Mwa valt die kosten vallen erg mee, de frankering controleren gaat per machine en niet foutloos ook, bij postzegels die verkeerd geplakt zijn word het vaak alsnog aangerekend om nog te zwijgen over de hoeveelheid kaarten die er doorslipt of niet eens gestempeld word. Die strafportokaart versturen is voor TNT natuurlijk bijna gratis en het verwerken van de betaling is ruim gedekt door de hoeveelheid die je nog extra er boven op mag betalen. Oh ja ze versturen ook nog een herinnering.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:31 schreef Beardy het volgende:
Okee, pas (zie FOK! Valentijnsverhalenwedstrijd 2011 ) een poststuk met een paar euro porto tekort gehad; daar zit een kaart bij enzovoorts (zie dat topic daaro!). Nu vraag ik mij dus af wat dat innen eigenlijk ongeveer kost? Ik bedoel, loont al die moeite (dus kosten) de moeite voor die paar centen?
Lullig voor de postmedewerkers dat er zo veel uit gebonjoerd worden, en het komt op mij heel vreemd over dat er tegelijk een campagne is (geweest) om postbezorgers te werven 'want dat is zo'n leuk baantje, kom je blije mensen tegen'. Dan denk je als simpele boeren*** toch; kennelijk is er wél genoeg werk voor postbodes, dus waarom doen ze dit?
Aan de andere kant, afgezien van acceptgiro's en blauwe enveloppenontvang ik heel weinig post, versturen doe ik ook bijna niks (op papier in een envelopje) behalve die acceptgiro's. Dus ja, er is veel minder post, toch?
3spaaa is zon plakbarcode op dingen die al gefrankeerd /antwoordnr.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef fespo het volgende:
kan de klantenservice door middel van een 3spaaa code de postcode achterhalen?
de track and trace werkt namelijk niet (15 feb. verzonden) en nu twijfel ik of de postcode wel goed is.
nou het is sowieso een beetje vreemd.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:33 schreef carboni het volgende:
[..]
3spaaa is zon plakbarcode op dingen die al gefrankeerd /antwoordnr.
Volgens mij kan klantenservice dat wel doen afaik kunnen ze ook op adres barcodes zoeken.
Overigens word de postcode aangepast indien niet bestelbaar, al speelt TNT faal dan weer mee. Heb zelf internetbestelling 10 dagen lang tussen Zwolle en Nieuwgein zien pingpongen
Ik blijf zoals het nu lijkt gewoon onder m'n zaterdagcontract (3 uurs contract) werken, dus lekker verdienenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef carboni het volgende:
Oh en word geen "chauffeur collectie" maar ga gewoon als zaterdagwerker bij collectie werken. Verdient beter.
True, maar zolang ik in beweging heb ik het zelfs warmquote:
Dan zul je op zaterdag toch wat bij de Post moeten doen ;-)quote:Op maandag 21 februari 2011 01:38 schreef Think_Pad het volgende:
Oja nog even terugkomend hierop:
[..]
Ik blijf zoals het nu lijkt gewoon onder m'n zaterdagcontract (3 uurs contract) werken, dus lekker verdienen
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef carboni het volgende:
Mwa, mijn zaterdagbestellerscontract zegt niet dat ik op zaterdag moet werken alleen dat er minimaal 3 uur gewerkt is.
ach dat is de naam van de functie, juridisch zal het wel loslopen. Hier gebeurt het wel eens dat zaterdagwerkers niet op zaterdag werken en dikke plusuren hebben.quote:
Weer een andere klasgenoot zei dat hij (chauffeur collectie en hij loopt ook wijken) op zondag 100% kreeg of heeft hij een ander contract?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef carboni het volgende:
zondag's krijg je als zaterdagwerker slechts 35% toeslag.
Niet overal, op mijn vbg is collectie nog niet verbijzonderdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef Troeta het volgende:
Als je een zaterdagcontract hebt ben je verplicht om op zaterdag te werken.
Natuurlijk kunnen mensen met veel overuren een dealtje maken om hun vakantieuren op te nemen en doordeweeks blijven werken, maar als ze je nodig hebben moet je gewoon weer werken.
Alleen rijden bij Collectie kan niet op je zaterdagcontract, je word namelijk uitgeleend aan Collectie.
Collectie is een ander bedrijf als de post.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het salaris dat je als zaterdagbesteller vandaag krijgt zo opgebouwd?
- De uren die voor je wijk staan op de zaterdagen in februari
- De overuren in januari
Dat zal dan wel per vestiging verschillen, maar bij ons werkt het niet zo. Diegenen die bij ons een zaterdagcontract hebben maar alleen door de week werken hoeven voor die zaterdagen vrij geen verlofuren in te leveren. Ze maken gewoon hun contracturen al ruimschoots gedurende de rest van de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef Troeta het volgende:
Als je een zaterdagcontract hebt ben je verplicht om op zaterdag te werken.
Natuurlijk kunnen mensen met veel overuren een dealtje maken om hun vakantieuren op te nemen en doordeweeks blijven werken, maar als ze je nodig hebben moet je gewoon weer werken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef carboni het volgende:
Niet aangetekend en niet verzekerd is niks terug.
Is het nou een kartonnen omhulsel of een (gescheurde) envelop?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Loll het volgende:
nog een keer.
wij hebben een entertaiment kaart naar een vriend van ons.
gewoon in zo'n kartonnen omhulsel palt dus.
dat is dus verstuurd.
na wat vissen was er niks aangekomen.
vandaag hoorden we dat hij van tnt een brief kreeg. daar in zat een recht door gescheurde envelop(waar we hem in hadden verstuurd) en een brief waar in net nederlands in stond dat ze hem hadden gemold(daar kwam het op neer. natuurlijk ontkenden ze) maar to the point. ik had gehoord dat er op sorteer centra bakken vol met kwijt.....
nee de envelop was kapot. Ik zou er op proberen te letten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef rub3n het volgende:
[..]
Is het nou een kartonnen omhulsel of een (gescheurde) envelop?
Was het een plastic pasje?
Enveloppen met pasjes erin, die molt de machine namelijk vaak.
Maar serieus, gebruik even hoofdletters enzo joh. Leest een stuk makkelijker.
Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Troeta het volgende:
Verder zijn de contracten bij Collectie prima in orde, dus waarom zou je dat niet doen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Think_Pad het volgende:
[..]
Ik ben zonet dus heen geweest, en ik krijg inderdaad een ander contract.
Qua salaris ga ik er iets op achteruit (van 7,03 huidig naar 6,80). Maar dat vind ik het opzich wel waard, en ik denk ook dat ik bij collectie meer kan werken, en het elkaar daardoor wel compenseert.
M'n zaterdag contract loopt ergens in April af, daarna ga ik onder een nieuwe contract van Collectie werken. Maar hij kon mij volgende week waarschijnlijk al wel 'lenen' van Bestellen. Ik moet tot April nog de post blijven doen op zaterdag.
* Think_Pad is blij
heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef carboni het volgende:
Nummer klantenservice 0900-0990 (10 ct per minuut).
Klantenservice is veel beter in het afpoeieren met loze beloftes dan wij, het voetvolk, zijn.
Dat 0900 nummer is sinds 1 jan, waarschijnlijk doet het oude nummer 058-2333 333 het ook nog wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Essebes het volgende:
[..]
heeft de klantenservice ook een niet-0900 nummer? Ik moet nl. bellen vanuit het buitenland.
Dat hangt af van het contract wat je krijgt. Als je wordt aangenomen als (deeltijd)postbode val je onder de CAO voor TNT en krijg je reiskostenvergoeding en fietsvergoeding. In mijn geval (deeltijdwerker voor 20 uur, wonend op 7 km afstand van de vestiging) is dat ongeveer EUR 37 per maand totaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hier hoe het met flexwerkers geregeld is bij de TNT? Ik zoek werk voor 20-25 uur tot september. Volgens die site hebben ze 3 vacatures die op zich wel in de buurt liggen, maar net te ver zijn om te fietsen.
Krijg je dan reiskostenvergoeding als je post moet voorbereiden/bezorgen in een andere wijk dan je woonplaats? Anders kost het me natuurlijk minstens 6 x per week reiskosten om er uberhaupt te komen
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? of heb je ontslag genomen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Lastpost het volgende:
Komende maand een leuk salaris, mijn 192 verlofuren worden uitbetaald.
En wat een bagger qua HAH deze week zeg, eerst die Gamma-boekwerken, toen die kandidatenlijsten van veredeld plee-papier in de sneeuw en vandaag weer een of ander flutpapiertje.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef loonytik het volgende:
Koninginnedag is bij de post toch gewoon een vrije dag als ik me goed herinner?
Ik vind het ook vreemd, normaal bezorgen ze het dan aan de buren en het pakket mag ook dus daarnaartoe.Zeker een andere pakketbezorger dan normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef tntster het volgende:
wel vreemd dat de pakketbezorger je pakket niet liever aan je kwijt is.
Als ik me niet vergis verdienen ze per pakket.
Hier in onze buurt proberen ze het vaak nog een 2e keer aan te bieden, zo graag zijn ze hun pakketten het liefst de eerste poging kwijt :-)
Volgens mij is het aantal pakketbezorgers in loondienst erg weinig. In L'stad 0, in Almere zie je nog wel eens een TNT Post sprinter met deuren rondrijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Troeta het volgende:
Bezorgers krijgen niet allemaal per pakket betaald, waarom iedereen dat blijft geloven is mij een raadsel.
En ook als ze wel per pakket betaald krijgen, ook hun willen wel eens eerder naar huis enz. dan scannen ze de overgebleven pakketjes gewoon als niet thuis.
Hier in de straat komen ze altijd heel laat met pakketten,dus het laatste deel van de route en ik heb het dus ook al een paar keer gehad, erg irritant.
Ook een klacht gemaild, ze zetten er standaard excuses neer,maar verder niks.
Ze horen het gewoon te scannen als herstel voor morgen, maar dat ze e rneer zetten dat ze geweest zijn is gewoon raar ja.
Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef carboni het volgende:
Undercover auto's zijn wel ideaal als je wat haast hebt. Kun je ietwat harder rijden zonder klachten
Collega reed eens 160 op een boerenweg (in oogstseizoen nog wel), heeft ie wel wat over gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik rijd altijd "ietwat harder" haha. Nog nooit klachten gehad.
Wat leer je niet goed dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me lastig als dat steeds wisselt?
Ik heb nu voor de derde keer dezelfde wijk, morgen moet ik een andere wijk voorbereiden.
Heb niet het idee dat ik het nu goed leer.
Het voorbereiden.quote:
O ja klopt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen tochom te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
mjah meestal boeit het niet nee. Maar een kast hier is echt vervelend. Is een wijk met veel straten en meestal maar 1 a 2 a 3 vakjes per straat... Dan zit je je wel een beetje gek te zoeken naar al die straatnamen als je hem nog nooit gedaan hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen tochom te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
ja okee, ingooien is onhandig als je een kast/wijk niet kent. Maar ja, dat hou je toch wel.. En multiinzetbaar is altijd handig toch, niet alleen met KNJquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb wel liever een vaste voorbereiding, omdat je op een gegeven moment dan heel snel gaat. Ik heb vaak een dienst gehad waarbij ik twee grote wijken en twee kleine wijken moest voorbereiden en dan onder de vostijd al kans had om de grote wijken in te gooien. Nou dan ben je soms om 9 uur de deur uitDa's wel heel relaxt.
Aan de andere kant, als je vaak wisselt van voorbereiding leer je veel kastindelingen kennen en ben je multi inzetbaar. Altijd handig voor KNJ oid.
Dat ligt er volgens mij maar net aan wat voor wijken het zijn. We hebben hier ook van die wijken met heel veel stegen met a/b/c subnummers, die dan niet na elkaar komen en ook niet in logische volgorde en die door de machine altijd verkeerd worden gezet, dan duurt het echt wel langer als je die wijk niet kent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
om een wijk voor te bereiden hoef je m niet te kennen tochom te bezorgen is dat wel handig, maar goed, dat leer je ook zo snel
ik had ook iemadn in opleiding maar dat schoot voor geen meter op. Bijna net zolang over gedaan als ik het in mijn uppie doe.. En dat weer hielp ook niet mee, was kleddernat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.
Was wel aardig koud buiten, en het miezerde
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef gekkewiebel het volgende:
Hier werd gister een soort brede massagebank bezorgd (zo'n soort huisartsbank). Scheen bedoeld te zijn voor vermoeide medewerkers die daarop gemasseerd kunnen worden...Elk 'beetje' kantoor zou er eentje moeten hebben/krijgen, maar de bezorger was licht verbaasd dat hij overal zulke verontwaardigde reacties kreeg!
Uit welke koker ze dit idee nou weer hebben getrokken
Dat is geen opleidingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Think_Pad het volgende:
Was vandaag lekker snel klaar, had iemand bij me die ik moest opleiden dus allebei de helft van de wijk gedaan.
Was wel aardig koud buiten, en het miezerde
Ik doe het ook altijd zoquote:
Bij ons ook een mailing van de gemeente en ook hier ruim een uur vertraging met de levering van het spul. Was denk ik 50 minuten later dan vorige week de weg op. En de regen bleef beperkt tot wat miezer en regelmatig was het zelfs helemaal droogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef rub3n het volgende:
Hier ligt de halve voorbereiding stil dankzij een WOZ-mailing van de gemeente. De machines hebben nu al 2 uur vertraging. Gelukkig heb ik weinig averij opgelopen en niet hoeven wachten.
Maar goed, normaal ga ik nu de weg op. Nu moet ik nog 1/3 zetten.
Heb je er geen van TNT dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een regenpak was vandaag best handig, ik had het alleen niet.
Snel even kopen
ROFL, die managers denken het is bijna 1 april. Ach kan mooi in de hoek met de 75 karretjes die staan te verstoffen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef gekkewiebel het volgende:
Hier werd gister een soort brede massagebank bezorgd (zo'n soort huisartsbank). Scheen bedoeld te zijn voor vermoeide medewerkers die daarop gemasseerd kunnen worden...Elk 'beetje' kantoor zou er eentje moeten hebben/krijgen, maar de bezorger was licht verbaasd dat hij overal zulke verontwaardigde reacties kreeg!
Uit welke koker ze dit idee nou weer hebben getrokken
Nee, ik ben nog in "opleiding" via het uitzendbureau.quote:
Welke auto dan? Ik dacht vorige week namelijk ik ga de auto eens VOL op zijn staart trappen. Ik kreeg hem niet boven de 150... had ik toch een flinke weg met kilometers voor me.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef carboni het volgende:
[..]
Collega reed eens 160 op een boerenweg (in oogstseizoen nog wel), heeft ie wel wat over gehoord.
Uhm geloof dat het een Kangoo was, maar kan ook 150 geweest zijn. De klacht van de bewoner was 160.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Welke auto dan? Ik dacht vorige week namelijk ik ga de auto eens VOL op zijn staart trappen. Ik kreeg hem niet boven de 150... had ik toch een flinke weg met kilometers voor me.
Dit was de Kangoo, de Caddy zal misschien iets harder gaan.
Zulke snelheden haal ik onderweg niet eens. Mijn snelste was met een Kangoo 130 op de teller. Moest daarna alweer in de remmen voor een bochtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Welke auto dan? Ik dacht vorige week namelijk ik ga de auto eens VOL op zijn staart trappen. Ik kreeg hem niet boven de 150... had ik toch een flinke weg met kilometers voor me.
Dit was de Kangoo, de Caddy zal misschien iets harder gaan.
Voordeel van de Flevopolder, rechte wegen langer dan de startbanen op Schiphol.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zulke snelheden haal ik onderweg niet eens. Mijn snelste was met een Kangoo 130 op de teller. Moest daarna alweer in de remmen voor een bocht
Haalrit, boerderij op het einde van rechte weg van 4 kmquote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef rub3n het volgende:
Ja dat zal best. Ik werk ook in de flevopolder. Maar die boerderijen staan echt niet verder dan 500mtr uit elkaar. En daartussen haal je geen 150 in een Kangoo. Ook niet als je pak 'm beet een Kokkelweg van begin tot 't eind pakt.
Die hebben we hier niet. Wel een aantal rechte stukken, maar die zijn op enkele uitzonderingen na redelijk kort. En meestal is er ook ander verkeer, waardoor je iets rustiger aan moet doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef carboni het volgende:
[..]
Voordeel van de Flevopolder, rechte wegen langer dan de startbanen op Schiphol.
Hier ging het ook niet helemaal soepel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef loonytik het volgende:
strontvervelend iets. In de rooie bakken waren de gele kaarten iets te vroeg dervoor gezet. bijv. eerste straat 1/15 heb je die gezet ga je met de volgende beginnen. Heb je nog nummer 15 van de vorige stukje ervoor zitten. En soms nog wel meer nummers van het vorige stukje. Werden we allemaal hier niet zo vrolijk van hehe
Ik heb altijd dezelfde auto en ken zijn beperkingen en kunnen dus door en door.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef carboni het volgende:
Hou er ook rekening mee dat die postauto's nou niet echt optimaal onderhouden worden. Eigenlijk is 90 op een boerenweg al doodeng soms zeker in oogstseizoen.
Volkomen eens, je kan dan wel denken dat je de auto onder controle hebt en goed overzicht hebt, ik vind het het risico niet waard en al helemaal niet voor werk.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef sbientje het volgende:
vind het echt niet normaal om 150 km p/u te gaan rijden op een polderweg tijdens werk. Noem het ouderwets of suf, ik vind het totaal onnodig en zelfs gevaarlijk
Ook stom dat dat niet meer kan.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef sbientje het volgende:
Ik ga ook eens vragen of ik bij collectie wat kan doen. Mag door de week niet meer extra werken omdat we extra voltiders hebben.. Geen uren meer dus.. Baal wel, want kon t geld wel gebruiken.
ja baal er ook behoorlijk van, en mijn collega vinden het ook niet fair. Maar ja, daar koop ik neits voorquote:Op maandag 28 februari 2011 10:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ook stom dat dat niet meer kan.
Verbaast me niet zoveel, thk'en zijn ook nog eens goedkoper qua uurloon.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan dan wel niet fair zijn, maar het is wel logisch, omdat ze eerst de mensen met de grote contracten aan hun uren willen laten komen.
Overigens ving ik afgelopen zaterdag op dat het bedrijf niet zo happig meer is op zaterdagwerkers die veel uren maken, omdat ze dankzij de kleine contracten veel verlofuren sparen.
Uiteraard worden ze nauwelijks opgenomen, waardoor meer dan 100+ uren overal geen uitzonderingen meer zijn.
Oh ik snap het ook goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan dan wel niet fair zijn, maar het is wel logisch, omdat ze eerst de mensen met de grote contracten aan hun uren willen laten komen.
Overigens ving ik afgelopen zaterdag op dat het bedrijf niet zo happig meer is op zaterdagwerkers die veel uren maken, omdat ze dankzij de kleine contracten veel verlofuren sparen.
Uiteraard worden ze nauwelijks opgenomen, waardoor meer dan 100+ uren overal geen uitzonderingen meer zijn.
En hoe hebben ze dat opgelost? Je kan niet iemand een zaterdagcontract van 30 uur geven! Of kregen ze dan een tweede contract ernaast als deeltijdwerker? En was dat dan een vast dtw-contract of voor 1 jaar?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef rub3n het volgende:
Hier kunnen zaw ook niet meer veel doordeweeks werken. Er zijn hier mensen die hun gemiddelde aantal uren hebben geclaimd als contracturen.
Denk dat ze gewoon het zaterdagcontract hebben uitgebreid, denk ook dat je geen contractverlenging hoef te verwachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En hoe hebben ze dat opgelost? Je kan niet iemand een zaterdagcontract van 30 uur geven! Of kregen ze dan een tweede contract ernaast als deeltijdwerker? En was dat dan een vast dtw-contract of voor 1 jaar?
Haha, dat filmpje is inderdaad belachelijk, maar niemand houd zich aan de optivo regels. Behalve wat streberige managers.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Optivo!
Vandaag een filmpje gezien als info over het proces optivo![]()
Wat ingewikkeld allemaal en wat een gestress![]()
Petje af voor alle mensen die hiermee moeten werken, het volhouden, of zelfs leuk vinden!![]()
Ik ben maar een postbezorger en merk er nu haast niets van, ik zou nu niet meer voor de mogelijkheid kiezen om de post voor te bereiden, het is lopende-band-werk geworden
Ach hier en daar is er wat meer efficienter, wat netter (bakkenkarren staan recht in een lijntje), paar rare situaties waar 1 iemand de helft van je wijk ingooide zijn veranderd. Oh en het vossen is makkelijker geworden als niet-expert.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef rub3n het volgende:
Als ik nu terug kijk naar een half jaar terug voor Optivio en naar nu. Is het best vooruitgegaan moet ik zeggen. We werken simpelweg sneller én dat is de hele opzet geweest.
Die kasten en diensten zijn hier ook wel verbeterd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef rub3n het volgende:
Met optivio bedoel ik meer: nieuwe kastenindelingen en diensten etc. Met mandje rechts etc. daar wordt bij ons niet aan gedaan.
denk dat dat de mensen zijn waardoor er steeds dingen blijven veranderen. Anders hebben ze niets meer te doenquote:
Let wel. Die veranderingen worden dus door anderen bedacht en de changemanager mag het dan uit gaan voerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk dat dat de mensen zijn waardoor er steeds dingen blijven veranderen. Anders hebben ze niets meer te doen
wat een rotbaan, stuit je altijd maar op verzetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Let wel. Die veranderingen worden dus door anderen bedacht en de changemanager mag het dan uit gaan voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |