Ik had ook mijn mond moeten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het wel een verademing effe niet minimaal 2 streams continue op Joanna.
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Robbiedd het volgende:
Laura de helft van d'r geld kwijt ja. Zou ze nu ook met eigen geheim moeten spelen dan
Zet dan ook effe de webcam aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef little_me het volgende:
ik wil gaan douchen verdorie zal je net zien dat het dan begint,
kan lappie ook mee sjouwen hahaha
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had ook mijn mond moeten houden.
.
Monique IS hoogbegaafd. Zij heeft met het programma "Wie heeft de langste...." ontiegelijk veel antwoorden achter elkaar goed gehad. Althans, dat staat in een van de eerdere topics.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee Alex is feest fking tweelingbroer van Jezus van Nazareth met zn donshaar
Nah... alleen dr missie dat ze naast Guido zou moeten slapen is mislukt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ze zich nu volledig op Alex richten?
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Hij zich net fakking geschoren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Je ziet die jurken overal, ik vind ze zo lelijk; onflatteuze hobbezakken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Die jurk die Joanna aan heeft... dat loopt toch niet lekker
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja hehe wie niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast heeft meer haar op zijn kin dan jij op je hele zak.
TMI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |