FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
iemand moet de eerste zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
Doe ik het maar weer hè.. Traagheid van sommige
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
Ah joh, wij hadden maar 11 seconden verschilquote:
Niet janken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef little_me het volgende:
Is er al bekend hoe laat die Pop quiz komt?
vanmiddag das zo dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef little_me het volgende:
Is er al bekend hoe laat die Pop quiz komt?
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?quote:
Boos? ik vind hem jammerlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef RethXoth het volgende:
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?
Verzacht je pijn als ik je vertel dat ik er zelf ook één ben?
Als je maar niet Mohammed Cheppih heet, want dan heb je het slechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?
Verzacht je pijn als ik je vertel dat ik er zelf ook één ben?
Cup A mooi? hahahahah plastic tieten voel je niets van waarschijnlijk heb je ze zelf nooit gevoeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef toxikon het volgende:
ot:
[..]
No tits betekend in dit geval mooie ronde echte tieten
Geer of Alexjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Joanna is er iemand is een tyfusmongool volgens Joanna en ze kent hem al heel lang.
Over wie ging dit, iemand?
Het is 1 en 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
SL op 1 en 3.
Is dat nieuw? Niet meer op 1 en 2?
Dat kan dus iedereen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Joanna is er iemand is een tyfusmongool en ze kent hem al heel lang.
Over wie ging dit, iemand?
Streamlockquote:
Ik dacht dat ze Philip goed kende.quote:
Ze won ook al het "ik ga op vakantie en ik neem mee.." spelquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Cup A mooi? hahahahah plastic tieten voel je niets van waarschijnlijk heb je ze zelf nooit gevoeld
De stem zei dat het vandaag tijd was voor een mondeling examenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja oké Streamlock.. maar hoezo is ie gelocked? Nudity?
Ik denk hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Dan zijn ze bij mij omgedraaid
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.
Hoe het met de artificial tits van vandaagstaatweet ik nite. Krijg wss een ram van mijn vrouw ook als ik de titen van de buuf betast.
Zonneallergie toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
Eigenlijk ben ik meer iemand van de praktijk dan van de googletheorie. Maar ik geloof je op je woord .quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eens
Zal geen kleur krijgen komt uit Oekraine ofzo oorspronkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
ah oke, had ik gemistquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonneallergie toch?
Ze heeft eerder gezegd nooit in de zon te zitten of onder een zonnebank te kruipen
Ik had ook mijn mond moeten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het wel een verademing effe niet minimaal 2 streams continue op Joanna.
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Robbiedd het volgende:
Laura de helft van d'r geld kwijt ja. Zou ze nu ook met eigen geheim moeten spelen dan
Zet dan ook effe de webcam aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef little_me het volgende:
ik wil gaan douchen verdorie zal je net zien dat het dan begint,
kan lappie ook mee sjouwen hahaha
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had ook mijn mond moeten houden.
.
Monique IS hoogbegaafd. Zij heeft met het programma "Wie heeft de langste...." ontiegelijk veel antwoorden achter elkaar goed gehad. Althans, dat staat in een van de eerdere topics.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaar
Nah... alleen dr missie dat ze naast Guido zou moeten slapen is mislukt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Hij zich net fakking geschoren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Je ziet die jurken overal, ik vind ze zo lelijk; onflatteuze hobbezakken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja hehe wie niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
TMI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzo
idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja, dat weten die Papen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou een groot gedeelte van zijn posts verklaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Wil ze wel in je mond leggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
Heb hem onderaan de OP gezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Deze kan in de OP;
http://sst.trooperz.nl
Direct naar het laatste COS topic.
Nee, dat zou de Paus zelfs niet eens willen. De Kerk heeft zo ook haar grenzen.quote:
Mooiste lied wat er is imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Wat ik me dan bedenk: Guido zou nu toch kunnen drukken voor Laura? Hij heeft zelf namelijk gelogen met zijn eigen geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
[..]
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Lijkt me inderdaad dat dat een gepasseerd station is. Maar die lame liefdesmissie loopt nog wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Philip krijgt een missie van de stem: Zing het eerste couplet van het Wilhelmus en zorg dat er 2 mensen met je meezingen #sstnl
Als jij stopt met posten -_-quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Darklight het volgende:
Wanneer gaat sofie eigenlijk een keer naar huis?
Lelijke kont/ lelijke tieten/ lelijke tattoos/ raar kapsel/ piepstem/ vreselijke lach
Tijd om te moven
Ze zitten zo dichtbij Spanje, dat ze bijna gaan voelen dat ze het WK nu wel hebben gewonnen, een soort vanquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
Philip zijn missie is gelukt
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/40407993426255872
[..]
NEHEE, het geheim staat nog. De missie van Laura om bij Guido te slapen is mislukt en daar verliest ze dus geld mee. Hun geheim is nog hetzelfde..........quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik me dan bedenk: Guido zou nu toch kunnen drukken voor Laura? Hij heeft zelf namelijk gelogen met zijn eigen geheim.
Hoe makkelijk kan je winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedacht ik dus zelf al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
NEHEE, het geheim staat nog. De missie van Laura om bij Guido te slapen is mislukt en daar verliest ze dus geld mee. Hun geheim is nog hetzelfde..........
Oh dan valt het een beetje mee, ik dacht dat het zijn eigen actie was.quote:
Er zijn ook missies waarmee je bv maar 150 euro ofzo kunt winnen dacht ik.quote:
Dat er iets gebeurt is wel goed, maar iets moeilijker kan welquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Gebeurt er eens iets, is het niet goed.
Ik begrijp geen moer meer van het geheim van guido en laura.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad dat dat een gepasseerd station is. Maar die lame liefdesmissie loopt nog wel?
Beloning krijgt ie later.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook missies waarmee je bv maar 150 euro ofzo kunt winnen dacht ik.
Dit zal er wel zo eentje geweest zijn.
En deed dat zonder moeitequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze won ook al het "ik ga op vakantie en ik neem mee.." spel
Zeker weer een troef van Fonsjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Darklight het volgende:
Dit is toch geen missie
Zitten er kleuters van 5 in de redactie
Bij Pearle kun je die kopen 15 euroquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Praatpoeder het volgende:
Philip zijn geheim is volgens mij dat hij niet op aarde geboren is. Die ogen...
Ja, die zat ook al in een Real Life Soapquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Philip doet me steeds meer aan BB Bart denken. Meer mensen?
Ik vind het een meeloper... een nietszeggerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad, Guido heeft ook geen ontbijt op bed gebracht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp geen moer meer van het geheim van guido en laura.![]()
Lees net dat het samen in bed slapen een missie was van laura? Over een missie mag toch niet gesproken worden? Ze heeft het wel besproken met guido. En nu is zij wel geld kwijt en hij niet. I'm lost!
scherpquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef superkokje het volgende:
Wilhelmus van Phillip is ook een clue
U maait het gras voor mijn voeten weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeker weer een troef van Fonsje
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Lees net dat het samen in bed slapen een missie was van laura? Over een missie mag toch niet gesproken worden? Ze heeft het wel besproken met guido. En nu is zij wel geld kwijt en hij niet. I'm lost!
Die gozer die dingen zag die er niet waren. Zo'n zweverig type?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Ik koop mijn ogen altijd bij Het Huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Bij Pearle kun je die kopen 15 euro
Vond je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die gozer die dingen zag die er niet waren. Zo'n zweverig type?
Ja moeten ze die niet aan Cynthia geven, want daar zegt toch al niemand meer wat tegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
Zou wel tof zijn als iemand een missie krijgt om 24uur niks te zeggen
ja precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Scherp? Ik dacht eerder aan 'no shit'..
Het is imo ook enorm oneerlijk om een gedeelde missie/gedeeld geheim op deze manier weer individueel te maken. Samen uit, samen genaaid. Zonder seks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Die is onder de gordelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja moeten ze die niet aan Cynthia geven, want daar zegt toch al niemand meer wat tegen
Hij is ook eraan geopereerd omdat hij erg scheel keekquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Praatpoeder het volgende:
Philip zijn geheim is volgens mij dat hij niet op aarde geboren is. Die ogen...
In vergelijk met wat Laura en Guido dan moeten doen zijn deze toch echt wel erg simpel ook omdat ze totaal geen vervelende gevolgen hebben voor de persoon in kwestie. die wordt er eerder beter van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp het af en toe ook niet meer hoor. Sowieso lopen de termen missie en geheim door elkaar. Maar dit laatste was dus een missie voor Laura. Ik vind het nogal kansloos.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
ze mocht van de stem dit bespreken met Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Laura kreeg een missie. Heeft die niet uitgevoerd én ze heeft de missie besproken met Guido.
Dit kost haar geld.
Volgens mij is dat alles.
toch?![]()
Ik ben het met je eens, een nietszeggend figuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind het een meeloper... een nietszegger
Maar hij moest haar toch ontbijt op bed brengen? Hoe had ze dat moeten bewerkstelligen (!) zonder hem in haar missie (die in feite onderdeel van hun gedeeld geheim is) te betrekken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
Laura kreeg een missie. Heeft die niet uitgevoerd én ze heeft de missie besproken met Guido.
Dit kost haar geld.
toch?![]()
Ok, dan is de halvering van de kluis dus alleen omdat ze de missie niet heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ze mocht van de stem dit bespreken met Guido
Werd gezegd:zware sanctie en 50% minder is best pittigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok, dan is de halvering van de kluis dus alleen omdat ze de missie niet heeft uitgevoerd.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind de commentaren hier op het programma 10x leuker dan heel het programma zelf
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind de commentaren hier op het programma 10x leuker dan heel het programma zelf
Sofie en Philip hebben ok al eens een missie gehad. En hadden dat ook met elkaar gecommuniceerd aangezien Philip Sofie moest bedienen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Integriteit is ook belangrijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
Werd gezegd:zware sanctie en 50% minder is best pittig
ze motte hem de straat opslepen en neerknuppelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Gia het volgende:
Ze moeten Alex in een wit satijnen laken hullen en dan "nights in white satin" laten zingen.
Misschien dat iemand dan de link 'nights - knight' legt samen met het blauw bloed verhaal.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Clue: Je liedje over Ciske ging over een van je medebewoners (met tattoo op der arm) over waar zij opgroeide tijdens haar jeugd.
Philip: Gerard groeide op in Belgie?
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit kost haar geld.
Hij ziet er niet meer uit, geschoren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Boobman het volgende:
[..]
ze motte hem de straat opslepen en neerknuppelen
Zonder forum is een RLS sowieso veel minder leuk, zelfs een veel geslaagdere dan deze.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
viespeukje is nu iets minder viespeukje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij ziet er niet meer uit, geschoren.
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?
Zoals vrouwen wel vaker dingen voor elkaar krijgen van mannen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij moest haar toch ontbijt op bed brengen? Hoe had ze dat moeten bewerkstelligen (!) zonder hem in haar missie (die in feite onderdeel van hun gedeeld geheim is) te betrekken?
tis gewoon een ongelooflijke zak hooi, zaadstengel. lauwe pisstraal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je, 250 kg das pas zwaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaar
Ik vind het ook nogal een desillusiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja alle geweldige troeven worden nu uitgespeeld en daarna worden gelijk de kijkcijfers gechecktquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Dus nu gaan de missies elkaar in hoog tempo opvolgen?
Nope, ze moesten het wel bespreken anders kun je je missie niet uitvoeren. Guido wilde niet, dus missie mislukt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Day het volgende:
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
Oke, ik geef het op. Alex en Laura komt wel goed
.
Oei, dat wordt nog verwarrend!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk wel naar je avatar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal een desillusie.
Blijkbaar heeft zelfs de redactie genoeg van kijken naar mensen die zich zo vervelen dat ze naar huis willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Je hebt kleine missies en grotere. De beloningen in geld schelen per keer ook nogal volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef marky het volgende:
[..]
In vergelijk met wat Laura en Guido dan moeten doen zijn deze toch echt wel erg simpel ook omdat ze totaal geen vervelende gevolgen hebben voor de persoon in kwestie. die wordt er eerder beter van.
Zeker als die man (...) zowat zichtbaar walgt bij de gedachte. Maar klaarblijkelijk mocht ze hem er wel in betrekken en heeft hij haar door zijn weigering deze sanctie opgeleverd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
Zoals vrouwen wel vaker dingen voor elkaar krijgen van mannen?
De Portugese crew begon zelfs te muiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zelfs de redactie genoeg van kijken naar mensen die zich zo vervelen dat ze naar huis willen.
Vandaar die Streamlocks !quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
De Portugese crew begon zelfs te muiten.
Ik niet. Kijk alleen TV. Ben dus gedoemd tot Alex!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Je ziet het niet alleen, ik zie het ook
Ik vind Gerard daar net een otter.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Alex pas leuk als hij Laura nu het zwembad in duwt
Die centenbak van Alexquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard daar net een otter..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard daar net een otter..
Met haar wapperende flaporen bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Omdat Lijzige Laura om hem heenzwermt met haar zaadvragende ogen
Ok, helder nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaar
Je kijkt geen streams? Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Gia het volgende:
Ik niet. Kijk alleen TV. Ben dus gedoemd tot Alex!
Zal ik eens over het konijnebekkie van Laura beginnen?quote:
Omdat reclamequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kijkt geen streams? Waarom niet?
Oh ik dacht dat het walg-gehalte al een stuk afgenomen was. Ik zag gister en vanmorgen (?) een hoop gepluk en gekroel en gefrunnik en geaai. Dus zijn afkeer is in elk geval iets afgenomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als die man (...) zowat zichtbaar walgt bij de gedachte. Maar klaarblijkelijk mocht ze hem er wel in betrekken en heeft hij haar door zijn weigering deze sanctie opgeleverd.
Watje. Blijf dat thuis computerspelletjes spelen.
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik eens over het konijnebekkie van Laura beginnen?
Philip krijgt voor deze missie een clue.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt kleine missies en grotere. De beloningen in geld schelen per keer ook nogal volgens mij.
Jakkiebah die flappiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoor![]()
![]()
Ik lees hier iets over een zwaardquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Philip krijgt voor deze missie een clue.
Moet geen ál te vette zijn dan, want zo moeilijk was het niet.
Te. Veel. Info. Tox!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoor![]()
![]()
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebusquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik lees hier iets over een zwaard? Dat zou hem wel echt eng in de richting brengen, aangezien hij met adel al goed zat ..
True. Toch als ze het Cynthia of Sharon ofzo hadden laten doen denk ik dat de rest eerder had gedacht 'WTF?' dan dat ze waren gaan meezingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Philip krijgt voor deze missie een clue.
Moet geen ál te vette zijn dan, want zo moeilijk was het niet.
Dan moet ik steeds schakelen tussen forum en streams.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kijkt geen streams? Waarom niet?
olie op de golven gooienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
Het idee dat dat vet uit Gerard zijn haar nu in het zwembad drijft.. *ril*
Hahaha.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik baseer me enkel op wat ik hier lees en zie, streams vind ik irritantquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat het walg-gehalte al een stuk afgenomen was. Ik zag gister en vanmorgen (?) een hoop gepluk en gekroel en gefrunnik en geaai. Dus zijn afkeer is in elk geval iets afgenomen.
Maar idd, hij zal niet overlopend van liefde en/of lust een ontbijtje voor haar zijn gaan maken
Nou dat zou voor het eerst iets zijn waarvoor je bijna de redactie een +1 zo geven, maar ik denk dat het een jokerkaart is,jeweetwel die doet nietmee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebus
Er is een progje of link in de OP dat je kan streamen en het forum ernaast hebt staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds schakelen tussen forum en streams.
Nu kan ik tv blijven volgen en het forum. Jullie houden de streams wel bij. Dus mis ik niks.
Twee beeldschermenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Nu kan ik tv blijven volgen en het forum. Jullie houden de streams wel bij. Dus mis ik niks.
Dan moet je naar C:/windows/system32/drivers/etc gaan en het bestandje hosts met kladblok aanpassen en onder de regel 127.0.0.1 localhost moet je dan dit neerzetten:quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Omdat reclame, ik hou het ook enkel nog bij tv.
Die moet vast blijven voor het Laura/Guido/Alex verhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebus
Oke, ik begrijp het. Ik heb verschillende tapjes open.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan begint ie ook nog over Secret Story soepquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
schepnetje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
je kan ook 2 vensters openen inwindowsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja.. die kans zit er wel dik in..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik lees hier iets over een zwaard? Dat zou hem wel echt eng in de richting brengen, aangezien hij met adel al goed zat ..
http://secretstory.hole1988.nl/ daar kan je beiden, forum volgen en streams volgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Thanks, maar heb ik al tig keer geprobeerd en laatst werkte het een paar uurtjes, maar nu is het weer back to normal .. Hou het dus bij tvquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Dan moet je naar C:/windows/system32/drivers/etc gaan en het bestandje hosts met kladblok aanpassen en onder de regel 127.0.0.1 localhost moet je dan dit neerzetten:
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
als je dan opslaat heb je geen reclame meer,
uhuh ik vind het ook een beetje raar van de redactiequote:
werkt bij mij ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Thanks, maar heb ik al tig keer geprobeerd en laatst werkte het een paar uurtjes, maar nu is het weer back to normal .. Hou het dus bij tv![]()
Ik snap hier ECHT geen reet vanquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef pullup het volgende:
Anders schrijven ze even met viltstift "RIDDER" op die bankals ze zeker willen zijn dat hij het nu gaat raden.
Wut? Ik heb ze beiden niet horen zeggen dat ze iemand kennenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef RiftNL het volgende:
Gerard zegt dat iemand hem kent ofzo en Joanna zei net dat diegene die ze kent een teringlijer is oftewel die kennen elkaar
Als je zo idd denkt dan wil de REGIE hem weghebben want ze zijn wat van plan met Guido en Lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef marky het volgende:
Dus Philip krijgt als Clou een zwaard te zien. Kan maar een ding betekenen. Alex raakt dan toch denk ik wel zijn geheim kwijt. Wordt minder interessant en krijgt volgende keer een nominatie en gaat waarschijnlijk wel de deur uit. Alex uit de weg geruimd Laura kan dan alleen nog terugvallen op Guido en zal alles op alles zetten die neprelatie in stand te houden. Zo goed ligt Laura niet binnen de groep.
Anders schrijven ze even met viltstift "RIDDER" op die bankals ze zeker willen zijn dat hij het nu gaat raden.
Misschien is het de bedoeling om hem te belonen voor zijn eerdere speurwerkquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:18 schreef anniccck het volgende:
Mocht Philip zelf kiezen van wie hij de clue kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |