Ik kijk wel naar je avatar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal een desillusie.
Blijkbaar heeft zelfs de redactie genoeg van kijken naar mensen die zich zo vervelen dat ze naar huis willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Dus nu gaan de missies elkaar in hoog tempo opvolgen?
Je hebt kleine missies en grotere. De beloningen in geld schelen per keer ook nogal volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef marky het volgende:
[..]
In vergelijk met wat Laura en Guido dan moeten doen zijn deze toch echt wel erg simpel ook omdat ze totaal geen vervelende gevolgen hebben voor de persoon in kwestie. die wordt er eerder beter van.
Zeker als die man (...) zowat zichtbaar walgt bij de gedachte. Maar klaarblijkelijk mocht ze hem er wel in betrekken en heeft hij haar door zijn weigering deze sanctie opgeleverd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
Zoals vrouwen wel vaker dingen voor elkaar krijgen van mannen?
De Portugese crew begon zelfs te muiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zelfs de redactie genoeg van kijken naar mensen die zich zo vervelen dat ze naar huis willen.
Vandaar die Streamlocks !quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
De Portugese crew begon zelfs te muiten.
Ik niet. Kijk alleen TV. Ben dus gedoemd tot Alex!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Je ziet het niet alleen, ik zie het ook
Ik vind Gerard daar net een otter.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Alex pas leuk als hij Laura nu het zwembad in duwt
Die centenbak van Alexquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard daar net een otter..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind Gerard daar net een otter..
Met haar wapperende flaporen bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Omdat Lijzige Laura om hem heenzwermt met haar zaadvragende ogen
Ok, helder nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze mocht het wel bespreken met Guido. De sanctie was gewoon zwaar
Je kijkt geen streams? Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Gia het volgende:
Ik niet. Kijk alleen TV. Ben dus gedoemd tot Alex!
Zal ik eens over het konijnebekkie van Laura beginnen?quote:
Omdat reclamequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kijkt geen streams? Waarom niet?
Oh ik dacht dat het walg-gehalte al een stuk afgenomen was. Ik zag gister en vanmorgen (?) een hoop gepluk en gekroel en gefrunnik en geaai. Dus zijn afkeer is in elk geval iets afgenomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als die man (...) zowat zichtbaar walgt bij de gedachte. Maar klaarblijkelijk mocht ze hem er wel in betrekken en heeft hij haar door zijn weigering deze sanctie opgeleverd.
Watje. Blijf dat thuis computerspelletjes spelen.
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik eens over het konijnebekkie van Laura beginnen?
Philip krijgt voor deze missie een clue.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt kleine missies en grotere. De beloningen in geld schelen per keer ook nogal volgens mij.
Jakkiebah die flappiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoor![]()
![]()
Ik lees hier iets over een zwaardquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Philip krijgt voor deze missie een clue.
Moet geen ál te vette zijn dan, want zo moeilijk was het niet.
Te. Veel. Info. Tox!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura mag elk moment van de dag aan mijn worteltje knagen hoor![]()
![]()
Redactie wil Alex gewoon eruit.. rare kwiebusquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik lees hier iets over een zwaard? Dat zou hem wel echt eng in de richting brengen, aangezien hij met adel al goed zat ..
True. Toch als ze het Cynthia of Sharon ofzo hadden laten doen denk ik dat de rest eerder had gedacht 'WTF?' dan dat ze waren gaan meezingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Philip krijgt voor deze missie een clue.
Moet geen ál te vette zijn dan, want zo moeilijk was het niet.
Dan moet ik steeds schakelen tussen forum en streams.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kijkt geen streams? Waarom niet?
olie op de golven gooienquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
Het idee dat dat vet uit Gerard zijn haar nu in het zwembad drijft.. *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |