit was toch ook wel de meest doorzichtige clue ooit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
De rest heeft echt totaal geen idee van de geheimen, volgens mij.
Ja, Sofie weet dat Joanna slaapwandelt, maar ziet dat niet als geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |