Ik vind dat hij het zelf moet doen. Heb veel respect voor hem gekregen toen hij zo dichtbij kwam maar ik vind dit wel te ver gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Vind je niet dat Philip dat wel verdient dan? Hij zat er de vorige keer zó enorm dichtbij dat ze het al bijna niet meer fout konden rekenen.
Kun je nog even mailen dat één fles bacardi en wat vruchtensap met 15 man geen "coctailparty" is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
En vanavond met dat feestje met drank worden L&A misschien nog wel wat kleffer.
Dan heeft ze misschien helemaal schijt aan die missietoestand met Guido.
*duimt*
of hij doet alsof hij er niet veel mee kan zodat Alex zich op een of andere manier nog verlultquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat hij het verdiend, ja.
Ben alleen verbaasd dat hij het nu nog niet weet.
Sharonquote:
Hij moest het in de KvdW latenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef RiftNL het volgende:
Waar the fuck heeft die dat zwaard verstopt?
Precies. Hey Eendje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
De makers zorgen er ook voor in welke mate de kluizen zijn gevuld
Zij weten niet wa Philip toen geraden heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Mylene het volgende:
De anderen denken ook niet echt na aangezien ze moeten weten dat Philip de vorige keer warm zat bij Alex.
Tja, dat zwaard kan een aanwzijzing voor iedereen zijn. Daarom twijfelt hij denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Vind wel dat hij het verdiend, ja.
Ben alleen verbaasd dat hij het nu nog niet weet.
Jup alleen opperbaas tevens pimp Guido zit er telkens bijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex gooit de turbo erop bij Laura, hij is binnen een week weg :0
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef henkbarte het volgende:
Hahaha ongelooflijke faler, jij bent zo verschrikkelijk dom.
Laat gaan joh, henk neukt te weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.
In het zwembad duikenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Darakka het volgende:
Alex loopt op hete kolen! Die jongen weet niet meer wat hij moet doen!
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef fastdealert het volgende:
Misschien gaat Flip het wel slim spelen, dat hij wacht totdat Alex meer geld heeft. Aangezien niemand anders ook maar dichtbij zijn geheim zit.
Oh wat ben je zielig, hij begon daar juist mee en gaat dan ook bewijzen dat ie zo dom is.. te grappig. En jij hebt ook zeker het licht niet uitgevonden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij een keer stoppen met je persoonlijke aanvallen? Dank je.
Ik gok dat dat 12 jarige jochies zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Waarvan akte...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik word een beetje gaar van de oude mannetjes op dit forum die de streams alleen maar lijken te kijken om mensen te zien neuken. Huur een filmpje of betaal een hoer ofzo, hier gaat niet gehokt worden.
Nope gaat opzeker niet gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Tietentopic word als beste bekeken, misschien zit jij wel verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Papiergeld het volgende:
Naaah,de rest heeft echt geen idee bij Alex. Gerard zou kunnen, maar die is behoorlijk ingekakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Hoeveel wedden we?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
[..]
Nope gaat opzeker niet gebeuren
Dat is ook zo, maar hij kan wel een beetje bijhouden hoe vaak het geheim van Alex word gegokt in De Kamer Van de Waarheid, en als het link word raad hij hem goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Daarmee loopt hij het risico dat anderen wel dichterbij KUNNEN komen
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh wat ben je zielig, hij begon daar juist mee en gaat dan ook bewijzen dat ie zo dom is.. te grappig. En jij hebt ook zeker het licht niet uitgevonden..
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen op elkaar hier aub.
Concentreer je maar op die lamzakken in dat huis.
Ja dus pas maar op!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Come on, persoonlijke aanvallen zijn mijn specialiteit. Je bent zeker ongesteld ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |