idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ik scheer alles weg iets met hygiene ofzo
Pics?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd zelfs deze opa doet kaal en bijtrimmen.
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja, dat weten die Papen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zou een groot gedeelte van zijn posts verklaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
En krijgen Guido en Laura hun oorspronkelijke geheim weer terug?
Wil ze wel in je mond leggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerder iets over dat je teelballen nog niet zijn ingedaald.
Heb hem onderaan de OP gezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Deze kan in de OP;
http://sst.trooperz.nl
Direct naar het laatste COS topic.
Nee, dat zou de Paus zelfs niet eens willen. De Kerk heeft zo ook haar grenzen.quote:
Mooiste lied wat er is imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Wat ik me dan bedenk: Guido zou nu toch kunnen drukken voor Laura? Hij heeft zelf namelijk gelogen met zijn eigen geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
[..]
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef TimeJumper het volgende:
Nah ik zet hem uit, als ze verdomme het volkslied al gaan zingen en nog denken dat dat leuk is ook
Lijkt me inderdaad dat dat een gepasseerd station is. Maar die lame liefdesmissie loopt nog wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Day het volgende:
kan dat? Las in de SV dat ze die aan elkaar verteld hadden?
quote:Philip krijgt een missie van de stem: Zing het eerste couplet van het Wilhelmus en zorg dat er 2 mensen met je meezingen #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |