Waarvan akte...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Nope gaat opzeker niet gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Tietentopic word als beste bekeken, misschien zit jij wel verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Naaah,de rest heeft echt geen idee bij Alex. Gerard zou kunnen, maar die is behoorlijk ingekakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Hoeveel wedden we?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
[..]
Nope gaat opzeker niet gebeuren
Dat is ook zo, maar hij kan wel een beetje bijhouden hoe vaak het geheim van Alex word gegokt in De Kamer Van de Waarheid, en als het link word raad hij hem goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh wat ben je zielig, hij begon daar juist mee en gaat dan ook bewijzen dat ie zo dom is.. te grappig. En jij hebt ook zeker het licht niet uitgevonden..
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.
Concentreer je maar op die lamzakken in dat huis.
Ja dus pas maar op!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |