Als jij stopt met posten -_-quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Darklight het volgende:
Wanneer gaat sofie eigenlijk een keer naar huis?
Lelijke kont/ lelijke tieten/ lelijke tattoos/ raar kapsel/ piepstem/ vreselijke lach
Tijd om te moven
Ze zitten zo dichtbij Spanje, dat ze bijna gaan voelen dat ze het WK nu wel hebben gewonnen, een soort vanquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
Philip zijn missie is gelukt
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/40407993426255872
[..]
NEHEE, het geheim staat nog. De missie van Laura om bij Guido te slapen is mislukt en daar verliest ze dus geld mee. Hun geheim is nog hetzelfde..........quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik me dan bedenk: Guido zou nu toch kunnen drukken voor Laura? Hij heeft zelf namelijk gelogen met zijn eigen geheim.
Hoe makkelijk kan je winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedacht ik dus zelf al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
NEHEE, het geheim staat nog. De missie van Laura om bij Guido te slapen is mislukt en daar verliest ze dus geld mee. Hun geheim is nog hetzelfde..........
Oh dan valt het een beetje mee, ik dacht dat het zijn eigen actie was.quote:
Er zijn ook missies waarmee je bv maar 150 euro ofzo kunt winnen dacht ik.quote:
Dat er iets gebeurt is wel goed, maar iets moeilijker kan welquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Gebeurt er eens iets, is het niet goed.
Ik begrijp geen moer meer van het geheim van guido en laura.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad dat dat een gepasseerd station is. Maar die lame liefdesmissie loopt nog wel?
Beloning krijgt ie later.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook missies waarmee je bv maar 150 euro ofzo kunt winnen dacht ik.
Dit zal er wel zo eentje geweest zijn.
En deed dat zonder moeitequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze won ook al het "ik ga op vakantie en ik neem mee.." spel
Zeker weer een troef van Fonsjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Darklight het volgende:
Dit is toch geen missie
Zitten er kleuters van 5 in de redactie
Bij Pearle kun je die kopen 15 euroquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Praatpoeder het volgende:
Philip zijn geheim is volgens mij dat hij niet op aarde geboren is. Die ogen...
Ja, die zat ook al in een Real Life Soapquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Philip doet me steeds meer aan BB Bart denken. Meer mensen?
Ik vind het een meeloper... een nietszeggerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad, Guido heeft ook geen ontbijt op bed gebracht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp geen moer meer van het geheim van guido en laura.![]()
Lees net dat het samen in bed slapen een missie was van laura? Over een missie mag toch niet gesproken worden? Ze heeft het wel besproken met guido. En nu is zij wel geld kwijt en hij niet. I'm lost!
scherpquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef superkokje het volgende:
Wilhelmus van Phillip is ook een clue
U maait het gras voor mijn voeten weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeker weer een troef van Fonsje
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Lees net dat het samen in bed slapen een missie was van laura? Over een missie mag toch niet gesproken worden? Ze heeft het wel besproken met guido. En nu is zij wel geld kwijt en hij niet. I'm lost!
Die gozer die dingen zag die er niet waren. Zo'n zweverig type?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Ik koop mijn ogen altijd bij Het Huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Bij Pearle kun je die kopen 15 euro
Vond je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die gozer die dingen zag die er niet waren. Zo'n zweverig type?
Ja moeten ze die niet aan Cynthia geven, want daar zegt toch al niemand meer wat tegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
Zou wel tof zijn als iemand een missie krijgt om 24uur niks te zeggen
ja precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Scherp? Ik dacht eerder aan 'no shit'..
Het is imo ook enorm oneerlijk om een gedeelde missie/gedeeld geheim op deze manier weer individueel te maken. Samen uit, samen genaaid. Zonder seks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Die is onder de gordelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja moeten ze die niet aan Cynthia geven, want daar zegt toch al niemand meer wat tegen
Hij is ook eraan geopereerd omdat hij erg scheel keekquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Praatpoeder het volgende:
Philip zijn geheim is volgens mij dat hij niet op aarde geboren is. Die ogen...
In vergelijk met wat Laura en Guido dan moeten doen zijn deze toch echt wel erg simpel ook omdat ze totaal geen vervelende gevolgen hebben voor de persoon in kwestie. die wordt er eerder beter van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp het af en toe ook niet meer hoor. Sowieso lopen de termen missie en geheim door elkaar. Maar dit laatste was dus een missie voor Laura. Ik vind het nogal kansloos.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
ze mocht van de stem dit bespreken met Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Laura kreeg een missie. Heeft die niet uitgevoerd én ze heeft de missie besproken met Guido.
Dit kost haar geld.
Volgens mij is dat alles.
toch?![]()
Ik ben het met je eens, een nietszeggend figuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik vind het een meeloper... een nietszegger
Maar hij moest haar toch ontbijt op bed brengen? Hoe had ze dat moeten bewerkstelligen (!) zonder hem in haar missie (die in feite onderdeel van hun gedeeld geheim is) te betrekken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
Laura kreeg een missie. Heeft die niet uitgevoerd én ze heeft de missie besproken met Guido.
Dit kost haar geld.
toch?![]()
Ok, dan is de halvering van de kluis dus alleen omdat ze de missie niet heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ze mocht van de stem dit bespreken met Guido
Werd gezegd:zware sanctie en 50% minder is best pittigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok, dan is de halvering van de kluis dus alleen omdat ze de missie niet heeft uitgevoerd.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind de commentaren hier op het programma 10x leuker dan heel het programma zelf
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind de commentaren hier op het programma 10x leuker dan heel het programma zelf
Sofie en Philip hebben ok al eens een missie gehad. En hadden dat ook met elkaar gecommuniceerd aangezien Philip Sofie moest bedienen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Integriteit is ook belangrijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
Werd gezegd:zware sanctie en 50% minder is best pittig
ze motte hem de straat opslepen en neerknuppelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Gia het volgende:
Ze moeten Alex in een wit satijnen laken hullen en dan "nights in white satin" laten zingen.
Misschien dat iemand dan de link 'nights - knight' legt samen met het blauw bloed verhaal.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Clue: Je liedje over Ciske ging over een van je medebewoners (met tattoo op der arm) over waar zij opgroeide tijdens haar jeugd.
Philip: Gerard groeide op in Belgie?
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit kost haar geld.
Hij ziet er niet meer uit, geschoren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Boobman het volgende:
[..]
ze motte hem de straat opslepen en neerknuppelen
Zonder forum is een RLS sowieso veel minder leuk, zelfs een veel geslaagdere dan deze.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef TimeJumper het volgende:
viespeukje is nu iets minder viespeukje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij ziet er niet meer uit, geschoren.
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?
Zoals vrouwen wel vaker dingen voor elkaar krijgen van mannen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij moest haar toch ontbijt op bed brengen? Hoe had ze dat moeten bewerkstelligen (!) zonder hem in haar missie (die in feite onderdeel van hun gedeeld geheim is) te betrekken?
tis gewoon een ongelooflijke zak hooi, zaadstengel. lauwe pisstraal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je, 250 kg das pas zwaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaar
Ik vind het ook nogal een desillusiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja alle geweldige troeven worden nu uitgespeeld en daarna worden gelijk de kijkcijfers gechecktquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Dus nu gaan de missies elkaar in hoog tempo opvolgen?
Nope, ze moesten het wel bespreken anders kun je je missie niet uitvoeren. Guido wilde niet, dus missie mislukt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Day het volgende:
Ok! Ze is dus geld kwijt omdat ze én niet bij guido is gaan slapen én het met hem besproken heeft? Dubbele straf dus?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Robbiedd het volgende:
Oke, ik geef het op. Alex en Laura komt wel goed
.
Oei, dat wordt nog verwarrend!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Dus nu gaan de missies elkaar in hoog tempo opvolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |