Hahaha.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
Het idee dat dat vet uit Gerard zijn haar nu in het zwembad drijft.. *ril*
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik baseer me enkel op wat ik hier lees en zie, streams vind ik irritantquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat het walg-gehalte al een stuk afgenomen was. Ik zag gister en vanmorgen (?) een hoop gepluk en gekroel en gefrunnik en geaai. Dus zijn afkeer is in elk geval iets afgenomen.
Maar idd, hij zal niet overlopend van liefde en/of lust een ontbijtje voor haar zijn gaan maken
Nou dat zou voor het eerst iets zijn waarvoor je bijna de redactie een +1 zo geven, maar ik denk dat het een jokerkaart is,jeweetwel die doet nietmee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebus
Er is een progje of link in de OP dat je kan streamen en het forum ernaast hebt staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moet ik steeds schakelen tussen forum en streams.
Nu kan ik tv blijven volgen en het forum. Jullie houden de streams wel bij. Dus mis ik niks.
Twee beeldschermenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Nu kan ik tv blijven volgen en het forum. Jullie houden de streams wel bij. Dus mis ik niks.
Dan moet je naar C:/windows/system32/drivers/etc gaan en het bestandje hosts met kladblok aanpassen en onder de regel 127.0.0.1 localhost moet je dan dit neerzetten:quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Omdat reclame, ik hou het ook enkel nog bij tv.
Die moet vast blijven voor het Laura/Guido/Alex verhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebus
Oke, ik begrijp het. Ik heb verschillende tapjes open.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan begint ie ook nog over Secret Story soepquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
schepnetje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
je kan ook 2 vensters openen inwindowsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja.. die kans zit er wel dik in..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik lees hier iets over een zwaard? Dat zou hem wel echt eng in de richting brengen, aangezien hij met adel al goed zat ..
http://secretstory.hole1988.nl/ daar kan je beiden, forum volgen en streams volgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Thanks, maar heb ik al tig keer geprobeerd en laatst werkte het een paar uurtjes, maar nu is het weer back to normal .. Hou het dus bij tvquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Dan moet je naar C:/windows/system32/drivers/etc gaan en het bestandje hosts met kladblok aanpassen en onder de regel 127.0.0.1 localhost moet je dan dit neerzetten:
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
als je dan opslaat heb je geen reclame meer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |