Van blauw bloed vanwege de bloempotten in de tuin met die kleuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik weet natuurlijk niet wat Flip de vorige keer heeft gegokt, misschien met iets van adel, rijk ofzo.
Hij zat er dichtbij......dan moet dit een eitje zijn.
Ik denk echt niet dat als alex er uit is dat beter gaat lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef fastdealert het volgende:
Alex is de lul
Maar ik vond ook wel dat fillip zijn geheim eigenlijk al zo goed als geraden had.
Waarschijnlijk willen ze Alex gewoon eruit zodat de nep-relatie beter verloopt
G geeft toch duidelijk aan dat hij niet meer wil? Die neprelatie dan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen het vertrek van Alex niet tegenhouden. Laura terugwerpen op Guido is dan zeker. Hoe die relatie dan verder gaat... zal denk ik wel redelijk netjes binnen de lijnen blijven. Ze hebben na gisteren wel begrepen dat er een grens bij Guido is. Misschien nemen ze nu wat meer tijd en hopen ze dat het later nog een keer gepusht kan worden.
We zullen zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat geleuft ge zelluf toch niet?
Inderdaad. Moet hij anders eerst iedere keer 2500 euro verliezen door eerst graaf, hertog, prins, baron enz... te gokken? Ik vond dat blauwe bloed op zich al goed, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Hij zat er al zonder clue zó dichtbij dat dit misschien juist wel eerlijk is.
Ik denk het eigenlijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat als alex er uit is dat beter gaat lopen.
Lol why not? Ze hebben amper kijkers en Fons zegt troeven te hebben, dit is er 1 van en mensen doen heel veel voor een klap geld, denk dat je je daar nog in vergist.quote:
Ook niet slechterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Bij Joanne zijn ook veel clues geworpen en ook die goudvisjes die overal waren (staatsloterij/millionair) zouden oneerlijk zijn dan voor Gerard. It;s all in the gamequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
Goffer, wat is dit nou toch weer met dat zwaard, echt rete oneerlijk
Maar ergens ook wel weer juicy
Alex hoeft er niet uit wanneer zijn geheim geraden wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ze willen Alex er gewoon uitgooien zodat Laura zich kan focussen op Guido.
De kijkcijfers zullen wel omhoog gaan vermoed ik. (weliswaar met 10 zielen en een halve paardekop maar toch)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
maar Alex nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Hij moet blijven. Ik wil Bart en Sabine gevoos onder het dekbed!
Denk het ook niet, maar het word er ook niet slechter op in ieder geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Kan met Guido en Laura toch ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Hij moet blijven. Ik wil Bart en Sabine gevoos onder het dekbed!
Ik hoop gewoon vandaagquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef anniccck het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel de reactie van Philip willen zien als ie dat zwaard krijgtZal wel morgen in de uitzending komen... hoop ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |