Heb het begin niet gevolgd maar heeft Philip al een keer op de rode knop gedrukt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip zat met zijn vraag "is Alex van Adel"al zo dicht bij en nu kan hij het zwaard niet plaatsen???
Dat moet wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef RiftNL het volgende:
Monique; Onze clue is multi interpetabel uhhh whut?Zij is dus 100% die hoogbegaafde
Tuurlijk wel maar dat gaat hij toch niet tegen de anderen zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip zat met zijn vraag "is Alex van Adel"al zo dicht bij en nu kan hij het zwaard niet plaatsen???
Hoe dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
Hoordd ik het net nou goed en bevestigde alex en philip net dat ze elkaar al kenden voor het huis? Was ook al sprake van in de kickoff-show.
Ze hadden elkaar gezien bij de casting en vond hem wel relaxedquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
Hoordd ik het net nou goed en bevestigde alex en philip net dat ze elkaar al kenden voor het huis? Was ook al sprake van in de kickoff-show.
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef marky het volgende:
Ze denken dat Laura nog 7500 heeft maar daar is ook nog maar de helft van over.
Ze hebben met elkaar gepraat en naast elkaar gezeten bij de selectieronde. Daar heeft bijvoorbeeld ook Gerard al met Alex gepraat. Gerard vertelde dat hij daar toen van de 100 man zo'n 80 man gesproken heeft, om het spel al te beginnen. Daar heeft ook Jurien Sofia gezien en haar vervolgens gegoogeld en ga zo maar door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Day het volgende:
ja & nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?
Hij zegt toch letterlijk dat hij een geheim weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Stranger het volgende:
Nu twijfel ik ineens of het wel een zwaard was in die kamer.
Hoe kan ie het anders bij niemand plaatsen?
Ja was de helft van het geld het was haar missie niet die van Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft ze de sanctie al gehad ofzo? En wat was Guido's sanctie dan?
Bij deze bevestiging van zichzelf... hij is de slimste nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Oh wacht, Flip weet niet bij wie de clou hoort.
Omdat een zwaard meerdere betekenissen kan hebben > zwaardvechten bijvoorbeeld? En hij weet niet bij wie het hoort, dat heeft de stem niet gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Stranger het volgende:
Nu twijfel ik ineens of het wel een zwaard was in die kamer.
Hoe kan ie het anders bij niemand plaatsen?
Ok. Viel midden in het gesprek, dus kreeg het niet goed mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar gezien bij de casting en vond hem wel relaxed
Yup!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Tamaartje het volgende:
Net thuis... Spannend met Philip!
Hij weet dus echt het geheim van Alex?
Juist doet ie goed hahahaha toppiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Yup!
Hij probeert nu blond te doen om zoveel mogelijk info van anderen te verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |