FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
iemand moet de eerste zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
Doe ik het maar weer hè.. Traagheid van sommige
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
Ah joh, wij hadden maar 11 seconden verschilquote:
Niet janken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef RethXoth het volgende:
nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef little_me het volgende:
Is er al bekend hoe laat die Pop quiz komt?
vanmiddag das zo dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef little_me het volgende:
Is er al bekend hoe laat die Pop quiz komt?
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?quote:
Boos? ik vind hem jammerlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef RethXoth het volgende:
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?
Verzacht je pijn als ik je vertel dat ik er zelf ook één ben?
Als je maar niet Mohammed Cheppih heet, want dan heb je het slechtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nog boos over m'n Marokkanen opmerking?
Verzacht je pijn als ik je vertel dat ik er zelf ook één ben?
Cup A mooi? hahahahah plastic tieten voel je niets van waarschijnlijk heb je ze zelf nooit gevoeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef toxikon het volgende:
ot:
[..]
No tits betekend in dit geval mooie ronde echte tieten
Geer of Alexjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Joanna is er iemand is een tyfusmongool volgens Joanna en ze kent hem al heel lang.
Over wie ging dit, iemand?
Het is 1 en 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
SL op 1 en 3.
Is dat nieuw? Niet meer op 1 en 2?
Dat kan dus iedereen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Joanna is er iemand is een tyfusmongool en ze kent hem al heel lang.
Over wie ging dit, iemand?
Streamlockquote:
Ik dacht dat ze Philip goed kende.quote:
Ze won ook al het "ik ga op vakantie en ik neem mee.." spelquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Cup A mooi? hahahahah plastic tieten voel je niets van waarschijnlijk heb je ze zelf nooit gevoeld
De stem zei dat het vandaag tijd was voor een mondeling examenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja oké Streamlock.. maar hoezo is ie gelocked? Nudity?
Ik denk hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Dan zijn ze bij mij omgedraaid
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.
Hoe het met de artificial tits van vandaagstaatweet ik nite. Krijg wss een ram van mijn vrouw ook als ik de titen van de buuf betast.
Zonneallergie toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
Eigenlijk ben ik meer iemand van de praktijk dan van de googletheorie. Maar ik geloof je op je woord .quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eens
Zal geen kleur krijgen komt uit Oekraine ofzo oorspronkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
ah oke, had ik gemistquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonneallergie toch?
Ze heeft eerder gezegd nooit in de zon te zitten of onder een zonnebank te kruipen
Ik had ook mijn mond moeten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het wel een verademing effe niet minimaal 2 streams continue op Joanna.
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Robbiedd het volgende:
Laura de helft van d'r geld kwijt ja. Zou ze nu ook met eigen geheim moeten spelen dan
Zet dan ook effe de webcam aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef little_me het volgende:
ik wil gaan douchen verdorie zal je net zien dat het dan begint,
kan lappie ook mee sjouwen hahaha
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had ook mijn mond moeten houden.
.
Monique IS hoogbegaafd. Zij heeft met het programma "Wie heeft de langste...." ontiegelijk veel antwoorden achter elkaar goed gehad. Althans, dat staat in een van de eerdere topics.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaar
Nah... alleen dr missie dat ze naast Guido zou moeten slapen is mislukt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Hij zich net fakking geschoren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Je ziet die jurken overal, ik vind ze zo lelijk; onflatteuze hobbezakken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja hehe wie niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
TMI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzo
idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja, dat weten die Papen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou een groot gedeelte van zijn posts verklaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Wil ze wel in je mond leggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
Heb hem onderaan de OP gezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Deze kan in de OP;
http://sst.trooperz.nl
Direct naar het laatste COS topic.
Nee, dat zou de Paus zelfs niet eens willen. De Kerk heeft zo ook haar grenzen.quote:
Mooiste lied wat er is imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Wat ik me dan bedenk: Guido zou nu toch kunnen drukken voor Laura? Hij heeft zelf namelijk gelogen met zijn eigen geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
[..]
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Lijkt me inderdaad dat dat een gepasseerd station is. Maar die lame liefdesmissie loopt nog wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Philip krijgt een missie van de stem: Zing het eerste couplet van het Wilhelmus en zorg dat er 2 mensen met je meezingen #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |