Het zal wel een vrouwending zijn, maar ik vind een soort klungelige preutse verliefdheid ook al leuk om te zien in dat huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Laura wil al niet eens over seks praten vanwege haar baan thuis dus die gaat al helemaal nooit iets doen wat ook maar iets lijkt op seks.
Moet haar wel gelijk geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Laura wil al niet eens over seks praten vanwege haar baan thuis dus die gaat al helemaal nooit iets doen wat ook maar iets lijkt op seks.
Ja want iemand die met kinderen werkt heeft geen seks in haar vrije tijd. En al die kindjes van haar kinderopvang zitten natuurlijk 24 uur per dag, met name 's nachts live te streamen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
WAT meentquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef anniccck het volgende:
Vraag me af of Philip dit nu echt meent of niet...
doorzetten nu!!!! misschien wordt Philip dan iets minder kleurloosquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef ABundy het volgende:
OMG Flip zegt " Misschien moet ik zeggen dat je jonkheer of ridder bent" tegen Alex nav hint in KVDW
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn, maar ik vind een soort klungelige preutse verliefdheid ook al leuk om te zien in dat huis
Dat schijnt zij te denken ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ja want iemand die met kinderen werkt heeft geen seks in haar vrije tijd. En al die kindjes van haar kinderopvang zitten natuurlijk 24 uur per dag, met name 's nachts live te streamen.
Eerder riep ze nog heel stoer dat ze geen grenzen hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusja
Hij zegt dat ie niet weet van wie die clue was en dat ie absoluut geen idee heeft. Tenminste, dat is wat ik ervan verstondquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
WAT meent
Ik heb geen streams hier nu.
Ik zit me dan echt plaatsvervangend te generen bij die kinderstemmetjes die ze soms opzet en dat lullige ge-aai enzo, maar ik smul er wel vanquote:
Ohja, want Alex' geheim is dat hij jonkheer is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex verraad zichzelf hahahah; Ja dan zou je hem goed hebben zegt hij nadat Flip zegt ja misschien ben je wel jonkheer
Jonkheer is toch ridder? Of vergis ik me?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ohja, want Alex' geheim is dat hij jonkheer is.
niet alle vrouwen zijn als mannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs die is zo om te praten, er ligt 100.000 euro voor de winnaar daar zet je je emoties wel voor opzij. Ze had er al helemaal geen probleem mee om te zoene enz gaf ze aan dusja
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jonkheer is toch ridder? Of vergis ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |