Hij zat er al zonder clue zó dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Goffer, wat is dit nou toch weer met dat zwaard, echt rete oneerlijk
Ja sst heet eigenlijk: hoe belazeren we de bewoners zonderdat ze het door hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef RiftNL het volgende:
Serieus dit is gewoon afgesproken werk kan niet anders gewoon
Neuh ze moppen Alex buiten, Guido neukt Laura nog wel want Laura is er niet vies van. Hormonen gaan heus opspelen en zeker voor 100.000,- euroquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de regie hem beloond voor zijn eerdere speurwerk
ja want dat was natuurlijk ook gelul, 'van adel' was niet goed genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Denk ik ook hij is de enige die iets goeds met de clues in het huis heeft gedaan/gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen het vertrek van Alex niet tegenhouden. Laura terugwerpen op Guido is dan zeker. Hoe die relatie dan verder gaat... zal denk ik wel redelijk netjes binnen de lijnen blijven. Ze hebben na gisteren wel begrepen dat er een grens bij Guido is. Misschien nemen ze nu wat meer tijd en hopen ze dat het later nog een keer gepusht kan worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Guido en Laura zullen dat niet toelaten hoor
Tuurlijk johquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Neuh ze moppen Alex buiten, Guido neukt Laura nog wel want Laura is er niet vies van. Hormonen gaan heus opspelen en zeker voor 100.000,- euro
Echt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Vanavond feestje met drank!
Cocktailparty
Hier ben ik het mee eens jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Hij zat er al zonder clue zó dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.
and they say that I'm a dreamer....but I'm not the only one...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Hij zat er al zonder clue zó dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Cocktailparty
Kan me wél voorstellen dat hij een beetje gematst wordt nu inderdaad, want hij zat er zóó dicht bij dat het welhaast goed gerekend had kunnen worden, en ook met knap speurwerk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
ja want dat was natuurlijk ook gelul, 'van adel' was niet goed genoeg.
Dat geleuft ge zelluf toch niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Cocktailparty
Een zwaardquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef Maanvis het volgende:
wtf waarom heeft iedereen het over een clue maar vertelt niemand wat die clue is
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef Gert het volgende:
Nou laat de sirene maar afgaan.
[ afbeelding ]
Flip gokte op 'Ik denk dat Alex van adel is' daarmee kreeg hij te horen dat hij in de buurt zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat Flip de vorige keer heeft gegokt, misschien met iets van adel, rijk ofzo.
Hij zat er dichtbij......dan moet dit een eitje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |