Ik dacht dat ze Philip goed kende.quote:
Ze won ook al het "ik ga op vakantie en ik neem mee.." spelquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Monique weet wel heel veel, zou zij hoogbegaafd zijn? Suriname onafhankelijk dan en dan etc etc
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Cup A mooi? hahahahah plastic tieten voel je niets van waarschijnlijk heb je ze zelf nooit gevoeld
De stem zei dat het vandaag tijd was voor een mondeling examenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja oké Streamlock.. maar hoezo is ie gelocked? Nudity?
Ik denk hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Dan zijn ze bij mij omgedraaid
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
Toen ik nog in de markt meespeelde bleven kunsttieten recht omhoogwijzen als er iemand op zn rug lag. Nee dank u dan maar een maatje minder.
Hoe het met de artificial tits van vandaagstaatweet ik nite. Krijg wss een ram van mijn vrouw ook als ik de titen van de buuf betast.
Zonneallergie toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
Eigenlijk ben ik meer iemand van de praktijk dan van de googletheorie. Maar ik geloof je op je woord .quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de silliconen zo dat er geen verschil is met 100% echt google maar eens
Zal geen kleur krijgen komt uit Oekraine ofzo oorspronkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Flow3r het volgende:
zou Sofietje bang zijn om een kleurtje te krijgen
ah oke, had ik gemistquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonneallergie toch?
Ze heeft eerder gezegd nooit in de zon te zitten of onder een zonnebank te kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |